uskallatko lukea/katsoa uutisia enää lapsen saannin jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja herkkääkin herkempi
  • Ensimmäinen viesti
herkkääkin herkempi
tv/netti ja radio tursuaa näitä kauheita uutisia varsinkin lapsiin kohdistuvat uutiset kauhistuttaa nykyään ihan hirveesti

katsotko/kuunteletko uutisia vai elätkö mielummin uutispimennossa? :D täällä eletään tyytyväisenä uutispimennossa

minä en itteeni kiusaa ikävillä uutisilla, pilaavat päivän ja jäävät mieleen vaan pyörimään

on kivempaa olla vähän tyhmempi, ei aina tarvitte tietää kaikkea :D
 
ap
mä tein tietoisen päätöksen tästä asiasta: peruutin hesarin enkä kato uutisia enkä lue netistä uutisia..tällä palstalla vaan joskus on jotain vinkkejä noista ikävistä uutisista mistä se paha meili viimeistään tulee...

muita??
 
ap
timplantti: miks noi raskaus/synnytysjutut kahistuttaa? vai itkettääkö ne vaan?

mä en kestä noita pahisuutisia just....ne on kaameita

toi lööppischaisse on jotain karmeeta
 
Mä katson kyllä uutisia ihan normaalisti, sitä julmaa maailman pahuuttakin. Mielestäni on hyvä elää siinä todellisuudessa tietäen, että sitä julmuuttakin on, ei se ole mikään ruusunpunainen maailma. Ja toisaalta, kun tietää kuinka kamalia asioita tapahtuu, sitä osaa sit itse olla onnellinen pienistäkin asioista. Mutta kyllä ne uutiset koskettavat eri tavalla, etenkin jos niissä on kohteena lapset. Mutta toisaalta, osaan silti "unohtaa" ne kamalatkin uutiset, ja elää omaa elämääni, eli pahat asiat eivät jää mieleen vellomaan ja pilaamaan normaalia arkielämää.
 

Yhteistyössä