Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

  • Viestiketjun aloittaja mamax
  • Ensimmäinen viesti
ja nyt surkea tulos julki:
alkupaino 80 kg
paino nyt 73,8 kg (viikon saldo +500 g)
pudotus yht. 6,2 kg

Eilen söin vain 1075 kcal ja tänään vedän saman verran. Nyt menossa siis kunnon rangaistuspäivät :kieh: Uskonpa, että parin päivän päästä oon taas uusissa entistä kevyemmissä lukemissa. Eilen kävin ostaan juhlavaatteet kavereiden häihin ja voi sitä iloa, kun vaatteet mahtuu päälle ja ei purista =) Ostin 40-kokoisen hameen, mutta luultavasti 38 ois ollu sopivampi. Sitä kokoa ei vaan ollut, joten otin vähän reilun 4-kymppisen sitten. En kyllä muuten vielä oo 38-kokoinen, mutta jotenkin se 40 vaan oli vyötäröltä reilun mallinen. Kyllä tämä tästä sujuu hiljalleen.
Tsemiä kaikille ja olipas kivoja miinus-lukuja teillä Aina Marina ja Mama86. Moni on kyllä jättäytynyt jo porukasta pois. Esim. pinon aloittajastakaan ei ole kuulunut aikoihin...
 
piiperoinen
Pitkästä aikaa terve kaikille! :)
Viikko sitten en uskaltanut vaakaan astua ja tänään sitten rohkaisin itseni.

Alkupaino 83.7kg

2 viikkoa sitten 77.7kg

Tänään 78kg eli plussaa 300gr

Nyt tarttee ottaa itteensä niskasta kiinni ja jatkaa tiukempaa linjaa.
Vähän jännittää kun tänään tulee Muurametalojen edustaja käymään jos päästäs uutta kotia suunnittelemaan.

 
Sori Mami86! Tuli kirj.virhe tuossa ed.viestissäni sun nimimerkistä :ashamed:
Kiva piiperoinen, kun taas astuit remmiin mukaan! On se jännää aikaa se talonrakentaminen ja suunnitteleminen. Meillä talo valmistui 1,5 v. sitten. Rankkaa aikaahan se on.
 
Lypy: juu, ei se mitään. En itseasiassa itsekkään tota huomannu, kun äsken vasta :D Mä tässä mietin että kun mulla on tooooosi huono tapa, eli poltan :ashamed: Niin vaikuttaako polttaminen niinkuin siihen että laihduttaa?! Jotku sanoo että se voi hidastaa laihtumista. Mutta en tiiä sitten :D
 
Heip!
Mulla tuo vaaka näytti aamulla 75kg, digitaalivaakaa meillä ei ole, joten tarkempia lukemia en tiiä..
Alku paino oli siis 80kg
ja pudotusta yhteensä 5kg
MItenkäs teillä tuo vyötärön mitta muilla on? Mun täytyy kaivaa mittanauha esiin, ja alkaa seuraamaan sitä kanssa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja effemia:
Heip!
Mulla tuo vaaka näytti aamulla 75kg, digitaalivaakaa meillä ei ole, joten tarkempia lukemia en tiiä..
Alku paino oli siis 80kg
ja pudotusta yhteensä 5kg
MItenkäs teillä tuo vyötärön mitta muilla on? Mun täytyy kaivaa mittanauha esiin, ja alkaa seuraamaan sitä kanssa..
Mä en ole tota vyötäröä mitannu olleenkaan, mulla on jokapuolella tota ylimäärästä ihraa :D Olisi kyllä kiva mitata tietty, täytyy kaivat toi mitta esille ja mittaamaan =)
Kivasti sull tuo paino tippunu :flower:
 
niin ois kai se kiva tietää miten vyötärö kapenee, mutta meillä ei ole semmoista mittaa laisinkaan. mulla on jo nyt lähtenyt vyötäröltä senttejä, kun aiemmin tiukat housut on jo ihan löysiä vyötäröltä =)
 
