Ulkonäkö ja parisuhde

  • Viestiketjun aloittaja windy1
  • Ensimmäinen viesti
windy1
Tutustuin ihmisee jonka kanssa tulen tosi hyvin juttuun, viestittelemme päivittäin ja soittelemme välillä. Olemme tavanneet muutaman kerran ja silloinkin juttu luistaa tosi hyvin ja tuntuu että tässä voisi olla minulle oikeasti mies. Mutta pukeutumisesta tämä tyyppi ei tiedä yhtään mitään ja kasvoissakin on vähän jotain joka vielä ainakin häiritsee.. aloin vaan miettiä että jos mies olisi muutaman vuoden nuorempi niin varmaan olisin ihan lääpällään mutta nyt on ryppyjä...

kuinka ihmisillä yleensä muuttuu ulkonäköodotukset toisen suhteen kun ikää tulee itsellekin kokoajan lisää. Mietin että onko tää ongelma minulla oikeasti se että ne ikääntymisen merkit naamassa ja pukeituminen vai mitä.
 
Mä en usko et mua tulis häiritsemään mun miehen tulevat rypyt. Toki ei enään oo sellanen siloposki kun tavatessamme..
Ylipaino vois kyllä häiritä jos kovasti kertyis. Mut jos sua nyt jo häiritsee sen rypyt niin ehkä annat olla? Tai tutustutte paremmin vielä niin ehkä kun oot ihan tykästynyt niin ei moiset seikat enään häiritse. Vaatteita saa aina uusia..
Mut ethän sä tietenkään voi toista täysin lähtee muuttamaan.
 
Yksin jättäytynyt
Mielummin rypyt kuin juomisesta turvonnut naama ja kaikki (paitsi penis). Mä otin miehen, joka oli mua paljon vanhempi. Oli iiihana kun tavattiin. Mutta joi. Ja en aluksi osannut pelätä mitä se juominen tuo tullessaan. Nyt siitä on tullut ruma ja tyhmä ja ilkeä ja hullu. Ei sitä jaksa enää kukaan. Tuskin edes toiset pultsaritkaan.
 
windy1
Tää mies on on tosi urheilullinen, vahva terveet elämäntavat. Ja ihan älyttömän sydämellinen mukava jne ja tykkään muuten tosi paljon. En ois arvannu oon näin pinnallinen..
 
vierailijaksi
Kyllähän tuo ihan vähän pinnalliselta vaikuttaa, jos sinusta hän on ihana ja mukava, mutta tarraannut vain joihinkin pieniin ryppyihin (joita myös sinulle takuulla tulee). Vaikka varmasti ihmiset huomio kaikki pienet virheet ensimmäisillä tapaamisilla ja sen jälkeen niitä ei edes huomaa. Muistelen, et ekan kerran mieheni tavatessa taisin ajatella jotain negatiivista hänen vaatetuksestaan tai olemuksestaan, mutta ne ajatukset katosivat hyvin pian, kun ihastuin häneen ja sen jälkeen näin vain ne hyvät asiat, kuten uskomattoman ihanat sirrisilmät ja kauniin hymyn. Edelleenkin viiden vuoden jälkeen, kun katson häntä, näen kaiken muun (kuten kertyneen ylipainon) läpi ne ihanat silmät ja kauniin hymyn. Uskoisin, että sellaisesta ihmisestä, josta oikeasti välittää voi nähdä niiden virheiden ja negatiivisten ominaisuuksien läpi.

Jos kuvailemasi ominaisuudet häiritsevät sinua jatkossakin, myös sitten kun olette tutustuneet paremmin, niin sitten tuskin on mitään tehtävissä. :)
 

Yhteistyössä