'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - LOKAKUUSSA'

natrium: Tervetuloa mukkaan! Ilmoittele noita lukemia, mitä o muutkin ilmoitelleet, ni mie yritän mahd pian lisätä listalle. :flower:

epätoivoinen myös: Mukava kuulla siustakin! Mie, että minnehän sie oot jo hävinnyt. Samojen asioiden kanssa kamppaillaan. Kyllähän noista laihdutusvalmisteista sellaista sanotaan, että parempi olisi yrittää pienentää ruoka-annosten kokoja, lisätä liikuntaa, terveellistä ruokaa lisätä yms.. Mikä itselle on kyllä hyvin hyvin vaikeaa. Ja sitten saattaa paino tulla tuplasti takaisin laihdutustuotteiten jälkeen, mutta sekin on varmasti yksilöllistä.

hammyy: Eikun vain nyt sinnikkäästi etiäpäin! Nyt tuetaan toisiamme ja kannustamme! :hug:

NinniNuppunen: Eipäs anneta periksi laihdutuksen suhteen! :hug: Tsemiä sinullekin! :hug:

Tämä viikko on jo mennyt suht hyvin itselläni. Olen lisännyt liikuntaa jonkin verran. Lauantaina siivosin kylppäriä+saunaa yhteensä 3 t, su 2t lenkkeilyä (2*1t), ma-ke joka päivä 1t lenkkeilyä. Tänään on jäänyt välistä, ku tultii äsken kaupungilta & huomenna olisi tarkoitus myös käydä kaupungilla.

Katsotaan, mitkä tulokset on huomenna. Toivottavasti edes -100g (vaikka siihen en ole yhtään tyytyväinen).
 
Arcatha: Siis aivan mieletön pudotus taas kerran. :flower: Kerropas meille kaikille oma salaisuutesi :D

Minä en nimittäin voi käsittää noita noin kahden kilon pudotuksia viikosta toiseen. Minä en siinä onnistu, vaikka kuinka yrittäisin. Eilenkin iltapalaksi tein salaatin, enkä tehnyt makkaraperunoita, jotka on mun suuri herkku.. Join kyllä pari lonkkua.. Mutta olen syönyt terveellisesti, lisännyt liikuntaa ja veden juontia ja pienentänyt annosten kokoa. Silti en onnistu.

Olen taas kerran aloituspainossa. Ja nyt loppui minun kärsivällisyys. Enää en jaksa. Eihän se ole kuin +100g kahdessa viikossa eli +50g/viikko, mutta silti. Ei jaksa, niin ei jaksa. Kaikilla muilla menee erittäin hyvin ja mulla ei mene mitenkään. :ashamed: |O
 
Jaa'a..

aamulla otan yleensä leipää teen kanssa. Joskus keitän puuroa aamusta esim. neljän viljan.
Lounaalla syön koulussa pääsääntöisesti.
Kotiin tultua tehdään lämmin ruoka ja pyrin ennen seitsemää syömään pienen iltapalan. Seitsemän jälkeen laitan suuhuni korkeintaan vettä/mehua. Joskus, mutta todella harvoin sorrutaan jotain rasvaisempaa illalla mässäilemään.

Alkon käyttö minulla on lähes nollassa. Eli juon harvemmin kuin kerran kuussa.. Ja silloinkin se jää yleensä yhteen/kahteen/kolmeen siideriin/kaljaan.

Limpparia en juo lainkaan, mehuakin hyvin harvoin. Karkin syönti on minimaalista nykyään etenkin suklaa. Kahvin kanssa tulee silloin tällöin otettua jotain kahvileipää.

Kevyttä, terveellistä ja monipuolista ruokaa. Kasviksia voi lisätä melkein joka ainoaan ruokaan ;) Proteiineja on tärkeää sisällyttää reilusti ruokavalioon, sillä saadaan lihakset voimaan hyvin eli ei pudoteta niitä pois.

Se Reductilhan minulla vielä menee, elikkäs se on varmaan tärkein syy miksen enää mässää mitä sattuu. Aamulla lääkkeen kanssa tulee sitten otettua lisänä vitamiineja ja käytössäni on myös Nestemin. Ja tuota siis syön vian sitä yhtä tablettia kerran päivässä. On muuten ihan hel**tin pahan makuinen tabu, mutta kerranhan päivässä se vaan kirpasee.

