'Unelmavartalosta haaveilevat 2009'

Alkuperäinen kirjoittaja NinniNuppunen:
Darelbeida: Oih, paljon onnea poikavauvan johdosta! :heart: :heart: Sullahan on ollu helppo ja ennen kaikkea nopea synnytys! :eek: Miten ihmeessä onnistui ilman ponnistamista? :eek:
juu oli ihan naurun paikka jälkeen päin kun kätilö vaan pyyteli pidättelemään.. mutta kun ei voinu kun poika liukui kuin curlikinki kiekko konsanaan.. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Darelbeida: Oikein paljon onnea prinssin johdosta! :flower: Synnytys kesti 36 minuuttia? Voi, kun minäkin selviäisin noin nopeasti. Minkä kokoinen oli syntyessään?
Oikein paljon onnea koko perheelle! :heart:
juu supistukset alko 21.15 alle minuutin välein ja 21.51 oli poika syntyny..

mitat oli 3956g ja 51cm ja pipo 38cm

eli ihan kivan kokonen curlinkikiekko ;) :D
 
RD sillai hengittelet vaan suppareita pois niin kauan että ei enää kerkee ottaa muuta kuin pari *juoksu* askelta synnytys salille ja sitten annat vaan tulla.. ;) ..no jokainen on erilainen.. mie piän peukkuja että onnistut nopeesti ja lievillä kivuilla..

niin jaa kiitos onnittelijoille .. nyt tuli meijerille käsky aueta... :whistle: :wave: ..

tänään oli muuten mitat jo 4850g ja 56.3cm ja ikää tulee torstaina 4 viikkoa :heart:
 
RD ja AE Paljon Onnea teille tulevista pienokaisista :heart: nytkö te jo olette ehtineet uutta pukkaamaan :D samassa pinossa kun odoteltiin silloin viime kerralla. No joo, kyllä täälläkin vauvakuumetta pukkaa mutta ei ehkä ihan vielä toista, vielä jos saisi vauvakuumetta lykättyä muutaman kuukauden :snotty: koska teillä on LA?

Ja Onnea Darelbeidalle suloisesta pojasta, helluinen kaveri :heart:

Mulla on jäänyt kokonaan kirjoittelematta tänne kuulumisia tuon laihdutuksen suhteen, mammalomalta palattua töihin, työ ja lapsi on vienyt kaiken ajan. Mutta itse siis olen päässyt tavoitteeseeni, joten voin olla ihan tyytyväinen :) mua ehkä auttoi se töihin meno, oli muutakin tekemistä kuin ravata olohuoneen ja jääkaapin väliä :kieh:
 
Emiliina Kiva kuulla siustakin. Miulla on laskettuaika syyskuun puolivälin paikkeilla, eli ihan alussa vielä mennään.

Kiva juttu että olet tavoitepainoon päässyt. Mie yritän täällä pohtia miten voisin vähän saada tuota painoa putoamaan, vaikka raskaana olenkin.
 
Emiliina: Ensiksi laskettuaika oli 5.8.2010, mutta se siirtyi 22.8.2010. Menkkojen perusteella olisi tuo ensimmäinen, mutta tekivät sitten ultran, ku nla-täti ei saanut sydänääniä kuulumaan, niin oli yli 2 viikkoa pienempi.

Tänään olisi np-ultra.. Katsotaan, mitä siellä selviää.

- RD rv 11+4 -
 
AE nautihan raskausajasta äläkä stressaa painon pudotusta :) sitä ehtii miettiä sitten sen jälkeen, kun vaavi on syntynyt. Mitenkäs siellä muuten voidaan?

RD No mitäs np-ultrassa sanottiin, vastasiko pikkuinen hyvin viikkoja? :heart:
 
Emiliina: Np-ultrassa oli kaikki hyvin. Oli kuulema päivän paras kuvattava, ku sai niskaturvotuksen niin hyvin mitattua. Sitä oli vain 0,5. Mitä nyt vilkaskin näytti olevan, että lähti karkuunkin. Ja miten ihanaa oli nähdä niin selvästi, kun toinen aukaisi sormet nyrkistä :heart:
Laskettuaika tosin siirtyi 18.8.2010. Joka on meidän hääpäivä ja päivä, jolloin alettii seurustella v. 2000 :D. Eli syksyllä tulee 4. hääpäivä ja 10 vuotta täyteen, ku alettii seukata :D.

