Useamman kuin kahden lapsen äidit, onko teillä kaikkiin lapsiinne samanlainen suhde?

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Eroaako jotenkin esimerkiksi esikoisen ja kuopuksen välillä? Onko lastenne luonteella tekemistä asian kanssa? Tai omallanne? :)
Yritän säilyttää samanlaisen suhteen kaikki, mutta joskus tunnen, että keskimmäiseen on vahvin suhde. Olisiko syynä se, että pienenä sairasti paljon.
Kävi läpi useitä leiikauksia.
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Eroaako jotenkin esimerkiksi esikoisen ja kuopuksen välillä? Onko lastenne luonteella tekemistä asian kanssa? Tai omallanne? :)
Yritän säilyttää samanlaisen suhteen kaikki, mutta joskus tunnen, että keskimmäiseen on vahvin suhde. Olisiko syynä se, että pienenä sairasti paljon.
Kävi läpi useitä leiikauksia.
Ja minulla on kirjoitushäiriö. :)
 
periaatteessa on samanlainen suhde kaikkiin, mut aika vaikea sanoa ihan varmuudella..johtuen siitä et noi on 17v 13v ja 5v, joten kaikki elää niin eri kautta elämästään, etten mä voi suhtautua niihin samalla tavalla.
ja luonteissa on kans isot erot, joten sekin vaikeuttaa arviointia.
ehkä nyt on sellainen vaihe et kaikkien kanssa suht samanlainen suhde, kun ei isompia ongelmia ole yhdelläkään lapsella.Pari vuotta meni huolehtiessa tuon esikon puolesta, jolloin väkisinkin se oli lähimpänä sydäntä..
 
Ei ole. Jokaista kohtelen ja arvostan omien tärkeiden juttujensa pohjalta. Yksilöllisyyttä ei voi toteuttaa samankaltaisilla suhteilla. Tämän ymmärtää jopa meidän tyty, joka eniten lapsistamme vaatii samanlaista kohtelua.
 
Periaatteessa kyllä, mutta: esikoinen ja kuopus, hankalimmat, eniten työtä vaativat ovat lähempänä, koska heidän kanssaan olen taistellut eniten. Keskimmäiset ovat lähellä, mutta eri rooleissa, he ovat minun tukeni ja heihin luotan lähes 100 %:sesti. Minä olen myös heidän tukensa, mutta eri roolissa, he ovat rauhallisuudessaan ja päättäväisyydessään vahvoja persoonia.
Vaikea selittää..

Kuopuksen teini-ikä alkamassa, taitaa olla työtä, keskusteluja, itkua ja iloja edessä. Yllätyn jos kolme vuotta vanhempi veljensä repäisee negatiivisessa mielessä.
 

Yhteistyössä