Ultran tyttö olikin poika

Onko kellään ultrassa veikattu tyttö ollutkin todellisuudessa poika? Itsellä kahdessa ultrassa sanottu tytön olevan tulossa (viikoilla 18 ja 25) mutta en tiedä uskallanko luottaa ja ostella niitä vaaleanpunaisia "unelmia"!
 
Itsellä ultrassa sanoivat pojaksi, oli syntyessäkin poika :)
En ole kertaakaan kuullut että väitetty tyttö olisikin poika. Toisin päin kyllä tiedän paljon tapauksia, että ultrassa 100% varmasti pojaksi sanottu on ollut sitten syntyessä tyttö.
Mutta eihän se ikinä tietenkään ole satavarmaa ennen kuin näkee. ;)
 
mulla on kans sanottu np-ultrassa ja rakenne uä:ssa, että tyttö tulee, mutta silti on niin poikaolo... eli sama juttu ku ap:lla, että uskaltaiskohan sitä ostaa niitä vaaleanpunaisia hepeneitä?
 
Mä en ainankaan enää luota noihin terveyskeskuksessa tehtyihin ultriin.. meille piti kahden ultran mukaan tulla toinen tyttö (jälkimmäinen ultra tehtiin joskus rv25), mutta kuinka ollakaan kun kaksi viikko ennen synnytystä jouduin osastolle niin sielä ultrassa tyttö vaihtukin selkeeksi pojaksi. Ja ihana poika sieltä tulikin.
 
yks äityli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2007 klo 13:43 äippä kirjoitti:
Onko kellään ultrassa veikattu tyttö ollutkin todellisuudessa poika? Itsellä kahdessa ultrassa sanottu tytön olevan tulossa (viikoilla 18 ja 25) mutta en tiedä uskallanko luottaa ja ostella niitä vaaleanpunaisia "unelmia"!
:\| minä en luottaisi ultraan,en ole koskaan kysynyt näiden neljän lapseni kohdalla sukupuolta,olen aina halunnut säilyttää pienen jännityksen H-hetkeä varten...kyllä niitä vaaleansinisiä ja-punaisia vaatteita tulee pilvinpimein sukulaisilta ja ystäviltä sekä kummin kaimoilta jne... ja ehtii ostelemaan sit kun se vaaveli on putkahtanut maailmaan...minä en ole koskaan luottanut ultraan koska eräs lääkäri sanoi minulle kerran et se lapsi voi siellä massussa olla sellaisessa asennossa (pyllöttää)et ne sukuelimet voivat olla pojan ja näyttävät takaa päin tytön...
 
siskolleni kävi niin että tohtori kertoi tytön olevan tulossa..mutta sairaalassa olikin yllätys kun tulikin poika!Meille kerrottiin että todennäköisesti tyttö tulee mutta ei osaa ihan varmaksi sanoa..tyttöhän sieltä tuli :heart:
 
Mulle sanottiin np-ultrasta asti, että selvä poika ja poikahan sieltä tuli!

Usein kuulemma sanotaan tyttö vaikka onkin poika mutta en ole ikinä kuullut että olisi pojaksi sanottu mutta olikin tyttö. Eli jos jotain näkyy, se on yleensä selvä pojan merkki, mutta "sen" puutetta ei voida vielä pitää selvänä tytön merkkinä. Olikohan tossa lauseessa nyt mitään järkee? :/
 
tutulleni sanottiin että poika tulle ihan varmast.... kun syntyi luotti kätilökin tähän monen eri ihemisen ultraamaan tulokseen et poika eikä kattonu sen tarkemmin ja vasta vauvan isä sai takellettua suustaan et hänestä tuntuu että tää on kyllä tyttö ja tyttö oli :D

tästä tosin aikaa nyt yli 10v
 
Juuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2007 klo 14:09 Vieras kirjoitti:
Mulle sanottiin np-ultrasta asti, että selvä poika ja poikahan sieltä tuli!

Usein kuulemma sanotaan tyttö vaikka onkin poika mutta en ole ikinä kuullut että olisi pojaksi sanottu mutta olikin tyttö. Eli jos jotain näkyy, se on yleensä selvä pojan merkki, mutta "sen" puutetta ei voida vielä pitää selvänä tytön merkkinä. Olikohan tossa lauseessa nyt mitään järkee? :/
Se on oikeasti kyllä juuri toisinpäin. Eli pojaksi luullaan tyttöä jolla häpyhuulet turvoksissa niin että näyttää kiveksiltä ja pippeliltä. Harvemmin luullaan tytöksi mutta onkin poika.
 
Tyttö voi muuttua pojaksi, koska kivekset eivät välttämättä ole vielä laskeutuneet ultrassa. Harvemmin on niin päin, että poika muuttuu tytöksi, ellei sitten napanuora ole sekoittanut ultraajaa tai turvonneet häppärit.

