Uskaltaiskohan mennä hiusmalliksi?

  • Viestiketjun aloittaja Miten on
  • Ensimmäinen viesti
Miten on
Miten on, uskaltaako noihin hiusmallijuttuihin mennä? Tullaanko sieltä tukka sinisenä pois? Olis kiva saada uusi tyyli ja nyt olis mahdollisuus päästä hiusmalliksi. Vähän kuitenkin arveluttaa...
 
Voihan siellä esittää toiveen miten EI halua hiuksiaan leikattavan niin se kampaaja tietää mitä mallia päähäsi soveltaa... Eri asia sitten toteutuuko toive :whistle: Aika radikaaleja muutoksia oon itse ainakin saanut kun oon muutaman kerran mallina ollut.
 
Oon kerran ollu valintatilaisuudessa, ihan kivannäkösiä malleja ne näytti eikä ollu mitään sinisiä :D Mua vaan ei valittu varmaan johtuen että olin aika viimeisilläni raskaana ja ne ei si varmaa halunnu semmosta möhömahaa sinne näytökseen...Kun ne sillon tarvi pitkähiuksisia ja mulla oli kaikista pisimmät hiukset siellä olleista...vähä harmitti.
mee ihmeessä jos uudistusta kaipaa. Tuolla ainaki ne näytti lehestä kuvia et tähän suuntaa tehtäs ja jos halus semmosen ni käpälää pystyy...eli itekki pysty vaikuttaan.
 
Mulle laittoivat permanentin joka suoristui ekassa pesussa. Seurauksena vain huonokuntoiset hiukset ja paha mieli. Sanoin toiveita miten EN halunnut hiuksiani: mm. permanentti, kun tiedän ettei tähän päähän sitä saa kun ei pysy äidillänikään, mutta niin ne vaan teki.
 

Yhteistyössä