Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä?

  • Viestiketjun aloittaja rakastunut(ko)
  • Ensimmäinen viesti
rakastunut(ko)
Tein eron jälkeen profiilin nettideittipalstalle. Tapasin ensin pari tyyppiä, jotka eivät oikein kolahtaneet, mutta se kolmas... Olin kuin halolla päähän lyöty. Kirjoittelimme ensin paria viikkoa tiiviisti ja sitten treffasimme, juttelimme kahvilassa kolme tuntia tauotta, yhtään vaivaantunutta hetkeä ei tullut. Ikinä ei ole ajatukset käyneet kenenkään ihmisen kanssa noin hyvin yhteen. Nyt ajatukseni ovat pyörineet hänessä melkein tauotta, ja hän on sanonut samaa minusta :) Huomenna tapaamme taas.

En ennen olisi ikinä uskonut että toinen voi tuntua niin hyvältä ja oikealta jo ensitapaamisella. Onko kenellekään muulle joku kolahtanut heti samalla tavalla?
 
=)
Uskon kun olen sen kokenut.
Olin silloin vasta 16 mutta tiesin heti kun hänet näin että tuon ihmisen kanssa haluan olla,elää ja perustaa perheen.
7 vuoden päästä saimme ensimmäsen lapsemme ja menimme naimisiin.Jälestäpäin lapsia siunaantui vielä kaksi lisää.
 
ap
Myönnetään, tuli käytettyä tuota kulunutta sanontaa sen paremmin miettimättä sanojen merkitystä. En minäkään voi vielä sanoa rakastavani tätä miestä, kyllä siihen pitää tuntea toinen paljon paremmin. Mutta sanotaan niin että olen varma että tätä miestä voin rakastaa ja viettää loppuelämäni hänen kanssaa :)
 
vieras
Tapaile rauhassa useampi kerta, ja mieti vasta sitten oliko teidän suhteenne ihastumista / rakastumista ensisilmäyksellä.

Jos olette vasta kerran tavanneet (en todellakaan laske soittelua ja kirjoittelua tapaamisiksi), niin toisella tapaamisella saatat nähdä miehessä jotain muuta.

 

Yhteistyössä