''Unohtaa vähän''

Mitä hemmettiä tarkoittaa, että unohtaa vain vähän?

Että mä niinku vain vähän unohdin, että meidän piti lähteä appipariskunnan vuokraamalle mökille heti ja välittömästi kun mä kiiruulla suhaan töistä kotiin.

No, mä tosiaan suhaan töistä kotiin, mielessäni näen välkkyvän järven ja rantasaunan.

Mä tulen kotiin ja koti on .... tyhjä. Mies tiessään, ei lappua pöydällä minne on mennyt, ei viestiä kännykässä ja kun koetan soittaa niin puhelin hälyttää olohuoneen pöydällä :kieh:
Mua sieppas niin kovasti pari tuntia odoteltuani että jos mä olisin tiennyt missä se halvatun mökki ja järvi on, mä olisin lähtenyt yksin. Mutta kun ei appiparikaan vastannut puhelimeensa.

Ja mies on siis 'vain vähän' unohtanut, ja tapansa mukaan sopinut päälle jotain muuta.

Koskahan mä oikein opin?
 
no mikä vika suununtaissa on?
Varmaan se ettei täällä perähikiällä taida olla juur ketään muuta kuin minä ja pari paatunutta juoppoa terasseilla :D

Taidan ottaa olusen omilla pihaportailla istuen.

Se mua kyllä harmittaa enemmän kuin paljon, että aina kun näitä suunnitelmia on, ne tuntuvat menevän syystä ja toisesta perseelleen.
Miehellä on sosiaalista elämää, mun sosiaalinen elämäni rajoittuu työpäiviin..... oon vielä niin vihreä että mulla on työkavereita, mutta ei työn ulkopuolella mitään yhteistä. Loput löytyvät plussalta..... erakkoko? Minä? Nouuuu.....
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="eee";28585624]Mikset sä lähtenyt sinne mökille vaan, kai se appipariskuntakin joskus puhelimeen vastasi?[/QUOTE]


Aikataulu oli aika tiukka. Pitkä matka ja elukoitten- omien ja appipariskunnan koiran, vuoksi ajomatka takaisin tänä iltana, tuo mielenharmi menee myös töihin huomenaamulla.
Siksi oltais lähdetty heti kun kotiuduin.

Ei enää järkeä lähteä sinne saakka, saunoa hätäisesti ja lähteä takaisin.

Ja mä vähän niinkuin suutahdin :ashamed::rolleyes:
 

Yhteistyössä