Tässä kuvaa 4D:


Tässä kuvaa 3D:


 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Emiliina: Np-ultrassa oli kaikki hyvin. Oli kuulema päivän paras kuvattava, ku sai niskaturvotuksen niin hyvin mitattua. Sitä oli vain 0,5. Mitä nyt vilkaskin näytti olevan, että lähti karkuunkin. Ja miten ihanaa oli nähdä niin selvästi, kun toinen aukaisi sormet nyrkistä :heart:
Laskettuaika tosin siirtyi 18.8.2010. Joka on meidän hääpäivä ja päivä, jolloin alettii seurustella v. 2000 :D. Eli syksyllä tulee 4. hääpäivä ja 10 vuotta täyteen, ku alettii seukata :D.

Tässä kuvaa 4D:


Tässä kuvaa 3D:
ihana ihmisen alku!!! :heart:

tuosa vaan on sellanen että miun krooninen vauvakuume vaan pahenee..herttinen.. Ali on vaan kohta vasta 3kk ja mie en vaan saa ajatusta vauvasta irti.. psyka sanokin että saattaa olla sen takia että tunnen itseni oikeasti tarpeelliseksi täytellessä vauvan vaatimuksia..

eilenkin pitkään tissi lakossa ollut poikanen päätti ottaa äitiä kahdella kädellä kiinni ja lupsutti ihan suupielet vaahdossa :D ..sitten ihanan hyvmyn kera vastasi * niiih * kun kysyin että oliko se noin hyvää sittenkin.. :D

syömiset ja liikkumiset on ihan hakusesaan.. :ashamed: laitettiin pitkäveto niin sanotusti teinipojan kans.. se ois tiedossa satku vuoden lopussa jos pysyy karkeista irti.. siis molemmille.. isi lupas :D .. eihän se kauheesti oo mutta kuitenkin melkoinen motivaattori.. :wave:

 
Darelbeida: Tsempitykset vedon kanssa! :attn: Eikö saa mihinkään karamelliin koskea missään tilanteessa? :whistle: Mie en ainakaan tuossa onnistuisi, että oisin monta monta kuukautta irti karamelleista :whistle: .
Suloinen poitsu kyl on :heart:

Itse myönnän, että mulla on krooninen vauvakuume. Ja nyt olis tarkoituksena, että synnytyksen jälkeen laitettaisiin munanjohtimet solmuun, ja sitten joskus vuosien, vuosien jälkeen avattaisiin, että haluaisin sen iltatähden :whistle: .. Mutta tässä, kun oon ajatellut, että, kun näen pienet sormet, varpaat, ihanan tuhinan ja se vauvatuoksu.. Ni mulla alkaa siitä jo seuraava vauvakuume :whistle: Että mitenkähän käy tuon solmimisen kanssa :xmas:
 
:ashamed: :snotty: karkkia meni ja huomenna menee kakkuakin..no onkin yhden meidän lapsen 5v synttärit..

juu totaali kieltäytyjiä ei olla.. synntärit on sallittuja..meillä joos ottaa että oma perhe ja muu samalla paikkakunnalla olev suku + mahd kaverit niin heh se on herkku päivä parhaimmillaan kolmesti kuussa :D ( ja kerran maassa .. :LOL: ..sano iso poika justin tuossa vieressä.. kun nukuttaa pienintä..)

että silleen.. nyt menen laittelemaan tiskit koneeseen ja päästän ison veikan pois pälkähästä ja vien pikkusen Alin nukkumaan..

ajattelin koklata kuntopyörääkin.. :D ..ainakin pyyhkiä siitä pölyt :saint: :LOL: :wave:
 
RD Ihania kuvia ultrasta, muistuu ihan mieleen omat ultrakuvat :heart: :heart: Kiva kuulla, että kaikki oli hyvin, on se aina helpottavaa nähdä ultrassa pikkuinen hyväkuntoisena. Onnea loppuraskauteen ja nauti kasvavasta masusta :heart: mä vielä yritän pidätellä omaa vauvakuumettani, koska ukko ei ihan vielä lämpiä ajatukselle :kieh:

Darelbeida tsemppiä karkkilakkoon, mustakaan ei olisi siihen!! Just eilen sorruin hakemaan suklaalevyn, joka on jo tuhottu. No ei auta, onneksi oon päässyt tavoitteeseeni, mutta vielä on raskaudesta jäänyt "ihana" maha, jonka sais pois vain jumppaamalla, mutta motivaatio on ihan vähän hukassa..

Aurinkoista kevättalvea kaikille!! :)
 
moikka taas pitkästä aikaa :) Tulin vaan ilmoittamaan, että vihdoin pääsin tavoitteeseen :) painoa löytyy tällä hetkellä 58 kiloa, ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Oikein ihanaa kevättä kaikille!!
 

Yhteistyössä