Uskallanko jo iloita? kuva raskaustestistä.

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja häh;23429507:
Anteeks mut en tajua kaltaisiasi ihmisiä. Ensinnäkin, sun esikoinen on vielä toooosi pieni, vauva vielä. Sun asenne on se, että kunhan te vanhemmat saatte nukuttua niin on hyvä juttu että vauva nukkuu toisessa huoneessa YKSIN ja vielä se unikoulu! Hienoa tietty että se onnistui. MUTTA mua vaivaa tässä jokin. Nyt siis uuttaputkeen, tulee hups toinen vauva ja se esikoinen on siinä vaiheessa vaativampi taapero. Kas, mites sitten se uus vauva kun se huutaa öisin? Ja se taaperokin kaipaa huomiota.
Oottekohan ihan loppuun miettineet tän jutun? Mua vaivaa tässä se, että tästä paistaa jonkinlainen vanhempien itsekkyys läpi. Toisaalta hyvä että tulee pian uusi vauva, saapahan se taaperoraukka seuraa sinne huoneeseensa :(
Miten nuoria te olette, tuskin kovin "aikuisia"?
Jep. Näinpä. Esikoinen sysätään pienenä omaan huoneeseen, et raukat vanhemmat saa nukkua. Ja sit uutta putkeen vaan..
 
"Vieras"
Tuo
Alkuperäinen kirjoittaja häh;23429507:
Anteeks mut en tajua kaltaisiasi ihmisiä. Ensinnäkin, sun esikoinen on vielä toooosi pieni, vauva vielä. Sun asenne on se, että kunhan te vanhemmat saatte nukuttua niin on hyvä juttu että vauva nukkuu toisessa huoneessa YKSIN ja vielä se unikoulu! Hienoa tietty että se onnistui. MUTTA mua vaivaa tässä jokin. Nyt siis uuttaputkeen, tulee hups toinen vauva ja se esikoinen on siinä vaiheessa vaativampi taapero. Kas, mites sitten se uus vauva kun se huutaa öisin? Ja se taaperokin kaipaa huomiota.
Oottekohan ihan loppuun miettineet tän jutun? Mua vaivaa tässä se, että tästä paistaa jonkinlainen vanhempien itsekkyys läpi. Toisaalta hyvä että tulee pian uusi vauva, saapahan se taaperoraukka seuraa sinne huoneeseensa :(
Miten nuoria te olette, tuskin kovin "aikuisia"?
Niin peesi.
 
hmh
Jos esikoinen on jo 10 kk niin tuleehaan siinä ikäeroa suunnilleen 1½ vuotta, mikä siinä on muutamien mielestä niin hirveetä? Meillä kahden vanhimman ikäero on 1v 2kk niin että repikää siitä. Omassa huoneessaan meillä ovat nukkuneet suunnilleen puolivuotiaasta eikä nuo mitenkään ole siitä traumatisoituneet.

Onnittelut plussasta ap! Jätä nuo vittuilut omaan arvoonsa :)
 
Kylläpä täällä nyt oikeen urakalla koitetaan lytätä toisen ilo! Eiköhän tässä maailmassa ja maailmankaikkeudessa ole suurempiakin asioita joista kannattaa kiukustua ja vetää hernaria nennukkaan. Kyllä täytyy ihmisellä olla pieni elämä ja paha olo, jos tällaisesta asiasta täytyy toiselle vittuilla.

Onnittelut ap! Selvä plussahan tuo. Mene riemurinnoin sinne labraan ja kusase muutama virtuaalitippa näiden valmiiksi kusipäisten kettuilijoiden kupoliin! ;)
 
"Vieras"
Jos esikoinen on jo 10 kk niin tuleehaan siinä ikäeroa suunnilleen 1½ vuotta, mikä siinä on muutamien mielestä niin hirveetä? Meillä kahden vanhimman ikäero on 1v 2kk niin että repikää siitä. Omassa huoneessaan meillä ovat nukkuneet suunnilleen puolivuotiaasta eikä nuo mitenkään ole siitä traumatisoituneet.

Onnittelut plussasta ap! Jätä nuo vittuilut omaan arvoonsa :)
Jos olet antanut lapsesi huutaa yksin siellä huoneessa niinkuin ap, niin varmaan on traumoja tullut.
 
hmh
[QUOTE="Vieras";23429682]Jos olet antanut lapsesi huutaa yksin siellä huoneessa niinkuin ap, niin varmaan on traumoja tullut.[/QUOTE]

Sinunlaisesi räksyttäjät lähinnä huvittaa mua, joten jätän kommentit omaan arvoonsa.
 
