Uskallanko jo iloita? kuva raskaustestistä.

"vieras"
Et utele liikoja!:) Tämä on aihe josta jaksan puhu vaikka kuinka kauan.:D Ei missään vaiheessa käytetty ehkäisyä, päätettiin että tulee kun tulee. Mutta mulla alko hermot mennä kun en ei tärpännyt vaikka monta kuukautta yritettiin, niin tässä kierrossa sitten tikutin ovulaation ja sitten tärppäs.:)
Meillä vähän sama ajatus, et tulee, ku tulee. Mut varmasti tää rento meno muuttuu jossain vaiheessa, ellei mitään tapahdu.:D
 
[QUOTE="vieras";23428819]Meillä vähän sama ajatus, et tulee, ku tulee. Mut varmasti tää rento meno muuttuu jossain vaiheessa, ellei mitään tapahdu.:D[/QUOTE]

Mulla toi rento meno kyllä hävis muutama kuukaus sitte.:D Aloin jo miettiä että missä on vikaa kun ei tärppää kun ensimmäinen tärppäs heti. Mutta en uskaltanu miehelle sano että stressaan kun hän sano että ei saa ottaa paineta tai hän ei pysty toimimaan vällyjen välissä.:D
 
[QUOTE="vieras";23429120]joo mutta tulee kalliiks veronmaksajille sun kuses! on se perkele ettei voi raskaustestiä uskoa![/QUOTE]

voi jeesus! enköhän mä ole ite sen verran veroja maksanu että voin yhen terveyskeskuksen raskaustestin käyttää!:D
 
vihakas
Tiedätkö; mua ärsyttää nyt suunnattomasti. Ollaan oltu lapsettomuushoidoissa 8 v ja sä kehtaat täällä kertoa meneväs vielä ilmaiseen kusitestiin. Toivon sulle ........ ärrrghhh
 
Tiedätkö; mua ärsyttää nyt suunnattomasti. Ollaan oltu lapsettomuushoidoissa 8 v ja sä kehtaat täällä kertoa meneväs vielä ilmaiseen kusitestiin. Toivon sulle ........ ärrrghhh
Ikävää että teillä tommonen tilanne. Mutta ei varmaan ole mun syy ja kyllä tällä palstalla luullakseni saa kirjoittaa ihan mistä haluaa. Ja mikä ihmeen ongelma se on noin monelle että menen tekemään sen testin. Tuskin se sinua yhtään auttaa vaikka minä sen väliin jättäisinkin.
 
[QUOTE="Vieras";23429329]Ei sieltä labrasta mitään lääkärin lausuntoa saa, joten melko turhaa mennä sinne.[/QUOTE]

Joo tiedetään. Mikä ihmeen ongelma siinä on että mä haluan mennä, omaa aikaanihan mä siinä käytän en sun enkä kenenkään muun.
 
"vieras"
Missä muka edes pääsee labraan tuossa tilanteessa? Ei kyllä yleensä pääse labratesteihin sillä, että on tehnyt raskaustestin eikä ole ihan varma tuloksesta. Yleensä kyllä vaaditaan paljon paljon painavammat syyt ja lääkärin lähete.
 
[QUOTE="vieras";23429352]Missä muka edes pääsee labraan tuossa tilanteessa? Ei kyllä yleensä pääse labratesteihin sillä, että on tehnyt raskaustestin eikä ole ihan varma tuloksesta. Yleensä kyllä vaaditaan paljon paljon painavammat syyt ja lääkärin lähete.[/QUOTE]

No minä soitin neuvolaan tänään ja kerroin tilanteen ja hän sanoi että voi laittaa lähetteen labraan jos tahdon asian sielä varmistaa. Että täällä ainakin pääsee terveydenhoitajan lähetteellä.
 
[QUOTE="Vieras";23429395]No itsehän sanoit että sen takia menet sinne kun mies ei usko kun lääkäriä. Eli se ei siis ollutkaan se syy, vaan joku muu.[/QUOTE]

Joo niin sanoin. Miks pitää viilata sitä pilkkua? Kuitenkin lääkärissä se testi tehdään vaikka sen tuloksen ilmoittaakin hoitaja.
 
[QUOTE="Vieras";23429431]Sanoit th:lle että miehesi uskoo vaan lääkäriä, pääsisinkö labraan? On kyllä erikoista.[/QUOTE]

Sanoin hänelle että ei tunnu todelliselta ja voiko noihin testeihin luottaa. Ja sitten laittoi lähetteen. En tiedä onko erikoista vai ei mutta näin kävi.
 
no huoh
Selkeä plussa, jota ei tarvitse labrassa varmistaa. Samoja testejä ne siellä käyttää :whistle: Ja toisaalta labrareissu ei anna takuita sille, että kaikki menee hyvin loppuun asti.
 
häh
Anteeks mut en tajua kaltaisiasi ihmisiä. Ensinnäkin, sun esikoinen on vielä toooosi pieni, vauva vielä. Sun asenne on se, että kunhan te vanhemmat saatte nukuttua niin on hyvä juttu että vauva nukkuu toisessa huoneessa YKSIN ja vielä se unikoulu! Hienoa tietty että se onnistui. MUTTA mua vaivaa tässä jokin. Nyt siis uuttaputkeen, tulee hups toinen vauva ja se esikoinen on siinä vaiheessa vaativampi taapero. Kas, mites sitten se uus vauva kun se huutaa öisin? Ja se taaperokin kaipaa huomiota.
Oottekohan ihan loppuun miettineet tän jutun? Mua vaivaa tässä se, että tästä paistaa jonkinlainen vanhempien itsekkyys läpi. Toisaalta hyvä että tulee pian uusi vauva, saapahan se taaperoraukka seuraa sinne huoneeseensa :(
Miten nuoria te olette, tuskin kovin "aikuisia"?
 

Yhteistyössä