Uudella palstalla viestien aiheet eivät erotu

Sivusto on liian harmaa ja liian sekava, liikaa kaikkea turhaa "täytettä" lisätty tänne. Käyttäjien profiilissa kun valitsee "näytä viestit" niin näyttää ihan omituisesti esim. heinäkuun alusta, vaikka olisi kirjoittanut viimeisimmät viestinsä elokuussa.

Tulee vain mieleen, että miksi kaikki hyvä pilataan ja tilalle tuodaan kirjaimellisesti kasa paskaa. Ei tällä palstalla jaksa enää olla, kun on niin sekava. :mad:
 
"noh"
Hetki sitten tämä oli kirkkaamman värinen ja sitä kautta toooosi sekava.

Jos tämä nopeutuisi, linkittäminen toimisi järkevämmin ja viestit eivät vähän väliä menisi tarkistettavaksi tätä voisi käyttää kuin entisaikaan.
 
Mua kans mättää nää otsakkeet. Liian vahvat mustat jotka ottaa silmiin ja hankala erottaa toisistaan. :kieh: Juu, ja noi viestit on vaikka mistä asti eikä näe niitä viimeisimpiään. Pyh ja pah. Parannettaankohan tätä vielä vai onko tää nyt tässä. : /
 
Tosi sekavan oloinen joo. Palkkia jos jonkilaista ja kaikenmaailman "tykkään" namikoita sivu täys. :confused:
Kirkkaammat värit ei kyllä auta sekavuutta poistamaan, ne yleensä haittaavat lukemista. Etusivu tai siis mitäs nyt otsikkosivu on ainakin liian värikäs minulle. Yleensä vähemmän on kauniinpaa ja käytännöllisempää.
 
Mua kans mättää nää otsakkeet. Liian vahvat mustat jotka ottaa silmiin ja hankala erottaa toisistaan. :kieh: Juu, ja noi viestit on vaikka mistä asti eikä näe niitä viimeisimpiään. Pyh ja pah. Parannettaankohan tätä vielä vai onko tää nyt tässä. : /
Niinkauan kun tuolla ylhäällä lukee toi kaksplus beta.Kyllä ne sitten ilmoittaa kun on valmis.Voi mennä jokunen viikko vielä.
 

Yhteistyössä