jeee! pakko tulla teille hehkuttamaan =) Vaaka näytti tänään 72,9 kg. Saas nähä miten viikonloppuna sujuu. Veikkaan vähän takapakkia, kun olemme viikonlopun keski-Suomessa hotellissa ja häissä. No mutta nyt kuitenkin iloitsen tästä ja olenpa sitten taas ens viikon tosi vähällä kalorilla, kuten tämänkin viikon olen ollut.
Miten teillä muilla sujuu? Mami86? Effemia? Ja kaikki muutkin?
 
piiperoinen
Kyllähän tämä tässä. Haettiin siskon lapset tänään meille reiluks viikoks niin että hulinaa riittää. Synttäreillä tuli napsittua herkkuja mutta kohtuudella. Taloedustaja kävi ja nyt ois keskiviikkoon aikaa miettiä otetaanko talo heidän kauttaan. Saatas vielä vanhalla hinnalla. Yöunetkin menee kun miettii asioita. Ei ole kuitenkaan mikään pikku päätös.
 
moi!

minulla on 5 kk:n ikäinen tyttö ja nyt lopetin imetyksen niin päätin alkaa kunnolla laihduttaan. mulla tuli semmoset 20 raskauskiloa. pahimmillaan vaaka näytti 78 kg ja nyt ollaan jossain 65-66kg. tarkotus ois päästä aluks 58 kg, jossa olin ennen raskautta. sen jälkeen 55 kg ois hyvä. oon 154 cm lyhyt.

niin...tarkotus ois tuossa elokuun lopulla lähteä ulkomaille ja tämän näkösenä en tosiaankaan viitsi minnekkään lähteä...

mulla meni onneksi toi vaaka rikki, joten en voi seurata tarkasti painoni putoamista. onni sen takia, että puntarilla tuli käytyä joka päivä vähintään kerran. :ashamed: ja sitten tietenkin paha mieli kun ei tullut miinusta.

harrastelen liikuntaa. näin kesäisin pyöräilyä ja kävelyä. muulloin käyn jumpassa pari kertaa viikossa. yritän laihtua ihan pelkän maalaisjärjen avulla eli syön vähemmän ja katson mitä syön. karkit ja herkut pannaan. light-limua juon ja joskus syön mehujätskin ja ehkä joskus tikkarin voin syödä. loppupeleissä oon jo pitemmän aikaa syöny terveellisesti lukuunottamatta herkkujen mässäilyä
:ashamed: :ashamed: eli herkut pois niin johan alkaa homma toimiin.

vattalihasliikkeitä pitäs tehä näin kesällä ku tuo jumppa loppu kesän ajaks. ei vain millään saa itseään niskasta kiinni nuiden vattamakkaroiden suhteen.
 
Voi Aina Marina, turhaan olet nolona, vaikka eilen jo elit tiistaita. Kyllä mullakin on usein päivät sekaisin :hug:

Ja tulokset:
alkupaino 80 kg
paino nyt 72,4 kg (viikon pudotus 1,4 kg)
pudotus yht. 7,6 kg

Enpä ois ikinä uskonut, että paino on näin upeesti tippunut tällä viikolla. Viikonloppu oltiin häissä ja siellä tuli syötyä ja juotua oikeen olan takaa :saint: Tänään meille tulee yövieraita pariksi yöksi, joten pakko taas syödä hiukan enemmän.
Kertokaahan tuloksia! Tervetuloa Sanuli mukaan!
 
