Uskaltaako

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei!

Asia jäi vaivaamaan mieltäni, että olen kulkenut koirani kanssa päivittäin ohi kaivurimiehen joka oli tietyössä. Aina moikattiin ja hän hymyili aina minulle. Sitten kerran hän uskaltautui alas kaivurista ja lähestyä minua juttelemalla koirani kanssa. Huomasin, että hänellä on maailman siniset silmät ja valloittava hymy. No, jatkoin kävelyä eteenpäin ja asia jäi vaivaamaan mieltäni eli sydämeni myllersi:). Yleensä en helposti rakastu vaan ihastumisia ollut kylläkin ja pettymyksiä. Nyt miestä ei enää näy eli ilmeisesti ojankaivuu tai tietyö on loppunut, mutta tiedän missä työssä hän on, koska satuin huomaamaan kaivurin kyljessä nimen ja puhelinnumeron. Nyt mietin kehtaanko soittaa sinne firmaan ja kysyä häntä. Sitä mietin uskallanko soittaa ja ottaa yhteyttä häneen vai saatanko itseni naurunalaiseksi, jos on kuitenkin varattu tai ei olekaan kiinnostunut minusta? Huoh, olen päättänyt, että jos mies on kiinnostunut minusta, hän saa ottaa yhteyttä minuun, mutta tässä tapauksessa hänen on mahdotonta ottaa minuun yhteyttä koska ei tiedä minusta mitään kuin vain nähty ohimennen.
 
Ota vaan yhteyttä - mitä voit hävitä? Jos nauravat, niin nauravat, ei se maailmaa kaada :) Uskon kyllä että on kiinnostunut, jos tuli kaivurista alas. Yleensä nuo eivät tule, vaativat lapiomiehenkin työmaalle ettei vaan tarvi itte nousta ulos ;)
 
vierailija
Ota vaan yhteyttä - mitä voit hävitä? Jos nauravat, niin nauravat, ei se maailmaa kaada :) Uskon kyllä että on kiinnostunut, jos tuli kaivurista alas. Yleensä nuo eivät tule, vaativat lapiomiehenkin työmaalle ettei vaan tarvi itte nousta ulos ;)
Kiitos vastauksestasi:). Niin ajattelinkin tehdä. No jos nauravat, niin on ainakin yritetty ja jatkaa sitten eteenpäin. Niin ainakin tiedän olinko väärässä vai en:). ap
 
vierailija
No tein treffit tänään hänen kanssaan ihan vain tutustumalla. Olin järkyttynyt. Ei hänellä ollut muuta mielessään kuin vain seksi. Hänellä on tyttöystävä. Eikö tyttöystävää haittaa jos haluat vain seksiä kanssani, kysyin. Ei kuulemma tiedä että käy pettämässä muitten naisten kanssa. Lähti vähän pettyneenä kun ei saanutkaan seksiä. Minulta ei seksiä tipu ja sanottiin että hyvät jatkot. Olin järkyttynyt ja pettynyt.
 

Yhteistyössä