Tyttö/poika oireita joita olet kuullut/itse kokenut

Tyttö tulee jos:
on voikamakas pahoinvointi (yleensä muulloinkin kuin aamupahoinvointi)
tumma viiva mahassa ylittää navan tai viivaa ei ollenkaan
tekee mieli happamia hedelmiä
vatsa näkyy leveänä myös kun seisot selin

poika tulee jos:
ei pahoinvointia ollenkaan tai lievää
tumma viiva pysähtyy napaan
vatsa kasvaa eteenpäin
 
-
mulla on vain poikia, mutta ap:n listasta voisin kommentoida omien kokemusta perusteella näin:

ei pahoinvointia ollenkaan tai lievää --> piti minun kohdalla paikkansa
tumma viiva pysähtyy napaan --> ei pitänyt paikkansa, tuli ylemmäs..
vatsa kasvaa eteenpäin --> piti paikkansa
 
kaks poikaa
Mulla just niinkuin piipiäinen kirjoittaa eli ei pahoinvointia ollenkaan, tumma viiva pysähtyi napaan ja vatsa kasvoi vain eteenpäin; takaa ei nähnyt lainkaan, että olen raskaana eli peppu pysyi kuosissa...
 
pojanäiti
Mullakaan ei ollut pahoinvointia ollenkaan ja masu kasvoi eteenpäin niin ettei takaa näkynyt raskautta. Ihana poika syntyi!

Mulla oli vielä sellainen, ettei jalkakarvat kasvaneet juuri ollenkaan, luin jostain ulkomaalaisilta sivuilta, että sein on poikaoire. Ihan kiva sellainen!
 
Moonbell
Mulla oli pojasta pahoinvointia, eteenpäin työntyvä maha, tumma viiva navan yli tissien väliin asti, Ihan karvainen maha, jalka ja kainalokarvat taas ei kasvannu kun tosi hitaasti, tuuheat hiukset, ei finnejä ollenkaan, kauheet himot tomaattiin, omarkarkkeihin ja minttusuklaa jäätelöön. Suolakurkut oli niin hyiks et meinas laatta lentää jos jossain oli vähäänkään seassa.
 
vieras
2 raskautta, kummastakin pahoinvointi aamusta iltaan eka 3 kuukautta, myöhemminkin oli, jos vatsa oli tyhjä/nälkä, maha oli kuin keilapallo edessä ja ylhäällä, ei levinnyt sivuille eikä levinnyt takapuoli, tummaa viivaa ei tullut kummaltakaan, sykkeet olivat kutakuinkin samoja, ruokamieliteot olivat ihan samoja.

eka lapsi on poika, toinen on tyttö=) ja raskauksissa ei mitään eroja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipiäinen:
Tyttö tulee jos:
on voikamakas pahoinvointi (yleensä muulloinkin kuin aamupahoinvointi)
tumma viiva mahassa ylittää navan tai viivaa ei ollenkaan
tekee mieli happamia hedelmiä
vatsa näkyy leveänä myös kun seisot selin

poika tulee jos:
ei pahoinvointia ollenkaan tai lievää
tumma viiva pysähtyy napaan
vatsa kasvaa eteenpäin
Eli 50-50 ja poika tuli

 
Alkuperäinen kirjoittaja poikatyttö:
poika: maha kasvaa eteenpäin
tyttö: maha kasvaa leveyttä, peppu levenee
.......näin ainakin mulla......
lisäksi:
Tyttö: makean himo, iho hehkui, kynnet kasvoi, samoin hiukset
Poika: hiivatulehdus, finnejä, tukka ohenee, kaamea väsymys

näin mulla "oireili", kaksi ekaa tyttöjä ja tämä kolmas on poika.
 
Maikki
Alkuperäinen kirjoittaja pojanäiti:
Mullakaan ei ollut pahoinvointia ollenkaan ja masu kasvoi eteenpäin niin ettei takaa näkynyt raskautta. Ihana poika syntyi!

Mulla oli vielä sellainen, ettei jalkakarvat kasvaneet juuri ollenkaan, luin jostain ulkomaalaisilta sivuilta, että sein on poikaoire. Ihan kiva sellainen!
Mullakaan ei jalkakarvat kasvaneet, mutta tuloksena oli tyttö! :D Eikä ollut myöskään pahoinvointia, ollenkaan.
 
Pahoinvointia ei ollut lainkaan (paitsi lopussa kun vauva potki sapuskat ulos), karvat ei lisääntynyt, viiva oli navan yli tissien väliin asti, maha kasvoi eteenpäin, persus levisi, itketti, makeaa teki mieli, suolainen kuvotti. Poika tuli, vaikka kaikki veikkas tyttöö
 

Yhteistyössä