Tässä mun kauheat tulokset
Alkupaino: 80,2kg
viime viikolla: 77,5kg
paino nyt: 78,0kg (+0,5kg/viikko)
Yht, pudotus: -2,7kg
Siis miksi mulle aina käy näin kun on noi naisten vaivat :headwall:
Olen tooooooosi pettyny tähän,vaikka olen syönny ihan norm. ja kuntoillu 4-7kertaa tän viikon aikana!!!!
Voi kökkö, näitten menkkojen kans....
Lypy: Sulla tosi hienosti tippunu paino, olen iloinen puolestasi =) Onnea!
Saa nähdä että miten mulla tästä jatkuu, nyt kun nää menkat tästä vaan loppuisi...aaargh :kieh:

Tsemppiä kaikille :flower:
 
Saapa nähdä millaisia tuloksia tulee tiistain punnituksessa juhannuksen jälkeen :whistle: Meillä on kevyt juhannus. Tänään vetäsin kaverin kanssa puolentoista tunnin reippaan sauvakävelyn ja kaloreita paloi 520! Nyt tässä siemailen light-siideriä, joita ostin itelle koko juhannuksen ajaksi peräti 2 kpl :p
Nauttikaahan juhannuksesta, mutta kevyesti!! =)
 
Paino alussa: 80 kg
Paino nyt: 72,4 kg (viikon saldo +-0)
Pudotus yht. 7,6 kg

Nyt sitten tuli plusmiinusnolla-viikko. Viime viikolla olikin niin hyvä tulos, että vähän jo arvasin tämän. Ja tietty juhannuksena piti hieman herkutellakin :p
Eilen ostin uudet huippuhyvät lenkkarit. Tänään pitää kyllä päästä niitä testaamaan :)
Kertokaahan juhannusviikon tulokset!
 
piiperoinen
:ashamed: Nolona ilmoitan olevani paikalla mutta punnitukset on jäänyt vähän vähälle. Jos vaikka ens tiistaina ottas uuden alun koko hommaan. Oikein ottaa taas pattiin. Lenkkeilytkin tyrehtyneet lähes nollaan. Taloprojekti etenee kivasti. Jos vaikka ensi kesänä oltais jo uudessa kodissa.
 
Moikka!
Pääseekö uusi mukaan porukkaan?Mulla nyt paino 68kg ja pituutta 160cm että pitäisi saada yli 10kg painoa pudotettua,saa nähdä miten käy.Olen jo aloittanut laihiksen ja ostin juomaa,mitä laitetaan kylmän veden sekaan ja se poistaa nestettä kehosta ja lenkillä olen käynyt ja nyt teen kohta vatsalihasliikkeitä,niin kyllä se tästä pikku hiljaa lähtee paino mullakin tippumaan,ainakin uskon näin.
Peukkuja meille kaikille painon pudotukseen!
 
Nyt voiskin olla aika värvätä uusia laihduttajia mukaan tähän pinoon, kun meitä on tässä enää vain vähän jäljellä. Eli sinä uusi, joka luet tämän ja koet sopivasi joukkoon mukaan, kerrohan vähän itsestäsi ja kiloistasi =)
Minä ainakin olen ja pysyn tässä pinossa vielä 5-7 kilon verran B) Mulla on tosi hyvin tsempannut se, että joka tiistai on paino tänne ilmoitettava. Siitä en luista. Ei ylpeys anna periks luovuttaa. Mulla tää kai toimii vähän samalla lailla kuin joku painonvartijoiden punnitus :D
Jospa kertoisin vähän itsestäni uusillekin, ettei tarvi niin kaukaa tuolta etsiä tietoa meistä "vanhoista"... Meikäläinen on kahden lapsen (tyttö s. 03 ja poika s. 06) äiti. Hoitovapaalla olen vielä reilun vuoden. Perheessä lisäksi mies ja koira. Kolmikymppisiä juhlin heinäkuussa.
Kertoilkaahan väliaikatietojakin ja tunnelmia muulloinkin kuin tiistaisin!
 
Hei vaan!
Olen tässä kevään aikana tiputellut painoa pikkuhiljaa ilman mitään ns. "kuureja". Olen seuraillut teidän saavutuksianne jne. ja nyt voisin itsekin asettaa itselleni tavoitteen ja aloittaa todenteolla painon pudotuksen.

