Unien tulkitsijat, mitä tämä tarkoittaa?

  • Viestiketjun aloittaja uneksijaaa
  • Ensimmäinen viesti
uneksijaaa
Jos näen unta, että vuosia sitten olen kätkenyt ruumiin ja nyt pelkään sen löytymistä. Näen tätä unta usein ja paniikki iskee, että olenko oikeasti tehnyt niin, vaikka en tietenkään ole. Paikkakin on usein sama. Olen jäämässä siis kiinni teostani. Mitä tämä uni tarkoittaa?
 
No sul on jokin minkä sä et halua paljastuvan ja pelkäät että se paljastuu. ehkä sun ei pitäis salata sitä asiaa enää. Ei se välttämättä ole mitään pahaa mitä olet tehnyt, mutta jotain?
 
uneksijaaaa
En kyllä keksi mitenkään mikä se salaisuuteni on. Miten se voi olla yhtä kamala kuin vuosia sitten kätketty ruumis? Miksi en tiedä edes sitä, kuka tuo ruumis on? Kamala uni oikeasti ja ahdistava...
 
vierailija
En kyllä keksi mitenkään mikä se salaisuuteni on. Miten se voi olla yhtä kamala kuin vuosia sitten kätketty ruumis? Miksi en tiedä edes sitä, kuka tuo ruumis on? Kamala uni oikeasti ja ahdistava...
Tuo uni voi myös liittyä ahdistukseen tai pelkoon tiettyä asiaa kohtaan.
Keskustele uniesi kanssa ja yritä oppia ymmärtämään niitä. Se voi viedä kauan..
Minulla ollut toistuvia painajaisia jo yli vuoden ja se viesti muuttuu hieman matkan varrella, eli ei ole aina täysin samanlaisia.
Kaikissa näissä on se jokin tietty toistuva elementti joka täytyy löytää, ja sitten mietit mikä sen voisi aiheuttaa. Jos et millään keksi, se ei ole ongelma, hyvä askel päästä siinä ymmärtämisessä eteenpäin on luoda itsellesi ajatuskuva joka tekee siitä ruumiinhautomisesta ns "miellyttävää" tai siis niin ettet sinä pelkää sitä unen tapahtumaa vaan yritä hymyillä tai jopa nauraa sille. Ota se positiivisesti vastaan ja alitajuntasi saattaa lopettaa tuollaiset viestit.

En ole mikään psykologi tosin, se pitää vielä mainita :D
 

Yhteistyössä