Uskaltaisitko tavata vieraan miehen julkisella paikalla?

  • Viestiketjun aloittaja "Mirkku"
  • Ensimmäinen viesti
V1eras
No olisin kyllä vähän skeptinen. Olen tosin tavannut nettimiehen julkisella paikalla ja vienyt saman päivän nimillä kotiini, nukkunut hänen kanssaan yön ja jättänyt vielä seuraavana päivänä kotiini yksin muutaman tunnin työkeikan takia. Mutta hän ei ollut ulkomaalainen ja tiesin hänestä edes jotakin siten, että minulla oli jonkinlainen luotto asioiden paikkansapitävyyden suhteen.

Ulkomaalaisuus nyt ei sinänsä ole leimaavaa, mutta paremmin onnistun yleensä lukemaan lyhyen tapaamisen perusteella omassa kulttuurissa kasvaneita ihmisiä. Jos sinua ei siis haittaa, että paljastat hänelle henkilöllisyytesi teidän tavatessanne, hän siis todella näkee sinut, tietää nimesi ja ehkä muutakin, niin voit kai sinä tavatakin. Mutta pysy siellä julkisella paikalla kuitenkin aluksi.
 
Olen monesti tavannutkin, sinkkuaikana.
Kai sitä ainakin kuvitteli että kykenee pitämään itsestään huolta jos jotakin olisi tapahtunut. En tapaillut pelkästään julkisilla paikoilla, mutta suositeltavaa se kai olis. Oli kansallisuus sitten mikä tahansa.
 
Uskaltaisin ja nimenomaan julkisella paikalla. Riskit aika minimissä tuon julkisen paikan vuoksi, ainakin jos päiväsaikaan ihmisvilinässä tapaatte, ettekä iltapimeällä kahdestaan aution ärrän kulmilla.

Ulkomaalaisuudella ei sinänsä väliä, mutta tiettyjen kansallisuuksien kanssa olisin varovaisempi ja tiettyjä en lähtisi edes tapaamaan - kaikella kunnioituksella vaan näitä "tiettyjä" kohtaan, mutta pysyttelen kaukana.
 
"candy"
Tietenkin. Uskallan liikkua julkisissa paikoissa, joissa on yleensä myös vieraita ihmisiä ja jopa (iik) ulkomaalaisia sellaisia.

Saman riskinhän siinä ottaa, kuin nyt vaikka kaupassa käynnissä.
 
"meriina"
Oon varmaan hullu, mutta oon tavannu nettituttavuuden hänen mökillään keskellä ei mitään, lähin asumus 5 km:n päässä :D Tosin tiesin tyypin jollain lailla entuudestaan.
 

Yhteistyössä