Tarkennan vain ruokavaliotani vielä entuudestaan ja aloitan kaloreiden laskennan. Olen lisännyt jo aiemmin hiukan liikuntaa ja näin kolmen lapsen kotiäitinä tulee jumpattua tai stepattua päiväuniajoilla/ illalla tai sitten olen välillä lähtenyt lenkille.

Tulisin oikein mielelläni joukkoon mukaan! :attn:

Pituus: 168 cm
Paino alussa: 84 kg
Paino nyt: 74 kg (viikon saldo ?)
Pudotus yht. 10 kg

Tavoitepaino: aluksi 70 kg ja sen jälkeen 65 kg
:wave:
 
Sullahan on Ninni aika lailla samanmoiset mitat kuin mulla. Mulla vaan pituutta 3 senttiä enemmän :D Tosi hyvin oot jo saanut painoa pois :flower:
Mulla pukkas päälle kunnon kesäflunssa. Ja mieskin on viikon työreissussa, joten lenkkeilyt jäävät tältä viikolta. Ens viikolla ollaankin sitten ehkä lomareissulla, joten silloin voi tapahtua ihme ja meikäläinen ei oo paikalla punnituspäivänä :kieh:
Huomenna sitten on punnituspäivä!! Katotaanpa nyt keitä meitä on täällä vielä mukana ja "unohdetaan" luovuttaneet...
 
Moikka teille kaikille!
Mulla on paino tippunut vain kilon viime viikosta eli nyt on paino 67kg,mutta on tämäkin jo edistystä kun on kilo lähtenyt painoa pois.
Olin ostamssa housuja itselleni ja sovistuskopissa oli suurentava peili,niin todella huomasin kuinka olen saanut ylipainoa ja minulla ovat nuo ylimääräiset kilot vatsan tienoilla niin vatsalihasliikkeitä olen tehnyt todella uutterasti viime viikon.
Minä ainakin olen mukana pitkälle ensi vuoteen täällä laihduttavien puolella,sillä hiljaa hyvä tulee.

 
Hei vaan kaikille! Ajattelin, että voisin liittyä joukkoonne, jospa se vaikka auttaisi tässä vaikeassa kilojen pudottamisessa. Olen 28-vuotias kolmen lapsen kotiäiti, lapset ovat 4 1/2v, 2v4kk ja 4kk. Täysimetys on meneillään kuopuksen kanssa mutta sepä ei meikäläisen painoa itsessään alaspäin hetkauta :whistle:Syötyä siis tulee jos ei syömisiä vahdi :p Mitat ovat siis 169cm ja tänä aamuna 71,3kg (huomenna varmasti enemmän tän päivän syömisistä johtuen). Synnytyksen jälkeen olen saanut painoa tippumaan n. 3,5 kg, mikä on minulle jo aika hyvin B) Tavoitteena on saada tämän raskauden aikana kerätyt kilot pois ennen elokuun puoliväliä (ennen tätä raskautta 70kg).Siitä sitten pikkuhiljaa vielä pari kiloa pois, niin olisin jo ihan tyytyväinen. Tässä tämä, huomenna taitaa olla punnituspäivä =)
 
Ja viikon tulokset kehiin!

Paino alussa 80 kg
Paino nyt 71,6 kg (viikon pudotus -800 g)
Pudotus yht. 8,4 kg

Olen kyllä tyytyväinen laihtumiseeni. Kyllä sitä näköjään kärsii vähän karkkiakin mussutella, kunhan muuten on syömiset kunnossa (ja herkuttelu ei jokapäiväistä) B)
Nyt kuopus huutaa ruokaa ja päiväunia... Tsemiä kaikille ja lisää tuloksia kehiin!! Ja Puppikselle tervetuloa mukaan joukkoomme!
 

Yhteistyössä