Ulkonäkö

  • Viestiketjun aloittaja nnnn
  • Ensimmäinen viesti
nnnn
Tiedän että tämä on varmaan todella typerää/turhaa valittaa omasta rumuudestaan ja tyytymättömyydestä ulkonäköönsä. Mutta en mahda sille mitään että mulla on nyt ihan järkyttävän ruma tunne. Ärsyttävintä on se että kun tämä alkaa jo vaikuttamaan yleiseen mielentilaan eli vituttaa ja masentaa kun on niin hemmetin ruma. Avoliittokin kärsii tilanteesta koska seksihalut ovat täysin kadonneet koska koen että kroppa ja yleisestikin olen aivan hirveän näköinen ja häpeän itseäni niin.

Ei auta tähän nyt mitkään kynnen lakkaamiset eikä kampaajalla käynnit tai uudet vaatteet.

Kun se koko olemus on täysin perseestä. En oo aikaisemmin huomannutkaan miten hirveän huono ryhti mulla onkaan. Lisäks vaikken ole lihava niin olen jotenkin pullea ja vääristä paikoista tietysti. Ei se haittais jos olis pyöreä pylly naisellinen lantio ja isot tissit. Vaan ei ole läskit on ihan muualla... :(

Paino on toki noussut viimeaikoina, bmi pyörii siinä normaalin ja lievän ylipainon rajoilla.

Pahinta on nyt se että terveyskin reistailee ja hikiliikunta on toistaiseksi ei suositeltavaa.

Turha luulla painon laskevan kun ei saa liikkua. Mulla kun ei auta vaikka söisin ku hiiri niin paino ei liikku alas yhtään.

Takkua toisensa perään vaan tuntuu tulevan. Mies haluaa lapsia ja niin tietty minäkin en vaan tiedä onko musta siihen tällaisena. :(
 
Saisitko itsestäsi kaivettua sisua elämäntapamuutokseen?
Ja kyllä, mulla itsellä on ihan sama tilanne, että tarviis tehdä jotain. :(
 
Hikiliikunta ei ole suositeltavaa mutta liiku silti! Rauhallisesti. Kävelylle kivaan paikkaan, metsään, rannalle, missä viihdytkin. Siitä tulee hyvä olo ja ennen pitkää se kohentaa ulkonäköäkin.
 
DeYoung
Itse sinä itseäsi ruoskit ja arvotat itseäsi muiden silmin. Keskityppäs siihen, että et ajattele ollenkaan ulkonäköäsi, vaan teet sellaisia asioita elämässäsi, joista nautit. Laihduttaminen on varmin tie lihomiseen.
 
Jokainen on kaunis omalla tavalla :). Niin sinäkin varmasti. Jos liikakilot häiritse niin se ei ole vaikea saada pois. Mutta oletko varma että syöt kuin hiiri? Minkälainen sun ruokavalio? Hikiliikunta ei tarvitse, lähde kävelylle vaikka keskustaan tai metsään, tee muutos ruokavaliossa, tarkista veriarvot jos siellä on jotain ettei paino tippuu, kyllä se lähtee vielä ja nyt kuin kuuma kesä niin otta kaikki irti, kun on just hyvää liikua ja juoda paljon vettä.
 
vierailijaaa
se että syöt kuin hiiri ei takaa sitä että painosi tippuu vaan se että syöt oikein, terveellisesti. Minä laihduin paljon go fat go haasteen myötä missä syötiin kuin lehmät viisi isoa ateriaa päivässä ja tuntui etten jaksa sitä millään! En juuri muuten sitten liikkunutkaan mutta kappas se paino tippui melkein 2 kg/vko. Se on vaan tahdosta kiinni. :)
 
nnnn
mä olen aina ollut todella huono syömään. Aamupala on melkeen ainoa jonka syön oikeaoppisesti.

Esim tänään olen syönyt aamulla kaurapuuroa, lounaaksi nutrilett aterian korvikkeen, välipalaksi rahkan ja sen jälkeen en olekaan syönyt mitään enää vaikka pitäisi.
 
vierailijaaa
Siksi juuri sinun pitäisi tehdä kalenteri itsellesi mitä syöt joka päivä. En minäkään mikään hyvä ole syömään koskaan ollut ja tiedän miten vaikeaa on pitää yllä sitä terveellistä ruokavaliota, mutta jos tekee itselle esim kalenterin mihin aikaan syö ja mitä niin sitä tulee helposti noudatettua. Omasta päästä se on kiinni koska aika moni on niin laiska aloittamaan. Minuakin esim. kiehtoo ennemmin sohva kuin nouseminen ja lähteminen ulos.
 
nnnn
Aika hyvin pääsin vauhtiin keväällä. Sain ateria rytmin pelaamaan ja kävin joka päivä 5km kävelyllä. Sitte pam yhtäkkiä aloin sairastelemaan ja nyt tää on ollu tällaista hissun kissun olemista vaan. Jotenkin väsähdin ja kai masennuin. Pitäis vaan saada itsensä takaisin raiteille. eihän se terveys siitä huonommaksi ainakaan mee jos syö säännöllisesti, terveellisesti ja liikkuu rauhallisesti.
 

Yhteistyössä