Useamman keskenmenon jälkeen raskautuneita?

Yeb
Tänään todettiin taas keskenmeno NP-ultrassa, viikkoja piti olla 11+2 :'( Edellinen keskenmeno myöskin RV11 marraskuussa 2008. Yksi terve täysiaikainen tyttö 06/07 ja sitä ennen keskenmeno RV7-8.

Tutkimuksiinkaan ei vielä pääse kun oli "vasta" toinen peräkkäinen keskenmeno.. Seuraava raskaus on kyllä varmasti hermoja raastava! Minkälaisia kokemuksia teillä muilla on? Oletko päässyt johonkin "ylimääräisiin" ultriin tai esim. perinnöllisyyspolille varmistamaan raskautta ja juttelemaan?

Mulla on aika tyhjennykseen koska itsekseen ei ole lähtenyt tulemaan. Aika on vasta 6.4. Sitä odotellessa kyselen teiltä kohtalotovereilta näitä :)
 
Voi Yeb! :hug:

Sulla on aikalailla samanlainen tarina ku mulla... Mulla ensimmöinen km oli 09/06 (rv9) ja sit syntyi poika 12/07 ja sitten keskenmenot 10/08(rv6) ja 03/09 tm (keskeytettiin n. rv10). Ja nyt siis jälkivuoto alkaa olla lopuillaan ja yritys saa jatkua, mutta kyllä masentaa, et onnistuuko tää enää ollenkaan.

Mä oon ymmärtänyt et tällä tarinalla ei vielä ylimääräisiä ultria tule. Kaverilla on ollut ensiksi 2 km ja sitten syntyi terve poika ja sit taas 2 km ja nyt taas raskaana ja ei silti saa mitään "erikoiskohtelua". Varmasti riippuu ihan paikkakunnastakin, miten toimitaan, mutta jos mitään tavallisesta poikkeavaa ei ole, niin en tiedä saako lisää tutkimuksia...

Mä kans yritin kysellä lääkäreiltä, et voiko johtua jostain erityisestä nää keskenmenot, mutta totes ainakin mulle että on erittäin yleisiä ja se nyt vaan on yleensä "paska mäihä" et sattuu jollekin monta peräkkäin...

Eli en mä kyl tiedä tutkitaanko täs vaihees vielä sen enempää... Toivotaan nyt et seuraava raskaus menisi sitten meidänkin osalta hyvin! :) Taisit muuten olla samoissa odotusketjuissa mun kanssa molemmissa?! :)

Paljon tsemppiä sulle ja voimia uuteen yritykseen! :D
 
Yeb
Minky, muistankin sut :hug:

Aika samankaltaiset tarinat on kyllä! Ja samoissa pinoissakin ollaan oltu :)

Luulen kanssa ettei ainakaan meidän kaupungissa ryhdytä mihinkään ylimääräisiin tutkimuksiin :( Olis vaan mieltä huojentavaa päästä johonkin alkuraskauden ultraan mutta se on sitten ensi kerralla jostain hankittava rahat mennä yksityiselle.

Onnea teillekin uuteen yritykseen! Vaikka itsellä on välillä semmonen olo että kannattaako enää ees yrittää.. No, ehkä kerta vielä ;) Mahdetaanko nähdä taas samassa pinossa?
 
Sehän nyt vasta suuri sattuma olis, jos taas päädyttäis samaan pinoon, mutta toivottavasti onnistutaan molemmat ja älä säkään menetä toivoa.. =) Plussataan pian ja toivotaan, että kaikki menisikin hyvin =)
 
täällä myös kaksi keskenmenoa kokenut, yhtään lasta ei vielä ole. minulla spontaani km 12/2003 ja 12/2008, molemmat rv6+. eka kerralla yritystä ei ollut, tällä viimeisimmällä kerralla yritystä ennen tärppiä lähes 10 kk. tuo edellinen keskenmeno oli eri miehen kanssa, ja hänellä on nyt jo yksi lapsi toisen naisen kanssa. aiemmin olen ajatellut että huonoa tuuria vain oli silloin matkassa, mutta nyt kun samoin kävi nykyisen mieheni kanssa niin alkaa vähän epäilyttämään josko minussa olisi jotain vikaa. olemme menossa tutkimuksiin, koska tuon jälkimmäisen keskenmenon jälkeen minulla on ollut jo kaksi ns. kemiallista raskautta. tässä sitä ollaan plussaa odotellessa, vaikka ei se plussa vielä onnea tuo...

olisi 'kiva' kuulla muita tarinoita, onko mitään toivoa saada joskus lapsi syliin asti...?

tsemppiä kovasti kaikille kohtalotovereille, vaikeeta tää on, mutta yritetään pitää mieli korkealla!
 
Minulla oli viime vuonna kaksi keskenmenoa, ensimmäinen todettiin rv14 nt-ultrassa ja toinen meni spontaanisti viikolla yhdeksän.
Soittelin alkuviikosta neuvolaan kun plussasin taas, ja th laittoi ihan vaatimatta lähetteen varhaisultraan.
Nyt on meneillään rv 6 ja sormet ristissä mennään eteenpäin, jos kolmas kerta toden sanoisi.
Esikoisesta edelleen haaveillaan...
 

Yhteistyössä