Lisäksi sitten tuo liikunta; Monipuolista liikuntaa. RD, eli siellä LadyLinellä esim. minä listasin ensi viikon näin;
Maanantaina RVP
Tiistaina Pilates
Keskiviikkona (ehkä näin) RVP, Ladybody ja venyttely
Torstai vp

Nyt näky tulleen uusi aikataulu sivuille :)

 
Heippa :wave: Nyt mä koitan siis ryhdistäytyä ja tuun ilmotteleen IHAN JOKA PERJANTAI näitä tuloksiani tänne;oli ne sit noussu tai laskenu! =)

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:67,2kg
Muutos/vk.:-200g
BMI:26.7(27)


Ja tällä kertaa tuollasia-onneks hiukan positiivisia tuloksia :D Mutta siihenkin on syynä oikeestaan se,että ma.oli joku pienen mahataudin poikanen tai sitte mun mahani reagoi siihen yhteen ja ainoaan Herbalifen pirtelöön tuolla tavoin!?! :x Siis mulla alko vellomaan jokunen tunti sen juomisen jälkeen ja kaikki tuli ylös...Jakkista!Enpä oo sen koommin sit uskaltanu toista kertaa tehdä koko pirtelöä :/ Tais mun kokeilut jäädä sit siihen,ihan hyvä niin kun en itsekään oikeen pidä noista korvike jutuista... :( Pitää vaikka kaverille myydä kun se "käyttää"niitä ja sai mutkin sit kokeileen,mut ei tee mieli enää |O
Jeps,muuten ihan mukavilla mielin tässä on menny ja koitan saada muulla tavoin putoomaan ja liikkua enemmän ja paljon :)
 
Arcatha: Noin se menee mullakin oikeastaan. Mitä nyt sali on mulla pannassa. En vain kerkeä. Tulee kyl sit juostua/hölkättyä + kerran viikossa uinti.. Mutta jospa sitten joskus laihdun. Ehkä kymmenen vuoden päästä.
Onko tuo Nestemin minkälainen lääke?

Mie sallin itselleni kerran viikossa herkuttelupäivän. Tänään nyt tuli vähä otettuu ja huomenna, ku tytöt lähtee huomenna yökyläilemään. Mutta muuten mennään terveellisesti. Ja mikä mahtava fiilis on tullut, ku o ruvennut jumppailee kotona. Heh, se onkin hienon näköistä.

Epätoivoinen myös: Niin sitä pitää! Kyllä se siitä. Tsemiä. :hug:
 
Arcatha: Onko tuo auttanut ja onko tuo kuinka pahanmakuinen? Ajattelin, ku itellä joskus tuota turvotusta on aina välillä.
Mutta siusta näkee niin mahottoman hyvin, että kui hirveästi sie oot laihduttanut! :flower:
 
Yritänpä nyt minäkin aloittaa tämän projektin uudestaan. :wave:

Eli tämän aamuiset tulokset:

Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 75,3kg
Muutos/vko: ??
BMI: 26

Toivottavasti alkaa tulosta näkymään ja into pysyisi yllä... :whistle: Alkutavoite on olla herkuitta muuttoon asti eli tämä kuukausi näin alkuun. Saapa nähdä onnistuuko. :LOL:
 
Aloituspaino: 93 kg
Paino nyt: 78 kg
Muutos/Viikko: -300 g
BMI (edellinen lukema): 27,7 (28,2)

Jee, enää 5 kiloa tavoitteeseen. Tosin nyt on tullu niin paljon repsahduksia että tuskin tänä vuonna vielä tuohon päästään.

 
Päätin nytten olla kuukauden tipattomalla heti tämän vko:n viikonlopun jälkeen. Jospa se paino sitten tippuis. Mulla kun meinaa aina krapulassa ruoka maistua paremmin ja muutenkin tuntuu siideri ym. turvottavan. Jospa tällä keinolla sais taas painon tippumaan :) Ja muutenkin vois kokeilla muistaa joka vko perjantaina käydä ilmottamassa painoa tänne, näytti vaaka sitten minkälaisia kauheita lukuja tahansa.
 
Olisiko ketään halukasta jatkamaan päivittelyä, ku itsestä tuntuu, niin kiireiseltä, etten heti perjantaisin kerkiä päivitellä. Ja nyt on jotenkin väsynyt ja voimaton olo ollut, etten jaksa kuin just ja just kirjoitella & pitäisi kouluhommat + käsityöt saada tehtyä..
 
Nyt sitte heti aamupunnituksen ja aamupalan jälkeen tuun heti ilmotteleen omia tuloksiani...

