Tyytyväinen rintoihisi?

  • Viestiketjun aloittaja Crea
  • Ensimmäinen viesti
Crea
Helmikuussa Nelosella alkaa naisille suunnattu uusi ja viihteellinen talk show, jossa keskustellaan naisten kesken seksistä ja parisuhteista - kuin suuressa tyttöjen illassa! Ohjelman selkärankana on Väestöliiton kanssa toteutettu laaja tutkimus suomalaisten naisten seksielämästä ja asenteista seksiä kohtaan.

Yhtenä osana ohjelmaa teemme insertin, jossa kolme erilaista naista kertovat mietteitään omista rinnoistaan. Nyt etsin mukaan pienirintaista naista! Oletko tyytyväinen rintoihisi, kenties ylpeä niistä? Silikonit ovat suosittuja, mutta oletko Sinä tullut ikinä edes harkinneeksi niiden laittoa?

Haluaisitko Sinä tulla ohjelmaan mukaan? Ota rohkeasti yhteyttä, niin kerron lisää!

Ystävällisin terveisin,
Aino Honkanen
Crea Television
aino.honkanen@creatv.fi
 
Hmmm... En ole tyytyäinen rintoihini. Ovat kylläkin kokoa c, mutta tyypiltään c-nahkapussi. Silikoneja olen harkinnut, mutta vain hetken ajan. Lopetin silikoneista haaveilun luettuani naisten kokemuksia silikonirinnoista ja niiden ongelmista.
 
No jaa.. Aina olleet melko isot ja kaksi lasta pitkään imettäneenä on painovoima tehnyt tehtävänsä..
Pakko kertoa tähän poikani 5v kanssa käymä keskustelu eilen saunassa: Äiti, miks sun tissit roikkuu tolleen? Vastasin että olen imettänyt pitkään ja ikääkin tullut jne. Poika katsoi ja mietti hetken, kunnes sanoi: musta ois kivempi kun ne ois silleen törröllään ja havainnollisti sojottamalla sormet ylös =) Ei ole mies niin sanonut et taisi olla ihan pojan oma ajatelma ja hauskaa riitti :LOL:
 
Tumpula
Mulla olisi tosi pienet, imetyksen jälkeen en täytä edes a-kuppia. Mutta olen silti ihan tyytyväinen. Hetkittäin toki olisi ihanaa kun olisi enemmän naisellista muotoa mutta olen pienikokoinen muutenkin niin kyllä noilla pärjää.
Silikoneja en ottaisi ikinä. Mielummin pienet aidot muodot kuin isot keinotekoiset. Pyrin olemaan ylpeä rinnoistani jo periaatteen vuoksi, tympäisee se ikuinen isojen rintojen hehkutus.

Hmm... Pitäisiköhän ottaa ohjelma harkintaan. :)
 
tissi-tiina
En ole kyllä oikeestaan edes ajatellut asiaa. On vissiin kehossa niin monta muuta epäkohtaa, että rinnat pienin murhe. Tavalliset c-kupit, yksi lapsi, joten imetys ei kauheesti ole vaikuttanut. Mutta 30 mittarissa, joten alkaa maan vetovoima vaikuttaa. Pienemmätkin joskus ottaisin, esim. juostessa, joutuu tosissaan panostamaan kunnollisiin urheiluliiveihin. En tiedä, enköhän tyydy näihin, kai ne on ihan ok, kun en ole asiaa enempää koskaan pohtinut.
 

Yhteistyössä