uusi tilanne,eräs mies kyseessä

  • Viestiketjun aloittaja että se siitäkö?
  • Ensimmäinen viesti
että se siitäkö?
Ollaan katseltu toisiamme kuukausia,nyt sitten päästiin juttusille,oltiin yö yhessä,aamulla vaihettiin numerot ja nyt se jo soitti ja pyys sinne nyt.En menny.Ensinnäkin en ees oottanu et soittais mut nyt kun soitti niin yllätyin mutta en lämmennyt yhtään et heti olis pitäny sinne yöksi lähteä,sanoinkin et taidat olla vailla vaan sitä yhtä(varmasti oliskin ollut) ni sano et haluu vaan nukkua ja pitää mua sylissä.Mahtoiko olla nyt eka ja viimenen soitto kun en menny.Tavallas harmi jos nyt näin kävi kun kuitenkin katseltu ja kierrelty toisiamme kuukausia.Mut jotenki rupes ahdistaa et heti soitti ja sinne vinku.Olis vaan soitellu muuten et mitäs sun iltaan kuuluu.
 
Ei välttämättä ollu toi teijän homma tossa. Anna hiukka aikaa itselles ja sille miehelle, tutustukaa rauhassa ilman kiirettä. Jospa vaan testas kuinka helposti lähet, nyt vaan ootat, että ottaa joku päivä uudestaan yhteyttä ja sitten, ehdota vaikka että, menisitte kahville johonkin. Voit myös ite ottaa yhteyttä ja ehdottaa kahville tai syömään menoa.
 
että se siitäkö?
Ei välttämättä ollu toi teijän homma tossa. Anna hiukka aikaa itselles ja sille miehelle, tutustukaa rauhassa ilman kiirettä. Jospa vaan testas kuinka helposti lähet, nyt vaan ootat, että ottaa joku päivä uudestaan yhteyttä ja sitten, ehdota vaikka että, menisitte kahville johonkin. Voit myös ite ottaa yhteyttä ja ehdottaa kahville tai syömään menoa.
Mulla ei oo mitään kiirusta vaikka tavattais vasta ens viikolla mutta kun rupes ahdistaa et heti soitti,puhu jo aiemmin musta jotenkin et olis siistii ku vois esitellä mut tyttöystävänä,sillo jo mun kurkkua kuristi et nyt jo puhuu tollasii.
Mut harmittaa kyllä jos se nyt sit olikin tässä...mikä olis ihmeellistä kyllä kun mies ollu kuulemma kiinnostunut heti kun mut ekan kerran näki.
 
"Mies"
Olet tulkintani mukaan ainakin lievästi sitoutumiskammoinen. Tottakai hitaasti on monesti hyvä edetä, mutta liikaa ei kannata panikoida. Kannattaa kertoa sille miehelle, miten haluat edetä. Ei tule sitten ainakaan virhetulkintoja :)
 
että se siitäkö?
[QUOTE="Mies";25448830]Olet tulkintani mukaan ainakin lievästi sitoutumiskammoinen. Tottakai hitaasti on monesti hyvä edetä, mutta liikaa ei kannata panikoida. Kannattaa kertoa sille miehelle, miten haluat edetä. Ei tule sitten ainakaan virhetulkintoja :)[/QUOTE]

No en ole kyllä mielestäni ees lievästi sitoutumiskammoinen vaan järkevä.Eihän me tunneta ees kun just vasta tavattu koska eihän sitä nyt lasketa kun kuukausia vaan nähty siellä täällä toisiamme.Mä olen sanonu et katotaan päivä kerrallaan et mitä tulee tapahtumaan.
Must toi mies taas etenee liian nopeesti...mutta pianhan sen näkee jos ei ole yhteyksissä niin sitten oli vaan se mielessä mutta kuka nyt seksin takia monta kuukautta jaksais toista katsella ilman lähestymistä.
 
Kerro avoimesti miltä susta tuntuu ja uskon kyllä, että ymmärtää. Sen verran ihastuneelta suhun kuulostaa, että tuskin päästää hyppysistään sua :). Tässä tapauksessa kannattaa rehellisesti ja avoimesti kertoa tuntemuksista. Vaikutat kiinnostuneelta, mutta jotenkin varautuneelta, miks niin? Pelkäätkö jotain?
 
tiedän mitä toi on
mun ex mies oli just tollanen. mun kurkkua kuristi ja pelotti. se kans sano et on katellu mua vuosia. ja osas sanoo kaikki muutkin asiat oikein. pidä kii omista rajoistas.
 
