Ulkonäöltään mitättömän naisen vahvuudet?

  • Viestiketjun aloittaja Pyöreä ja tavis
  • Ensimmäinen viesti
"Toinen"
Mua on joskus mietityttänytkin esim. jotkut missit ym. "julkkiskaunottaret", että eikö niitä ärsytä/inhota se (pääosin) kaikenmaailman kaljamahaisilta Pertsoilta tuleva huomio.
Itseäni sellainen lähinnä häiritsisi eikä todellakaan toimisi mielialaa ja itseluottamusta nostattavana, vaikken sinänsä sellaisia miehiä neutraalilta pohjalta kommunikoidessa syrjikään.
Mutta toisinpäin ajatellen, eikö yhtään laskisi mielialaa jos edes ne "kaljamahaiset pertsat" ei millään lailla huomaisi? Ei mulle nekään juttele, ja kaikki nuo "lähetkö paneen" ehdotukset on ihan yhtä hepreaa kuin se Hunks ojentamassa ruusua.

Sääliksi käy ne vanhemmat/lihavat/ei-niin-viehättävät miehet jotka saa munkin kavereilta hyvin tylyjä pakkeja. Itse en osaisi olla kenellekään tyly. Toisaalta, jos nuokin miehet tyytyisivät tulemaan juttelemaan meille ei-niin-näteille, niin voisivat saada paremman ja kohteliaamman vastaanoton. Eli ehkä se on heille sitten ihan oikein - jos aina vonkaa vain näteimpiä, ei pitäisi yllättyä jos ei heru. Meistä perunankukkasista saisivat edes kivaa juttuseuraa.
 
Harvoin tarjolla
Mä olen aina ollut se nainen, jonka vierestä viedään kyllä, mutta omalle kohdalle ei osu kuin korkeintaan todella humalainen, parikymmentä vuotta vanhempi sönköttäjä. Johtunee sitten varmaan rumasta luonteestani tämä "ongelmani", koska en todellakaan ryhdy hymy huulillani juttusille näiden tyyppien kanssa, koska en nyt vaan jaksa jutella ihmiselle, jonka puheesta ei saa mitään tolkkua.

Kerran istuskeltiin kahdestaan baarissa hyvän ystäväni kanssa, joka on nätti, vaaleatukkainen, hymyilevä ja fiksu mimmi. Pöytään istahti ihan mukavan oloinen tyyppi ja ryhtyi juttusille. Ajattelin tietysti, että tuli siihen kaverini takia, mutta kun ystäväni lähti vessaan, tämä tyyppi antoi ymmärtää olevansa minusta kiinnostunut ja pyysi puhelinnumeroani. Olisi tietysti saattanut tehdä saman ystävälleni, jos naistenhuoneeseen lähtijä olisinkin ollut minä, mutta nytpä kävi näin päin. Olin niin hämmästynyt, että heppu varmaan alkoi epäillä erehtyneensä sittenkin sukupuolestani tmv. Mutta kiva että kävi kerran noinkin päin. Voi piristää itseään muistelemalla tätä ainutlaatuista tapausta vielä näin kymmenen vuotta myöhemminkin.
 
vierailija
Naisen tärkein ominaisuus on seksinälkä ja monipuolisuus makuuhuoneen puolella. Ulkonäöllä ei ole väliä kunhan hormonit pelaa ja seksi luistaa.
Sen olen huomannut sivusta seuranneena erään tuntemani miehen kohdalla, että ulkonäöllä ei ole väliä, kunhan seksi luistaa. Mies on niin komea ja seksikäs ulkonäöltään,että luulee häntä välillä kangastukseksi. Mutta hänen viimeisin tyttöystävänsä on kuin työkirveellä veistetty. No onhan se hyvä, että katsotaan muuta kuin ulkonäköä.
 

Yhteistyössä