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:67,1kg
Muutos/vk.:-100g
BMI:26.7(26.7)


Jeps,eli hienoinen pudotus on tullu :) Hitaasti hyvää tulee... :whistle:
Mun kokeiluni sen Herbalife-tuotteen suhteen jäi lyhyeks'.Otin siis sen ekan"pirtelö"juoman sillon viikko sitte ma.ja sehän tuli sitten ylös myöhemmin ja jäi kammo koko tuotetta kohtaan :eek: Tän viikon keskiviikkona ajattelin sitte kokeilla sitä,mut eri makusta jauhetta ja maustamattoman jogurtin kera,mut ei!Se maku on vaan NIIIIN HIRVEE!!! :x En siis pystyny sitä juomaan ja niin loppu se touhu multa.Koitetaan vaan sinnitellä ihan "maalaisjärkeä"käyttäen ja olla turvautumatta mihinkään laihdutusvalmisteeseen =)
Nyt on kyllä sellanen mukava tsemppi päällä,joten katotaan mitä tästä tulee!? ;)

RD:Koita vaan jaksaa jooko päivitellä näitä listoja?! :hug: Mä oon ite ainaki niin huono näitten tietsikkakone juttujen kanssa et'multa ei onnistuis nää päivitysjutut :ashamed: Ei sillä väliä vaikka meniskin joku viikko ettet ehdi päivittään,mut aina sillon ku ehdit ja jaksat,jookosta?! :wave: Tsemppiä myös sullekin ja kaikille muillekin jotka kamppailevat painonsa kanssa :D :flower: Kamppaillaan yhdessä :wave:
 
Sainpas minäkin itseni ilmoittamaan tuloksen.

Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 73,7kg
Muutos/vko: -1600g
BMI: 25,5 (26)

Tätä tulosta en kyllä ymmärrä sitten alkuunkaan. Meillä on ollut flunssaa ja ollaan herkuteltu sen takia joka päivä jotakin... :ashamed: Mutta en valita tätä tulosta. :D Ensi viikolla taas kuitenkin nousee... :kieh:

Ei minustakaan ole kyllä päivittämään, kun omien lukemienkin ilmoittaminen on välillä työn ja tuskan takana. :/ Älä luovuta RD! Ei minuakaan haittaa vaikkei joka viikko päivitetä. Tai tarviiko päivittää ollenkaan? Eikö jokainen voisi ilmoittaa omat luvut niin kuin nytkin..? =)
 
Kerran täältä löytyy näin ihanaa kannustusjoukot, niin minä otan itseäni niskasta kiinni & perjantaina yritän illalla keritä päivittämään ja aloittamaan uuden pinon :D. Mutta viimeistään lauantaina! Sunnuntaina vietämme kuopuksen 1-vuotissynttäreitä (eilen tiistaina oli virallinen päivä <3).

Mutta nyt saunaan & nukkumaan.

Hammyy; Niin sitä pitää!
NN: Mahoton pudotus!
epätoivoinen myös: Pudotusta se on tuokin. :flower:
 
aloituspaino: 72kg
paino nyt: 64.9kg

jeeeee!!! vihdoin sain painon tippumaan. Oon käyny tällä vkolla 4 kertaa tunnin lenkin päivässä ja syöny säännöllisesti pieniä aterioita, niin jopas paino tippu :) kuhan tätä samaa linjaa jaksaa jatkaa, niin hyvä tulee.
 
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 73,6kg
Muutos/vko: -100g
BMI: 25,5 (25,5)


WUHUUU! Mikä pudotus! :LOL: Parempi kuitenkin, kun plussaa. :D Miulla on sellainen tunne, että oon raskaana, mutta varma en ole, kun mies ei ole antanut testata... :headwall: Mutta ilmoittelen kyllä tulosta, oli sitten mikä tahansa... =)

hammyy: Hyvä hyvä!! :D
 
Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:66,9kg
Muutos/vk.:-200g
BMI:?(26.7)


Noh,taas hyvä että EDES hiukan on pudonnu-suunta siis oikea :D Mutta sais kuitenki enempikin pudota..mut hiljuksiin.
Hyvähän tuo suunta myös sullakin NN on,parempi pienikin pudotus kuin iso nousu!! =) Ja samoin hammyysullakin suunta just se oikea :D
Todella mukava että RD jaksat vielä hoidella näitä hommeleita :hug: ja ei sillä väliä vaikka päivitykset tuliskin myöhässä,täälähän me ollaan ja käydään :wave:
Tsemppiä taas täältä jokaiselle! :flower:
 
Heippa vaan kaikille!

Miulla on kyllä mennyt nyt nää laihdutukset ihan penkin alle, kun oon ollu niin väsynyt että ei jaksa tehdä mitään. :( Siks en oo jaksanu edes ilmotella tuloksia, kun viikosta toiseen tuossa samassa 78-80 painossa junnailee.

NN, miulla kanssa on ollu kierrot ihan sekasin, en tiiä että johtuuko painon pudotuksesta vai mistä. Testejä on kulunut kun ei yhtään tiedä millon nuo menkat alkaa. :p

Hienoja pudotuksia teillä, onneksi sentään muut saa painoa tippumaan. :)
 

Yhteistyössä