että se siitäkö?
Kerro avoimesti miltä susta tuntuu ja uskon kyllä, että ymmärtää. Sen verran ihastuneelta suhun kuulostaa, että tuskin päästää hyppysistään sua :). Tässä tapauksessa kannattaa rehellisesti ja avoimesti kertoa tuntemuksista. Vaikutat kiinnostuneelta, mutta jotenkin varautuneelta, miks niin? Pelkäätkö jotain?
Mä olen kuukausia katellu sitä ja silleen mutta kun nyt juteltiin ni ei se ihan niin kiltti ole miltä näyttää,vaikka onkin menneisyyttä niin silti. Ja mun ex petti mua ties miten kauan niin vähän toi luottamus miehiin nyt sit niin ja näin.Ex särki mut kokonaan ja en jaksa sellasta enää uudelleen.Haluan tavata tuota miestä mut jos mä kelpaan sille vaan petikaveriksi niin antaa olla.
 
että se siitäkö?
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän mitä toi on;25448973:
mun ex mies oli just tollanen. mun kurkkua kuristi ja pelotti. se kans sano et on katellu mua vuosia. ja osas sanoo kaikki muutkin asiat oikein. pidä kii omista rajoistas.
No me ollaan kyllä kummatkin kateltu toisiamme monta kuukautta ilman et oltas puhuttu sanaakaan mutta silti,mä en osaa suhtautua niihin juttuihin ihan täysillä kun mun ex ei esim koskaan sanonu mua kauniiksi,tää sanoi.Mä olen muutenkin epävarma itsestäni ja en osaa ajatella et joku mies vois pitää mua kauniina tai et haluis et olisin sen tyttöystävä.
 
että se siitäkö?
No nyt ainakin aivan varmasti.Soitti sitten eilen sen ekan soiton jälkeen toisenkin kerran,puhu taas et sinne ukkumaan et ihan vaan nukkumaan et haluaa mun viereen ja on ikävä.Mutta sepäs olikin ollut päissään eikä muista ees et on eilen yöllä soittanut,oli katsonut puhelutiedoista et oli mulle soittanu mut ei muuten muista mitään et mitä on esim.puhunut.Tulipa mukava olo mulle.
Mä siis soitin sille tänään,ei varmaan olis pitäny tai toisaalta onko sillä nyt niin väliä.Se ei voinu puhua heti ja sano et soittaa takasin,no kyllä se soittikin ja soitti vielä toistekin tänä iltana mutta jotenkin tuli olo et ei se nyt oikeesti olekaan kinnostunut.En sitten viittinyt puhua mitään et josko tavattais.En mä tajua ,miks se olis katellut ja pyörinyt mun perässä monta kuukautta jos ei sitten kuitenkaa ole kiinnostunut ja miks se olis mun numeron pyytänyt...Mä en ymmärrä miehiä!
Kuitenkin tänään se sano viimesen puhelun lopuksi jotenkin et tavataan huomenna tai et tavataan vaiks huomenna.Mutta epäilen kyllä et ei tavata.Pilasin kai sit ite kaiken kun menin ja soitin,no nyt en sitten kyllä soita enää että jos se soittaa niin hyvä jos ei niin tiedänpähän mitä oli vailla.
En vaan ymmärrä miks olis kuukausi tolkulla katellut ja pyöriny ympäril jos vaan halus seksiä eikö sitä nyt helpomminkin sais.Vai onko niin ujo ettei selvinpäin uskallakaan lähestyä.
 
Was is das
Ei millään pahalla, mutta en tajunnut juuri mitään.

Eli kiinnostaako mies sinua, jos kyllä niin voit ihan hyvin pitää yhetyttä. Jos ei niin älä pidä yhteyttä.

Kuullostaa kyllä aika saalillta jos sunnuntaina soittelee kännissä ja ei muista koo puhelua.
 
että se siitäkö?
Päivitystä asiaan ja neuvoja kiitos. Mahtoiko nyt olla kyseessä pelimies ja kun sai mitä halus ni se siitä.Toissapäivänä sano et tavataan huomenna tai sit et tavataaks vaik huomenna(eli tänäään),soitteli sitten eilen pariin otteeseen ja illalla vielä lähetti tekstareita.Yhes tekstarissa sit laitto et soita mulle huomenna kun tuut kotiin.No minäpä sitten soitin tänään,puhu toista puhelua soitin myöhemmin uudelleen ei vastannut.Sitten tuli 40min päästä viesti et "soitan myöhemmin ;)".
Mitä helvettiä tää nyt on? pyytää numeroa ,en meinannu antaa sitä mutis et enkö mä oikeesti saa sun numeroa ,no annoin sen sitten ja nyt sit tällästä peliä.Piti tänään tavata mut eipä taideta enää,tosi kiva mä tälläydyin silleen sopivasti mut ihan turhaan. Miks se eilen laitto yhteen viestiin sydämen ja tänään ei vastannu ja sit laittaa viestin jossa silmänisku.
Mitä mä sille nyt sanon jos se nyt soittaa sit myöhemmin? kysynkö suoraan et mikä on homman nimi vai kysynkö et onko se kinnostunut ja jos on niin missä mielessä.Mikskään seksisuhteeseen en haluis koska oikeesti kiinnostais muukin.Ja seksi sen kanssa oli kyl sellasta mitä en oo koskaan kokenut,exäkin kun oli niin tavanomainen sängyssä niin tää mies on jotenkin niin...Mutta koska olen jo ehtinyt kiinnostua muutenkin niin pelkkä seksisuhde ei kiinnosta,nytkin jo tirautin itkun et näinkö tää nyt meni.
 
