'Unelmavartalosta haaveilevat 2009 - LOKAKUUSSA'

Alotuspaino:69,4kg
Paino nyt:66,2kg
Muutos/vk.:-700g
BMI:??


JEEEE!Siis kyllä mä oonkin nyt koittanu liikkua ja syödä silleen että parasta olikin ton vaakan näyttää tollasia lukemia!!JEE!Kyllä mä oon tyytyväinen.. :D Mun ihana kaverini on saanu mut joka kerta liikkeelle(käveleen n.tunnin lenkin)että tuntu ihan oudolta ku tänään ei menty,mut huomenna taas mennään =) Ollaan käyty kaks-kolme kertaa viikossa reippailemassa,plus sit muu hyötyliikunta päälle.Ja syömisiäni oon tarkkaillu,mut oon sallinu välillä namin tai pari sipsiä,joskus sitä saa ihminen kaiken rääkin keskellä nauttiakin :p
Tsemppistä kaikille näin marraspimeiden aikaan..Kyllä se päivä risukasaankin paistaa :saint:
 
aloituspaino:72kg
paino nyt: 64,5 kg

nyt kun jaksaa vaan jatkaa samaa rataa, niin saatan vielä sen 60 kiloo jonain päivänä painaa :D oon käyny 4 tällä vkolla tunnin lenkin heittämässä ja syöny 4h välein pienen aterian, niin jo näyttäs painon tippuvan. Täytys vaan alkaa taas harkitsee salilla käymistä tai jotain muuta harrastusta ton lenkkeilyn lisäks tähän.
 
Aloituspaino: 82kg
Paino nyt: 73,7kg
Muutos/vko: +100g
BMI. 25,5 (25,5)

Plussaa tuli tällä viikolla, mutta onneksi vain 100g. =) Ja ne kauan odotetut menkatkin alkoivat. KIITOS! :D Meillä on ensi viikonloppuna muutto edessä, joten en mene varmaksi sanomaan, että kerkeänkö ilmoitella tuloksia, mutta kahden viikon päästä sitten ainakin. :wave:

Paljon tsemppiä kaikille!!! :D
 
hei!! liittyisin mukaanne.

Aloituspainoni: 95kg tavoite 55kg/60kg.
:D (olen joskus painanut 4-vuotta sitten tuon 55kg.) ja olin silloin ihanne painossani.
Haluaisin sinne asti päässä mikä ois kyllä unelmien täyttymys. :whistle:
 

Yhteistyössä