Unohdetut tv-sarjat ja leffat tähän pinoon!

jes!
Alkuperäinen kirjoittaja juups:
Alkuperäinen kirjoittaja oi teiniaikoja:
Ja viel yksi. Teiniaikoinani suuren skeittausbuumin paikkakunnallamme (ja varmaan monessa muussakin paikassa) nostattanut leffa Thrashin

http://www.youtube.com/watch?v=kXXRQdg9NRE
Mäkin muistan tämän leffan! Ekan poikaystävän (skeittari) kanssa sitä katseltiin 90-luvun puolivälissä. :heart:
Hei kiitti tästä! Mä olen pääni puhki yrittänyt miettiä jo parisen kuukautta, mikä tuon elokuvan nimi oli ja tästä ketjustahan se vihdoin löytyi. Pitääpä koittaa sitä vielä jostain metsästää!
 
asdasd
Alkuperäinen kirjoittaja tietty:
Pride and prejudice vm.1995 (jossa siis Colin Firth ja Jennifer Ehle)
Ai, tää on aivan ihana. Mulla on DVD:llä tämä ja aika monta kertaa tullut katsottua. Se jokunen vuosi sitten tullut leffa oli aivan kuraa tähän verrattuna. Siis se, missä oli Keira Knightley pääosassa.
 
sattumus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Muistaako joku sellasen sarjan kuin MUMMO
muistan! :D ainakin sen jakson missä oli itselleen ostanu arkun ja siellä sitten nukkui :D
Joo, se oli mun siskon lemppariohjelma, kun hän oli 3-4v. Oppi joitain repliikkejä ulkoa siitä, kun tykkäsi niin kovasti ja halusi aina katsoa pelkkää Mummoa. :D Kerran sit mentiin vuodeosastolle katsomaan mun isomummua (silloin 90v) ja kun vuodeosaston ovet avasimme, sisko alkoi hokea: "Ai mää vai, älä nyt hulluja puhu, siellähän on vaan vanhoja ämmiä!" En tajua, mistä just tuo repla tuli sille juuri silloin mieleen, mutta se hoki ja hoki sitä kovaan ääneen, kunnes äiti käski mun viedä siskoni kävelylle ulos...:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistaakos kukaan semmoista kuin Majakan väki? tuli joskus kauan aikaa sitten kesällä summeri ohjelman jälkeen. Ja sitten oli toinen sarja jossa tyttö matkusti aikakoneella..nimeä en muista
Muistan, alkuperäinen nimi on Round the Twist ja tuli 1995 ensimmäisen kerran. Suomessa ei ole kai koskaan näytetty ihan ensimmäisiä jaksoja vaan toisen kauden jaksoja. Ensimmäisen kauden jaksoissa on eri näyttelijöitä. Sitten on vielä myöhemmin tehty lisää kaksi kautta mutta niitäkään ei kai ole Suomessa näytetty.
 

Yhteistyössä