"vieras"
Ihan selkeä positiivinen toi on, mutta kannattaa käydä vielä varhaisultrassa (muutaman viikon päästä) ja iloita vasta sitten. En halua masentaa, mutta kokemusta on kohdunulkoisesta joka meni kesken rv 5+0. Tässä raskaudessa kävin kyllä varhaisultrassa mutta vasta nt-ultran jälkeen uskalsin iloita. Onnea oikein paljon kuitenkin! :)
 
"heips"
En kyl ymmärrä mitä ap on tehny väärin, eihän hän ole edes toteuttanut huudatusunikoulua! Kaikki itkut eivät tosiaankaan ole hätäitkuja. Mekin toteutettiin unikoulu 6kk ikäiselle, ja on sen jälkeen nukkunut AINA 12 h tuntia yössä. Lapsi muuttui paljon iloisemmaksi kun vihdoin nukkui ja samoin äiti.

Ja ei ne valvotut yöt toisen lapsen kaipuuta vie...
 
"Vieras"
[QUOTE="heips";23429720]En kyl ymmärrä mitä ap on tehny väärin, eihän hän ole edes toteuttanut huudatusunikoulua! Kaikki itkut eivät tosiaankaan ole hätäitkuja. Mekin toteutettiin unikoulu 6kk ikäiselle, ja on sen jälkeen nukkunut AINA 12 h tuntia yössä. Lapsi muuttui paljon iloisemmaksi kun vihdoin nukkui ja samoin äiti.

Ja ei ne valvotut yöt toisen lapsen kaipuuta vie...[/QUOTE]

Oliko lukutaidossa jotain vikaa? Kyllä tuo minusta täytti huudatuksen kriteerit kirkkaasti. Muttapitäkää ihan rauhassa niitä unikoulujanne, katsellaan tuloksia sitten tulevaisuudessa.
 
[QUOTE="Vieras";23429772]Oliko lukutaidossa jotain vikaa? Kyllä tuo minusta täytti huudatuksen kriteerit kirkkaasti. Muttapitäkää ihan rauhassa niitä unikoulujanne, katsellaan tuloksia sitten tulevaisuudessa.[/QUOTE]

Mä en tiedä missä kohtaa päässäsi viiraa mutta ei oo nyt ihan tervettä käytöstä sinulta, aikuiselta ihmiseltä! Onko tässä nyt joku viemässä sinulta jotain pois vai onko joku pissinyt sun muroihin? Ja oikeastaan aivan sama mikä se syy on, ihan yhteiskunnan taakan helpottamiseksi: MENE HOITOON!!!

Ja AP:lle onnea plussasta :heart:
 
Huhhei
Tää on kyllä uskomattomin ketju pitkään aikaan. Toivotetaan keskenmenoa ja kohdunulkoista ja haukutaan ap:ta itsekkääksi kun on vielä labratestinkin menossa teettämään. Eikö teidän kateudellanne ole mitään rajoja? Kas kun joku ei ole sanonut sitä legendaarista, että tuo testi alkuperäisessä viestissä on nega. Haamuksihan sitä joku taisi sanoa kyllä, vaikka tuo on päivänselvä plussa.

Itsekin olen erittäin eri mieltä ap:n unikoulutekniikoista, ja tuohon unikouluketjuun vastasin silloin aikanaan pari kertaa melko tiukkaan sävyyn. Mutta ei hyvää päivää mitä vastauksia tässä ketjussa on. Hajotkaa nyt siihen katkeruuteenne.
 
"Mari"
Tässä taas näkee palstan tason :D Pikkupimut tietävinään asioista muka, jätä kommentit omaan arvoonsa aloittaja ja lämpimät onnittelut raskaudesta!

P.S meijän poika on nukkunut 2 kk:n ikäisestä omassa huoneessa ja näin me kaikki saadaan nukuttua hyvin, varsinkin poju :)
 
"Vieras"
Joo mähän oonki tosi katkera jos ap on mun mielestä tollo ku menee labraan tekeen testin, joka on aivan sama kuin noita kotona tehtäviä. Ja hän kuvittelee, et se on joku lääkärilaboratorio. Ei jestas mikä järjen riemuvoitto! :D :D
 

Yhteistyössä