Minulle lääkäri sanoi ultrattuaan rv 39+1, että voi olla joko tyttö, jolla turvonneet häpyhuulet tai sitten poika eli fifty-fifty. Tyttö sieltä sitten tuli.
 
kokemusta
meillä kävi näin.. eli rv 27 sanottiin että on tulossa tyttö ja rv 37 kysyin että voisko ne vahvistaa että on tyttö tulossa, ni ne oli että mitä että ei noitten vehkeiden perusteella tyttöä tästä saa.. naureskeli vielä ja kysy että kellä olin käyny 27viikolla.. .. mulla oli koko ajan poika olo.. ostin muutaman mekon mut ei vaa tuntunu "oikeelta".. ja poikahan sieltä tuli.. enään en aio kysyä että kumpi tulossa, en kyllä enään ees luota että on varma..
 
Tuore äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 13:45 Kengurumeininki kirjoitti:
Mä en ainankaan enää luota noihin terveyskeskuksessa tehtyihin ultriin.. meille piti kahden ultran mukaan tulla toinen tyttö (jälkimmäinen ultra tehtiin joskus rv25), mutta kuinka ollakaan kun kaksi viikko ennen synnytystä jouduin osastolle niin sielä ultrassa tyttö vaihtukin selkeeksi pojaksi. Ja ihana poika sieltä tulikin.
Meille sanoi Naistenklinikan erikoislääkäri ekassa ultrassa, että poika on tulossa. Synnytin kuitenkin tytön.
 
Mulle sanottiin, että poika tulee ja kiveksiä ihailtiin rakenneultrassa. Ei siis kai kokonaan kannata vielä haudata toivoa rimpsumekkojen suhteen... Ihan varmalta lääkäri kyllä kuulosti, mutta täytynee varmistaa vielä kun pääsen myöhemmin kokoarvioon. Tyttöä kovasti toivon, kun poika on jo...
 
2kertaa kaik veikkasvat et on poika,väärin meni.Meillä on nyt 2tyttöä ja hyvä näin.Toisest raskaudest tul kiloja 17 ja toisest vain 5,5
Nyt pelottaa tietysti tuleeko koskaan yhtään poikaa mutta sitä kun ei itse voi päättää.Itseni puolelta ei ongelmaa mutta mieheni on muslimi ja suvun jatkaja olisi tärkeä.
 
esikoisesta sanottiin rakenneultrassa rv 19 että tyttö ja tyttö tuli.
tästä sanottiin samoilla viikoilla että poika ja nyt odotellaan onko poika (kesällä la)

kaverillani esikoisesta sanottiin rakenneult. rv 20 että poika mutta olikin tyttö. toisesta rask. sanottiin että tyttö ja tyttö tuli.

toisella kaverillani sanottiin että poika on tulossa (rv oli 20) mutta tyttö lopulta syntyi.

ne ei ihan 100% siis ole nuo ultrat.

meillä tosin ultraaja sanoi nyt tästä raskaudesta että virtsarakko näkyy hyvin joten varmasti poika!

joten olen sitten pari sinistä vaatetta ostanut :)
 
mulle on ultrassa 28vko:lla sanottu et tyttö ois tulossa oli aika varma,mut huomenna (toivottavasti) näkee ku käynnistys alotetaan =) jospa tää ois tyttö (poika on :heart: ) madam mamma ennusti poikaa syntyväks huomenna :saint: ei mee kauan ku vauvan saa ni sit sen näkee..
 
Kättärillä (Helsingissä) ei enää kerrota sukupuolta. Tarina kertoo, että joku on alkanut sisustaa vauvan huonetta siniseksi, kun on poikaa veikattu ja sitten on tullutkin tyttö. Vanhemmat on nostaneet haloon asiasta. Eli ihan fiksu päätös ettei kerrota enää, kun vanhemmat ei usko vaikka kätilö sanoo, ettei ultrasta voi sukupuolta nähdä satavarmasti.

Mekin yritimme asiaa urkkia kätilöltä ja ukko pyysi kuvaamaan haaroväliin, minkä kätilö tekikin. Itse saimme sitten tehdä johtopäätöksen, kätilö ei sanonut juuta eikä jaata. Yksi kaverini sanoi ultran kasvokuvan perusteella, että ihan selvä poika. No, poikahan sieltä tuli.

Eli omat tulkinnat ultrakuvista voi osua ihan yhtä hyvin oikeaan =)
 
Iines-täti
Kolmen lapsen /neljästä lapsestani alapäät olen nähnyt ultrassa ja ihan oikein. Pojan kikkeli ja pallit erottuivat vk22+jtki selvästi. Tyttöjen pimpatkin erottuivat samoilla viikoilla samoin selvästi. Ihmisiähän ne lääkäritkin ovat, erehtyväisiä... Minulle ei ole sukupuolia koskaan "luvattu"100%varmaksi...
 

Yhteistyössä