Uusi askartelu- ja puuhablogi tarjolla seurattavaksi... :)

HippuTAR
Ihan kiva mutta liian neutraalia "kirjamaista" tekstiä mun makuun. Ei tuu niinkus kirjoittajan omaan persoonaan mitään kosketusta. Paitsi tietty jos sä oot semmonen neutraali, mut sitten ei kiinnosta.
 
vierailija
Juurikin näin. :)

Vähäisestä alkusisällöstä kehittyen myöhempien aikojen kunnon arkistoiksi....
Ihan kiva sivusto ja kotona askarteleville varmaan mukaviakin juttuja. Hyppään vaan seinälle joka kerran, jos joku esittelee askarteluvinkkinä silkkipaperipallojen rypistelyä ja liimaamista valmiiksi leikattuun/piirretyyn pahvinpalaseen. Kas, kun työtoverillani ei mitään muita ideoita olekaan :p Kaipaan luovuutta kaikkeen tekemiseen. Mutta se on minun henkilökohtainen ongelmani! Sorry, älä välitä antipatioistani, minulla on huono aamu.
 
Ihan kiva sivusto ja kotona askarteleville varmaan mukaviakin juttuja. Hyppään vaan seinälle joka kerran, jos joku esittelee askarteluvinkkinä silkkipaperipallojen rypistelyä ja liimaamista valmiiksi leikattuun/piirretyyn pahvinpalaseen. Kas, kun työtoverillani ei mitään muita ideoita olekaan :p Kaipaan luovuutta kaikkeen tekemiseen. Mutta se on minun henkilökohtainen ongelmani! Sorry, älä välitä antipatioistani, minulla on huono aamu.
JOs aina on samaa niin sitten mutta ei minua ole häirinnyt vaikka kaverini esittelee skräppäyksiään, itse en osaa niitä tehdä.
 
vierailija
Minä tykkäsin ja lisäsin seurattavien listaan. Olen täysin mielikuvitukseton askartelija, joten ideoita kaipaillaan. :)

Kuvissa ei ollut mitään "vikaa" näin kännykällä luettuna.
 
Liitä blogisi blogloviniin, blogivirtaan, bloggeen tai vaikka blogipolkuun. Tai vaikka kaikkiin. Mainostus tapahtuu niissä aina suoraan kun postaat uutta blogiin. Näin alat tavoittaa ihmisiä, kommentoi muihin blogeihin yms.
 

Yhteistyössä