Uusi elämä ja uusi rakkaus

Moi pitkästä aikaa, palstatutut!

Tämä nainen aloitti uuden elämän jokin aika sitten ja on nyt rakastunut korviaan myöten aivan mahtavaan mieheen, jonka kanssa tulevaisuus vaikuttaa onnelliselta ja ihanalta. Lapset ja eläimetkin voivat hyvin ja elämä hymyilee. :heart:

Kuinka muiden kesä on sujunut? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja what:
täh? siis etkös ollu naimisissa tms?
Kyllä olin... tai siis olen edelleen, kun on harkinta-aika vielä menossa. Yhteisiä vuosia tuli exän kanssa 10 täyteen helmikuussa ja silloin myös erottiin. Omassa talossa olen elänyt lasten ja lemmikkien kanssa nyt pari kuukautta. =)
 
tahtoo kans
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo kans:
mistäs löysit uuden miehen?
Valitsin valehtelematta reilun parinkymmenen ehdokkaan joukosta. :whistle: Tuoltahan niitä miehiä löytyy netistä, lenkkipoluilta, baareista ja työmailta. =)
ai en mä oo löytäny vaik oon tammikuusta ollu sinkku. Lapsetonkin olen..taidan olla kranttu
 
kateellinen
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo kans:
mistäs löysit uuden miehen?
Valitsin valehtelematta reilun parinkymmenen ehdokkaan joukosta. :whistle: Tuoltahan niitä miehiä löytyy netistä, lenkkipoluilta, baareista ja työmailta. =)
Onnea. Olen kyllä kateellinen jos sulla on ollut varaa / energiaa noin monista hyvistä valita. Mä oon ollut 13v uusiosinkkuna ja en oo jaksanut käyttää energiaa etsimiseen kun lapset oli pieniä. Nyt ovat jo isoja ( 14-17v) ja en enää osaa etsiä miestä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo kans:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo kans:
mistäs löysit uuden miehen?
Valitsin valehtelematta reilun parinkymmenen ehdokkaan joukosta. :whistle: Tuoltahan niitä miehiä löytyy netistä, lenkkipoluilta, baareista ja työmailta. =)
ai en mä oo löytäny vaik oon tammikuusta ollu sinkku. Lapsetonkin olen..taidan olla kranttu
Niin mäkin olen ja siksi monta miestä tsekkasinkin ja heidän joukostaan löytyi ihan oikea helmi, juuri minulle paras mies. :heart:
 
niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja kateellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo kans:
mistäs löysit uuden miehen?
Valitsin valehtelematta reilun parinkymmenen ehdokkaan joukosta. :whistle: Tuoltahan niitä miehiä löytyy netistä, lenkkipoluilta, baareista ja työmailta. =)
Onnea. Olen kyllä kateellinen jos sulla on ollut varaa / energiaa noin monista hyvistä valita. Mä oon ollut 13v uusiosinkkuna ja en oo jaksanut käyttää energiaa etsimiseen kun lapset oli pieniä. Nyt ovat jo isoja ( 14-17v) ja en enää osaa etsiä miestä..
Minä kans muksun kans kaksin jo 5 vuotta. Ikääkin kohta 40, joten se siitä sitten. Enää en usko ihmeisiin.
Ihanaa kesää sulle, kiva kuulla positiivisia asioita.
 
näillä nyt mennään
Alkuperäinen kirjoittaja kateellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo kans:
mistäs löysit uuden miehen?
Valitsin valehtelematta reilun parinkymmenen ehdokkaan joukosta. :whistle: Tuoltahan niitä miehiä löytyy netistä, lenkkipoluilta, baareista ja työmailta. =)
Onnea. Olen kyllä kateellinen jos sulla on ollut varaa / energiaa noin monista hyvistä valita. Mä oon ollut 13v uusiosinkkuna ja en oo jaksanut käyttää energiaa etsimiseen kun lapset oli pieniä. Nyt ovat jo isoja ( 14-17v) ja en enää osaa etsiä miestä..

Sama vika ja samoin menty. Ei vaan enää osaa.
 
veeras
Onnea :flower:
Minä erosin 8v kestäneestä suhteesta ja lasten isästä 3 vuotta sitten ja erosta vajaa puolen vuoden sisällä tapasin nykyisen mieheni ja meillä nyt yksi yhteinen ihana lapsi.Ja vieläkin olen ihan umpi rakastanut,täydellinen mieheni <3 Että kyllä se vaihtamalla joskus paranee.. ;)
 

Yhteistyössä