Uudet kirpparilöydöt :)

Ilmeisesti ei.

Laitan sitten tähän, kun olen NIIN tyytyväinen tän päivän saaliiseen ;D



farkkutakki 0,50e, toppi 0,20e, puma collegepuku 2e,
velourhousut 1,20e, velourhaalari 2e, balleriinat 1e, kirjat 0,50e/kpl, paitapusero 1e, satulansuojus 0,40e

Ennen kaikkea tuo kauluspaita tulee tarpeeseen, kun omat vaatteet ei kk synnytyksen jälkeen mahu vielä päälle, ja meillä on hautajaisiin meno viikon päästä.

Satulan suojus sitä vastoin oli turha, ei mahtunu tytön satulan päälle.

Osa vauvan vaatteista menee vielä oottamaan, osa tulee melkein heti käyttöön.

Kävin eilenkin kirpulla ja eilen tarttu myöskin mukaan hyviä löytöjä vauvalle: kauluspaita ja kraka 3,50e, uudenveroinen yöpuku 2e, ja vähän kuluneempi, mutta suloinen yöpuku 1e.
 
hehhh
Mä kävin kans tänään:) löysin itelle farkut 3e, vauvalle pari bodya ja yöpuvun , 2v:lle ihan uuden lakin 2e. '(kaupassa samanlainen 11,90) sitterin2e ja ihan uuden mehukannulasi setin 3e)mehukannu+6lasia) siinäpä ne...niin ja munkkipussi:D
 
  • Tykkää
Reactions: H-E-P-P-U-L-I
viime aikaisia löytöjä
2x moonkidsin haalarit yht 15e, Metsolan punainen apilamekko 20e, PO.P ja Moonkidsin ribbipaitoja 9kpl 3e/kpl..
Jolly Dolly helistin 0,5e, uusia retrohelistimiä vm -70 vielä alkuperäis pakkauksessa 3e/kpl.

Sitten ihana kapphallin haaremi kesähaalari 1,5e koko 98, Tutta turkoosit retronorsu velourhousut 4e..
 
Itselleni: pitkänmallisen koristellun topin 2e, pitkänmallisen gina tricotin huppari 2e, uudet lenkkaritossut 2e, kauluspaita mallisen tunikan 2e, trikoo tunika 2e.

Tytölle: Tuttan pinkkiraita velourhaalari 8e (!! mutta oli ihanat ja oon halunnu likalle sellaset :D), kahdet froteehaalarit vetoketjulla joissa aplikoitu sydän pyllyssä 10e, uusi hello kitty uimapuku 5e, H&M helletunika 4e, nätti farkku jumpsuit 4e.

Pojalle: farkku caprit 2e.

Poikien vaatteita (104cm ->) on hirmu huononlaisesti kirppareilla, jää pojan vaatesaldo aina todella niukaksi. Itsellenikin harvoin löydän mitään, viime kirppisreissu oli aika antoisia omien vaatteiden puolesta.
 
äitiminä
Ihana tuo ruskea velourhaalari. Nam!
Paljon käyn kirppareilla mutta ostorintamalla on ollut hiljaista kun tuntuu ettei mitään kivaa löydä (poika 80-86 ja tyttö 116). Tänään oli sellainen pieni kirppistapahtuma josta mukaan lähti pojalle ruskea body 1€, Bamse pupu housut 0.50€ ja Me&I turkoosit velourhousut 2€.
 
"essi"
kierrän satunnaisesti meidän lähi lastentarvikekirpiksellä mutta en tiedä olenko pihi mutta siellä on musta järkyttävät hinnat. mielummin ostan uuden täydellä hinnalla tai itse asiassa meikein aina jonkinlainen ale tai alelapulla ostettu kun 4eor jostain trikoo paidasta h&m tai lindex. kun vielä tytölle 116cm tai isompi harvoin löytää hyväkuntoista tai eipä myöskään pojalle 86cm tai isompi. ei juurikaan löydy hyväkuntoista.

viimeisin löytöni: vihreä pikku kakkonen t-paita 120cm 3eur, h&m college shortsit 86cm 1,50, samalaiset h&m shortsit 92cm uudet 3eur, bamse t-paita 86cm 2eur ja lindex apina t-paita 86cm 2eur. ostan vain todella hyvänkuntoisia vaatteita.
 
"vieras"
mä löysin pari viikkoa sitten kahdet Conversen tennarit, harmaat ja liilat, toiset vähän käytetyt ja toiset ehkä kerran jalassa käytetyt. Toisten hinta 2 euroa ja toisten 3 euroa :) olen tyytyväinen!
 

Yhteistyössä