Ura vai kotiäitiys?

Mua nyt vaan kiinnostaa,kun itse olen kyseisten valintojen edessä, että oletteko äippäloman jälkeen vielä jääneet kotiin lapsen kanssa (kuinka kauan ja miksi), vai oletteko valinneet työelämän (miksi)?
 
Mimoska pikaiseen
Minä - vanha uraohjus - käänsin totaalisesti kelkkani ja jäin kotiin. Töihin paluusta ei ole tietoa, mutta toivottavasti ei vielä piiiiiiitkään aikaan! :heart:
 
Keittiönoita
Sairaanhoitajan kohdalla ei paljon urasta voinut puhua, mutta menin töihin, kun hoitovapaa loppui. Yksinkertainen syy: lapseni eivät eläneet pyhällä hengellä. Mä en tekisi tänä päivänäkään ansiotyötä, jos mulla olisi pääomatuloja riittävästi elättämään perheeni.
 
mustikkatassu
ura, kolme lasta oon kotona kasvattanut soveliaaseen ikään saakka, kuopus joutuu valitettavasti kärsimään äidin omista haluista :/ heti kun töitä ilmenee...
 
Ei kumpaakaan...Ensinnäkin olen kutsumusammatissa ja kutsumus olkoot palkkakin suunhoitoalalla(kuten muullakin hoitoalalla), eli semmonen ura. Mutta siis esikoisen ollessa yli 1vee olin osan viikosta työssä. Sitten tän toisen kohdalla loppus sopivasti kaikki työsop. Nyt ä.loman jälk palaan taas osaksi viikosta(on jo pyydelty takas) ja toivon tietty, että tunteja alkas tippua koko viikolle pikku hiljaa...asuntolaina päräytettiin meinaan tän toisen raskauden aikana....
 

Yhteistyössä