Uusperheillä lomaongelma kaikkien muiden lisäksi

  • Viestiketjun aloittaja "onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti
Nää on näitä tapauksia jotka kuvittelee voivansa valita vaan sen miehen ja unohtaa ne lapset.

Meillä homma menee niin, että miehen lapsi on nyt ollu meillä kaks viikkoa vaikka mies on töissä päivät, minä hoidan lapset.

Lapsi tulee myös koko heinäkuuksi vaikka miehellä alkaa loma vasta heinäkuun lopulla.

Mutta mulle onkin ollut alusta asti selvää, että mies johon rakastuin on ennenkaikkea isä.
 
"vieras"
Ei olisi vaikeaa, eikä olekkaan paitsi miehen exä joka yrittää kaikin keinoin ettei lapsi olisi meillä kesällä muuta kuin ne joka toisen vklopun ja hänen ilmoittamansa ajankohdat. Kaikki iloisia kun tämä miehen lapsi meillä pidempiä ajanjaksoja, kaikkein eniten tämä lapsi. Aina ei vain toimi kaikki niin oikeudenmukaisesti ja lapsen etu ei mene kaikkien jakeluun, varsinkaan jos lapsen äiti pelaa tapaamisilla ja käyttää lasta pelinappulana oman katkeruutensa vuoksi.
 
"a p"
[QUOTE="vieras";26501682] Aina ei vain toimi kaikki niin oikeudenmukaisesti ja lapsen etu ei mene kaikkien jakeluun, varsinkaan jos lapsen äiti pelaa tapaamisilla ja käyttää lasta pelinappulana oman katkeruutensa vuoksi.[/QUOTE]

Ihmeen paljon riittää niitä, jotka kokevat, että miehen ex pelaa tapaamisilla

Miksi teillä ei tyydytä siihen, mitä tämä miehen ex päättää, vaan täytyy haaveilla muusta?
 
"vieras"
[QUOTE="a p";26501712]Ihmeen paljon riittää niitä, jotka kokevat, että miehen ex pelaa tapaamisilla

Miksi teillä ei tyydytä siihen, mitä tämä miehen ex päättää, vaan täytyy haaveilla muusta?[/QUOTE]

:D Ehkä sinulle ei kannata edes yrittää selittää.
 
"Vieras"
[QUOTE="a p";26501712]Ihmeen paljon riittää niitä, jotka kokevat, että miehen ex pelaa tapaamisilla

Miksi teillä ei tyydytä siihen, mitä tämä miehen ex päättää, vaan täytyy haaveilla muusta?[/QUOTE]

Ei kai sen nyt koskaan kuulu olla vain yhden vanhemman päätös?
 
Keittiönoita
[QUOTE="a p";26501712]Ihmeen paljon riittää niitä, jotka kokevat, että miehen ex pelaa tapaamisilla

Miksi teillä ei tyydytä siihen, mitä tämä miehen ex päättää, vaan täytyy haaveilla muusta?[/QUOTE]
Miksi pitäisi tyytyä, jos se ei ole lapsen edun mukaista?
 
"a p"
[QUOTE="vieras";26501726]:D Ehkä sinulle ei kannata edes yrittää selittää.[/QUOTE]

Ei ole pakko, en vaan ymmärrä että väitetään toista katkeraksi ja itse ollaan olevinaan se hyvä haltiatar ;)
 
Kauheata, mutta aika lailla todellista.
On tullut useammankin kerran mietittyä, että miten joku vanhempi ottaa kumppanikseen ihmisen, kelle hänen lapsi ei mahdu samaan perheeseen mukaan.
Esikoisen isällä on nyt kolmas avopuoliso, joka ei halua pilata vapaapäiviään niin, että miehensä lapset ovat paikalla. :headwall:
Kyllä se vähän vituttaa, itse kun en voi siihen asiaan mitenkään vaikuttaa, tykkäävätkö lapsen isän naiset hänestä vaiko eivät.
 
Kyllä nuo pojan isän uusi perhe mielellään lähtee lomailemaan pojan kanssa. Ja meillä mies lomailee ihan täysin rinnoin mun lasten kanssa.
Noita hirviöitä on joukossa jotka unohtavat, että meillä jokaisella on menneisyys ja sen kanssa pitää kyetä elämään. Ei kannata tuollaista puolisoa ottaa jolla on mukuloita entuudestaan jos ei kestä elää niiden kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: *tundra*
"akka"
Uusperheessäkin olis joskus kiva saada sitä yhteistä lomaa eikä aina niin että koko loma menee siihen että koko ajan on jomman kumman muksut paikalla mutta ei samaan aikaan ettei vaan päästä koko poppoon kanssa yhdessä ikinä mihinkään tai että perheen aikuisilla olis yhteistä vapaa-aikaa ihan keskenään.
Uusperhe-elämä on todellakin vaikeaa ja lapsethan on oiva kiusanteon väline.
Mä olen esikesän loman jo suunnitellut niin että varaamme matkan johon lähdemme miehen kanssa vain kaksin ja olemme kaksi viikkoa.Siinä sitten miehen exä joko hyväksyy asian tai pitää teininsä ihan itse.
 
[QUOTE="vieras";26510721]Aivan. Yleensä uusperheissä eletään ihan onnellista arkea, niin lapset kuin aikuisetkin, ulkopuolelta yritetään niitä ongelmia tuoda. mm. paha äitipuoli myytti elää hyvin vahvana.[/QUOTE]

Pojalla ainakin on hyvä äitipuoli ja häntä hoidetaan siellä hyvin. Voin luottaa molempiin aikuisiin siinä huushollissa.
 
"a p"
[QUOTE="akka";26510751]
Uusperhe-elämä on todellakin vaikeaa ja lapsethan on oiva kiusanteon väline.
Mä olen esikesän loman jo suunnitellut niin että varaamme matkan johon lähdemme miehen kanssa vain kaksin ja olemme kaksi viikkoa.Siinä sitten miehen exä joko hyväksyy asian tai pitää teininsä ihan itse.[/QUOTE]

:D

Eli nyt alkaa niitä totuudellisia vuodatuksia tulla jo tähänkin
 
[QUOTE="a p";26510803]:D

Eli nyt alkaa niitä totuudellisia vuodatuksia tulla jo tähänkin[/QUOTE]

Huomasin saman...aivan älytöntä tuo. Asiat voidaan järjestää niin ettei kukaan harmistu. Kannattaa siis alkaa kertoilla loman ajakohdasta.
 
Scarlett harmaana
[QUOTE="a p";26510803]:D

Eli nyt alkaa niitä totuudellisia vuodatuksia tulla jo tähänkin[/QUOTE]

Sulle vissiin kelpaa vain tietynlaaset vastaukset. Meidän joilla ei ongelmia oo pitääs keksiä sulle kelpaavia vastauksia.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä