Uudelleenrakastunut

  • Viestiketjun aloittaja vihreä ruoho
  • Ensimmäinen viesti
vihreä ruoho
Hei!
Mitä pitäisi tehdä? Lopettaa vai mennä tunteiden mukana? Olen 47-vuotias kahden lapsen (19v, 13v) äiti. Mieheni on ns. täysin normaali suomalainen mies (jos näin voi sanoa). Hieman liikaa kuluttaa alkoholia, ei lyö, on töissä jne. En vain rakasta häntä enää, en enää kahteenkymmeneen vuoteen!! Tiedän! Lapsen tein itsekkäästi tässä välissä. Hän on, ei nyt ensimmäinen, mutta nuoruuden rakkaus silti, lähes 30v yhdessä. Hänen kanssaan ei voi puhua tunteistaan, on yritetty, ja sänkyasiatkin ovat nykyisin suurta tuskaa minulle, hän myös alistaa/määräilee minua. Saamattomuuttani olen antanut KAIKEN tapahtua.

Olen rakastunut/ihastunut toiseen mieheen ja hän minuun. Hänellä on avopuoliso, ei lapsia. Hänelle voin kertoa kaikki asiat (kaikki) ja olen hänestä täysin varma, että hän ei ole vain seksin perässä. Emme ole harrastaneet sitä vielä, kun hän ei tahdo/voi, hän haluaisi varmasti kyllä. Nyt me tapailemme lähes päivittäin ja soittelemme jne? Voisin kyllä jättää mieheni. Että voi uskoa miten ihana tämä "uusi mieheni" on!!!

Rakkauteni on työkaverini ja 29v!!!

Mitä pitäisi tehdä? Onko neuvoja?
 
Anna ajan kulua ja etene rauhassa. Miehetkin osaavat tunteilla leikkimisen, joten en heittäytyisi 110 % uskomaan kaikkea mitä mies ja oma sydän sanoo. Siis ihan oikeasti, jäitä hattuun! Rakkaus on usein raadollista. Jos mies on oikeasti tosissaan, hän on valmis jättämään nykyisen avovaimonsa nopeassa aikataulussa. Jos hän vetkuttelee, ei hän ole kovinkaan tosissaan. Jos sinusta tuntuu, että elät rakkaudettomassa liitossa ja olisit MIELUUMMIN VAIKKA SINKKU, niin silloin ero on luultavasti sinulle oikea ratkaisu.
 
Penninhyrrä
Sanot olevasi rakastunut/ihastunut.Ota nyt hyvä ihminen selvää kummasta on kyse, koska sama asia ne eivät ole.Samoin, ota selvää miehen tunteista.

päällimmäiseksi minulle tuli mieleen asia, jota et ehkä ole ajatellut.Jos lähdet toisen miehen matkaan, sinä olet se pettäjä ja saat syyn niskoillesi.Kestätkö sen lapsiltasi?
Sanoit, että itsekkäästi olet tehnyt lapset, kannattaisiko nyt olla epäitsekäs...?

Mieluummin lähde liitosta pois, jos et koe itseäsi onnellisseksi,älä petä.

Nämä olivat minun ajatuksiani,toivottavasti kaikki järjestyy osaltasi ja olet onnellinen. =)
 

Yhteistyössä