uskallanko syödä voileipäkakkua?:D

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Pistä poskees vaan.
Tai käväise valmistajan sivuilla ja saat huomata että pastöroidusta maidosta tehdään, vallankin jos käytit esim valion tuorejuustoa.
Ulkolaisista en tiedä, mutta kotimaiset on tehty pastöroidusta maidosta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:
Voit vähän syödä,mutta oikeasti tuorejuusto on kielletty..eli kohtuudella
No eikä ole!
Jos on käyttänyt arlan/valion yms. juustoja niin huoletta voi syödä. Lukee vaan purkin kupeesta että onko pästoroitu.
 
jenni
mitään kohtuudella tarvi vaan ihan saat mässäillä,ethän sä sitä nyt joka päivä syö:)
kaikkea minä olen syönyt kuten kaverinikin ja mitään vikaa ole kellään ollut...kunhan et polta tai juo niin kaikki ok:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ei kai niitä pastöroitujakaan enää suositella syötäväksi raskauden aikana, paitsi kuumennettuina.
Ei suositella ei. Ja jos ap noin pitkälle on pärjännyt syömättä tuorejuustoa, pärjännee vielä viimeset viikotkin. Tsemppiä! :)
 
arrggghhhh
Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
mitään kohtuudella tarvi vaan ihan saat mässäillä,ethän sä sitä nyt joka päivä syö:)
kaikkea minä olen syönyt kuten kaverinikin ja mitään vikaa ole kellään ollut...kunhan et polta tai juo niin kaikki ok:)
Anteeksi vaan, mutta mua sieppaa tällaset "kellään mitään vikaa ole ollut" :( Kun ei siihen listeriaan esim. tartte kuin YHDEN huonon kerran. Itse asiassa, 1 savuke tai tyyliin lasillinen sidukkaa on varmaan vähemmän haitallista kuin se, jos sattuu pilaantunutta elintarviketta syömään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja arrggghhhh:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
mitään kohtuudella tarvi vaan ihan saat mässäillä,ethän sä sitä nyt joka päivä syö:)
kaikkea minä olen syönyt kuten kaverinikin ja mitään vikaa ole kellään ollut...kunhan et polta tai juo niin kaikki ok:)
Anteeksi vaan, mutta mua sieppaa tällaset "kellään mitään vikaa ole ollut" :( Kun ei siihen listeriaan esim. tartte kuin YHDEN huonon kerran. Itse asiassa, 1 savuke tai tyyliin lasillinen sidukkaa on varmaan vähemmän haitallista kuin se, jos sattuu pilaantunutta elintarviketta syömään.
Voihan sitä olla jossain muussakin elintarvikkeessa?
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja arrggghhhh:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni:
mitään kohtuudella tarvi vaan ihan saat mässäillä,ethän sä sitä nyt joka päivä syö:)
kaikkea minä olen syönyt kuten kaverinikin ja mitään vikaa ole kellään ollut...kunhan et polta tai juo niin kaikki ok:)
Anteeksi vaan, mutta mua sieppaa tällaset "kellään mitään vikaa ole ollut" :( Kun ei siihen listeriaan esim. tartte kuin YHDEN huonon kerran. Itse asiassa, 1 savuke tai tyyliin lasillinen sidukkaa on varmaan vähemmän haitallista kuin se, jos sattuu pilaantunutta elintarviketta syömään.
nimenomaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Voihan sitä olla jossain muussakin elintarvikkeessa?
varmasti voi, mutta koska noissa on se suurin riski, niin onko pakko riskeerata lapsen kustannuksella? kukin tehköön niinkuin parhaaksi näkee.
Mikä siinä tekee suurimman riskin? (en änkkää vaan tahdon oikeasti tietää, mulla ei ollut yltiöhysteerinen neuvolantäti ja sain olla raskaana melko 'vapaasti')
 

Yhteistyössä