Uusperheiden äideistä ajatuksen vaihtajaa?

Mahtuuko vielä matkaan? Täällä myös yksi uusperheen äiti. Yksi oma, yksi miehen ja viikon kuluttuan myös yksi yhteinen. Tyttäreni asuu meillä ja tapaa isäänsä säännölliseti mieheni poika asuu 50/50 meillä ja äidillä. Asutellaan Vaasassa.
 
Täällä kanssa yksi uusioyksikön äiti =)
Perheeseen kuuluu vakituisesti meidän yhteinen poika 2v ja miehen lapsista 9v poika asuu meillä ja 4 muuta vierailee viikonloppuisin..eli vilinää riittää
pakkaa sekoittamassa pyörii vielä muutama karvatassu :whistle:

mese osoitteen saa yksärin kautta


Muoks. näyttäähän tuo olevan profiilissakin
 
Heissan!

Vielkös mahtuu mukaan? Täällä olisi kohta 20 vuotias "äippä".
Eli miehelläni on kohta 3-vuotias poika joka asuu meillä.
s.postia saa laittaa nanna_xd@hotmail.com (sama on myös mese osoite:))
 
vieläkö pääsis mukaan?? mä olen 26v ja meillä miehen kanssa yhteinen 8kk tytär ja joka toinen viikonloppu käy miehen poika meillä. vaikeaa välillä ja välillä erittäin vaikeaa, vertaistuki ois ihanaa. meseosoite on esuokas@hotmail.com ja sähköposti esuokas@gmail.com
 
Voisi kokeilla löytyyko mese kavereita tästä porukasta. Elikkä olen 30v,pojat 7v ja 8v (spastinen diblegia) ovat mun ensimäisestä liitosta, sitten nykyisen kihlattuni kanssa on tyttö 1,3v,kihlattuni on rekkamies 26v ja viikolla pois kotoa :(, perheeseen kuuluu myös pari koiraa. Jos kiinostaa niin voi lähettää sähköpostia tai lisätä mut meseen. mbn_78@hotmail.com
Niin ja pojat on isälänsä silloin tällöin elikkä ehkäpä 2kk aikana voi olla yhdenviikonlopun. Säänöllistä tapaamista ei ole. Isä ottaa silloin kun sopii,,,niin ja jos mulle sopii,,,eikä isä ole vielä halunut tehdä paperia jossa pojat olisi jokatoinen viikonloppu sillä.
 
jos tarkoitat mun lapsia niin ei ne ole sitä ikävöineet,siis isäänsä,saavat soittaa jos haluuvat ja välillä kysynkin mutta ei kiinostusta. Eivät ole sanoneet mitään kun isä ei ota paljon ja ovat jo tottuneet pettymyksiin isäänsä jos ei ota ei heitä paljon kiinosta kun on niin mukava ja hyvä isäpuoli olemassa ja muut isä hahmot meen perheessä. En ole ainakaan huomanut että lapset jotenkin kärsivät asiasta.
 
Löytyskö mullekin uusperheiden äideistä meili kaveria? Olisi huippu vaihtaa kokemuksia näissä asioissa. Miehelläni siis lapsi (3v) ja näkee lastaan todella epäsäännöllisesti (tilanne exän kanssa hieman hankala). Nyt olemme yrittäneet omaa yhteistä lasta. Paiskatkaa siis meiliä osoitteeseen inkku_9@jippii.fi ni voin selittää tilannetta tarkemmin =)
 
Täältä löytyis ajatusten vaihtajaa kylläkseen..... minulla ja miehelläni tällä hetkellä kolme yhteistä iältään 4v. 3v. pian 2v. vauvakin ilmoitti tulosta pari viikkoa sitten. Tähän lisäksi miehelläni edellisestä suhteesta yksi pian 9v. poika. joka meillä yleensä joka toinen v-loppu.... riippuen lapsen äidistä ja siitä mitä keksii ettei poika tahtoisi tulla.....
vilinää riittää :D Kuutamolla81@wippies.fi
 
Vieläkö mahtuu mukaan?
Meillä asuu 3 miespuolista, joista yksi on puolisoni, toinen minun ja kolmas yhteinen :) Ikää minulla 34v.

Muutkin voivat kirjoitella. On kokemusta uusperheilystä, huoltajuuskiistasta etc.


firstrhiannon (at) gmail.com
 
Hei!
Vieläkö mahtuu mukaan iloiseen ja värikkääseen joukkoon kirjoittelemaan? :)
Meidän uusioperheessä on viisi lasta ja itselläni on ikää kertynyt jo 34 vuotta.
Postia voi laittaa osoitteeseen hennah@windowslive.com

 

Yhteistyössä