että se siitäkö?
SE SIITÄ! Voi vittu!! tuli viesti et on baarissa ja et sellanen hän on et joskus maistuu kunnolla ja sit et mä oon silti söpö et enhän muistele pahalla.Just joo! Pistin viestin et miks miks sit pyys numeroa kun sai mitä halus et yleensä sitä ei pyydetä ni tuli takas viesti et anteeks tosi paljon.
Tosi kiva,mä ihastuin siihen jo vähän sillon kun ei oltu vielä juteltukaan ja nyt sit enemmän ja tää olikin tällänen.Mä niin tiesin tän! Tosi paha mieli ja nyt itkettää!
 
että se siitäkö?
Miks se sit soitti ja eilenki viel tekstaili illalla ja kyseli et mitä teen tänään ja et soittasin sille...tai ylipäätään pyys numeroa vaikka ei sit ollukaan kiinnostunut.
Mulle tuli ihan paha olo!! itkettää:( kuukausien molemminpuolinen silmäily ja tässä tulos.
 
että se siitäkö?
[QUOTE="...";25462985]Taitaa olla aikamoinen alkoholisti toi kaveri, varmaan parempi et suhde ei edennyt ton pidemmälle![/QUOTE]

Ehkä,silti tuntuu pahalta,oli tosi mukavan olonen ja muutenkin hyvännäkönen ja viihdyin sen seurassa.
Kyllä mä tajuan ne et numeroita ei vaihdeta ja kummatkin tietää sen mutta mä luulin oikeesti näide kuukausien perusteella et olis kiinnostunut ku sit pyys numeroa.
Miehellä ikääkin jo vaikka kuinka(meillä oli "pikkasen" ikäeroa) ja silti pelaa tollasta peliä,tosi aikuismaista.Miten mä kehtaan ees katsoa sitä kun tulee vastaan...
 
että se siitäkö?
En tiedä minkä ikäinen olet ja paljonko mieskokemusta on, mutta oman kokemuksen perusteella voit joutua suutelemaan kymmeniä sammakoita ennenkuin löydät prinssin, joten kehottaisin ottamaan siitä ilon irti;)
30+
Ei mitenkään paljon kokemusta,ex oli eka vakava ja se suhde kesti melkeen 8v ja päätty keväällä.Näitä yhen yön juttuja ollu ihan vaan muutama ennen exää ja sen jälkeen.Tähän ihastuin oikeesti pikkuhiljaa ja se puhu mulle niin et olis ollu muhun kans siitä asti ku ekan kerran näki mut paskaa puhu.Mä en vaan tajua sitä et jos vaan halus sitä ni miks sit pyys numeroa,en ees meinannu antaa sitä mutta kun niin aneli et antaisin sen ni sit annoin.Ja miks niitä soitteluja ja tekstareita jos ei ollu tosissaan.
Ex jo rikko luottamuksen miessukupuoleen ja tää ei yhtään auttanut asiaa.Parempi linnottautua kotiin ni ei tuu pettymyksiä.Kai mä oon ihan tyhmä mut olen nyt itkenyt siitä asti kun toi viesti tuli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja että se siitäkö?;25463114:
Ehkä,silti tuntuu pahalta,oli tosi mukavan olonen ja muutenkin hyvännäkönen ja viihdyin sen seurassa.
Kyllä mä tajuan ne et numeroita ei vaihdeta ja kummatkin tietää sen mutta mä luulin oikeesti näide kuukausien perusteella et olis kiinnostunut ku sit pyys numeroa.
Miehellä ikääkin jo vaikka kuinka(meillä oli "pikkasen" ikäeroa) ja silti pelaa tollasta peliä,tosi aikuismaista.Miten mä kehtaan ees katsoa sitä kun tulee vastaan...
jaa miten kehtaat? repeet kunnon nauruun vaan, noi pleijerit yleensä niitä nolompia osapuolia on kun tarkemmin alkaa ajatella.. =)
 

Yhteistyössä