Uncharted pelisarja mistään kotoisin? Muita 3rd person pelei?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaipaan uusia ps3 pelejä, etenkin pelisarjoja. Assassins creedit ja tomb raiderit on pelattuja ja tykättyjä koska ne on kolmannen persoonan pelejä, cod-tyyppisistä en tykkää yhtään enkä mistään yberfantasiasta tai vuorotaistelusta kuten FF. Nyt harkitsen että pitäiskö tuo unchartedsarja tahkoa läpi, ja kannattaako ne pelata järjestyksessä..? Esim creedit kannattaa mennä järjestyksessä monestakin syystä mutta tompissa ei niin väliä.

Muitakin samantyyppisiä kivoja pelejä voi ehdottaa, mutta järkevän hintaisia, kotiäitinä ei juuri ole varaa ostiskella uusimpia tai säilytettäväksi. Myös "pelaa enemmän lautapelejä lastes kanssa"-tyyppiset kommentit vois jättää kirjoittamatta, niitä pelaillaan jo. Kiitos kaikista järkevistä vastauksista! <3
 
Vähän riippuu minkälaisista peleistä tykkäät noin teemaltaan? Noi mainitsemasi on enemmän/vähemmän seikkailuun liittyviä pelejä. Hyviä 3rd person pelejä PS3:lle, joita voin suositella:

Scifi:
Binary Domain
Bulletstorm
Dead Space 1-3 (sisätävät kauhuelementtejä)
Mass Effect 1-3 (sisältävät roolipelielementtejä)
Remember Me

Vanquish
Warhammer 40,000: Space Marine

Hiivintä:
Metal Gear Solid 2-5 + Metal Gear Revengeance (sisältää scifiä)


Psykologinen toiminta:
Spec Ops: The Line

Sarjakuviin pohjautuvat toiminta:
Batman: Arkham Asylum
Batman: Arkham City
Batman: Arkham Origins

Transformers: War for Cybertron
Transformers: Fall of Cybertron
Transformers: Devastation


Fantasia:
Bayonetta
God of War III (vois melkein laittaa historiallisiinkin)
God of War Ascension
Ōkami HD


Historialliset:
L.A. Noire
Mafia II
Red Dead Redemption

Yakuza 3-4


Siin jotain mitä on tullut pelattua ja hyviä on ollut. Niin ja itse kysymykseen eli jos Tomb Raiderit maistuu niin Unchartedit on samanlaista. Tosin ykkönen on aika räiskintä rikas ehkä puuduttava sellainen.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kiitos vastauksesta. Tuossa on monta peliä joista olen kuullut, ja taidan alkaa googlaamaan ja etsimään niitä. Okami oli aivan ihana PS2:lla enkä tiennyt että se vois löytyä kolmosellekin, pitääpä tsekata. GoWejakin oon pelannu, ja Metal Gear Solideja, kiitos muistutuksesta. :) Enköhän löydä nyt inspiksiä kesäöiksi.
 

Yhteistyössä