Uus rekkistukka :D

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Liian pitkä :whistle: :LOL:
Ei vaan... Tosi hienot on :)
:LOL: Kampaaja just totes et mulle voi huoletta naksia vaikka kuinka lyhyen niin sopii varmasti, katotaan jos ens kerralla leikkaa taas lyhyemmäks :D
Joo ihan varmasti sopii, toisin kun mulle :whistle:
Höpöhöpö se sun tukka on just oikee sulle
 
Hieno tukka . Kuinka pitkä sinulla oli aiemmin?

Oon kateellinen, kun itse olen kasvattanut nyt ihan kynitystä (paljon sinua lyhemmästä) tukasta tällaisen joka tällä hetkellä peittää jo lähes korvat. Menee vaan hermot kasvattamiseen ja olisi ihana leikkauttaa jokin sähäkkä malli ja värjätä kans :D
 
muuttanut
Mulla meni hetken aikaa miettiä ennenku tajusin et toi otsikko viittaa hiusmalliin, kun en heti avannut viestistähän tuo selvis kyllä. Hieno on kampaus! :)
Se on ihan oikeesti kullanarvosta et on hyvä kampaaja johon voi luottaa. Mulla oli pitkään yks hyvä tuttu kampaaja ja aika usein sai nieleskellen sit olla jälkikäteen, kun ei ollut malli sit lopulta kuitenkaan sellanen ku oli aatellu. Mä en käsitä miksi sitä pitää vaan sit vuositolkulla sitkitellä kuiteskin, kait se on joku "parempi se paha minkä tuntee kuin se outo" tyyppinen juttu. Viimein vaihdoin ja nyt olen todella tyytyväinen kampaajaani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Hieno tukka . Kuinka pitkä sinulla oli aiemmin?

Oon kateellinen, kun itse olen kasvattanut nyt ihan kynitystä (paljon sinua lyhemmästä) tukasta tällaisen joka tällä hetkellä peittää jo lähes korvat. Menee vaan hermot kasvattamiseen ja olisi ihana leikkauttaa jokin sähäkkä malli ja värjätä kans :D
http://www.aijaa.com/v.php?i=4037561.jpg
Näin hurjan pitkä :LOL:

Mulla on ollut joskus pidennyksillä tukka persuksiin ja kaikkee siltä väliltä mut kyl lyhyt on "mun tukkani"
 
Alkuperäinen kirjoittaja muuttanut:
Mulla meni hetken aikaa miettiä ennenku tajusin et toi otsikko viittaa hiusmalliin, kun en heti avannut viestistähän tuo selvis kyllä. Hieno on kampaus! :)
Se on ihan oikeesti kullanarvosta et on hyvä kampaaja johon voi luottaa. Mulla oli pitkään yks hyvä tuttu kampaaja ja aika usein sai nieleskellen sit olla jälkikäteen, kun ei ollut malli sit lopulta kuitenkaan sellanen ku oli aatellu. Mä en käsitä miksi sitä pitää vaan sit vuositolkulla sitkitellä kuiteskin, kait se on joku "parempi se paha minkä tuntee kuin se outo" tyyppinen juttu. Viimein vaihdoin ja nyt olen todella tyytyväinen kampaajaani.
Mulla sattu hyvä tuuri ku mies kävi hyvällä parturilla ja aattelin ittekin vasta muuttaneena koittaa ko. ihmisen palveluja - nyt oon ollu 7 vuotta tyytyväinen asiakas ja tirppakin käy samassa paikassa ku hiuksia tarvii lyhentää
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Liian pitkä :whistle: :LOL:
Ei vaan... Tosi hienot on :)
:LOL: Kampaaja just totes et mulle voi huoletta naksia vaikka kuinka lyhyen niin sopii varmasti, katotaan jos ens kerralla leikkaa taas lyhyemmäks :D
Joo ihan varmasti sopii, toisin kun mulle :whistle:
Höpöhöpö se sun tukka on just oikee sulle
Joo siis mie itehän tykkään et sopii ja sitä rataa... Mut jos mä kuuntelisin muita niin mullahan ois varmaan tonne nilkkoihin asti ulottuvat hiukset :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Liian pitkä :whistle: :LOL:
Ei vaan... Tosi hienot on :)
:LOL: Kampaaja just totes et mulle voi huoletta naksia vaikka kuinka lyhyen niin sopii varmasti, katotaan jos ens kerralla leikkaa taas lyhyemmäks :D
Joo ihan varmasti sopii, toisin kun mulle :whistle:
Höpöhöpö se sun tukka on just oikee sulle
Joo siis mie itehän tykkään et sopii ja sitä rataa... Mut jos mä kuuntelisin muita niin mullahan ois varmaan tonne nilkkoihin asti ulottuvat hiukset :LOL:
Ja tämähän on se pääpointti hiuksissa jotka sun päässäs keikkuu
;)
 
magdalena
Alkuperäinen kirjoittaja Kuiskaten:
kiva tukka! kun uskaltaisi itekin lyhentää kerralla lyhyeksi.... vaan ei taida raaskia, kun on pitkiin tottunut
Sama vika rahikaisella..Vuosikauet ensin kasvatin ja nyt kun ne on pitkälle selkään, en raski leikata vaikka joskus kiusaus on suuri = )
 

Yhteistyössä