Unen tulkintaa??

Auttakaa mua tulkitsemaan tätä unta... mä olen aivan pihalla kuuden tunnin päikkäreitten jälkeen :kieh:

Uni alkoi lapsuuden kodissani, jossa järjestin isot juhlat. Juhlissa juttelin erään pojan kanssa jota en ole tavannut 15 vuoteen ja hän pyysi minua käymään äitinsä luona hoitokodissa. Lupasin mennä, ja samalla kysyin muun perheen kuulumisia. Isä oli kuulemma kuollut, pikkusiskosta tuli pastori ja pikkuveli oli lastenkodissa.

Sitten ovella oli joku, ja menin avaamaan. Poliisi tahtoi kysellä tietojani eräästä työkaveristani jota epäillään huumeiden salakuljettamisesta. Kerroin nähneeni hänet lentokentällä viimeyönä oudossa miesseurassa. Tästä oli poliiseille hurjasti apua, ja halusivat minun lähtevän tunnistamaan näitä mieshenkilöitä. Ennen kuin pääsimme lähtemään, oli eräs ystäväni ajanut autonsa rivitalomme ylätasanteelle :LOL: kierreportaita pitkin :headwall:

Olimme Töölössä eräässä asunnossa poliisin kanssa, ja tämä asunto olikin minun vuokraamani. Eräs ystäväni oli koiransa kanssa mukanamme ja tutkimme asuntoa. Pian sängyn alta kömpi aivan samanlainen koira kuin ystävälläni oli, ja olimme aivan paniikissa siitä että kumpi oli nyt ystäväni koira.

Asunnon parvekkeelta löytyi kuollut mies, joka oli edellisenä yönä ollut lentokentällä. Yhtäkkiä ympärillämme oli hurja määrä poliiseja ja lakimiehiä. Yksi lakimiehistä kyseli minulta vuokraamastani asunnosta. Sanoin etten ollut kertaakaan siellä yöpynyt, saati käynyt edes vessassa. Vuokraisäntä vahvisti asian sanomalla että kaikki tavarat jota siellä oli minun sinne muuttaessani olivat vielä tasan samoissa paikoissa.

Sitten minulle tuli kova koti-ikävä unessa ja itkin ja toivon pääseväni kotiin, tänne maalle. Muistan katsoneeni unessa ikkunasta sähköjohtoja jotka menivät talosta toiseen... Ja tiesin etten kuulunut sinne.

Pitkä sepustus, ja aivan sekalainen uni :D
 

Yhteistyössä