v. 2012 alkaa pian, ajatuksia?

  • Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti
....
Tässä kun nyt muutaman vuoden ajan on hehkuteltu, että ensi vuonna tapahtuu JOTAIN, niin mitkä on nyt fiilikset :)?
Mä uskon, että pian tulee tapahtumaan se, mistä Raamattu on aina kertonut ja Jeesus tulee pian takaisin. Mutta onko se ensi vuosi, niin sen tietää vain Isä.
Jo se, miten viime aikoina on joutunut lukemaan mm lapsiin kohdistuneista kamalista teoista, niin toivoisin, ettei tätä tartte enää kauaa katsella :´(

Ajatuksia?
 
....
Kyllä mä odotan ens vuotta ainakin ihan positiivisin mielin! Paljon suunnitelmia, mun tulevaan vuoteeni ei kyllä ainakaan mikään maailmaloppu mahdu. :D
Mulla sam, että positiivisesti odottelen, mutta se mikä ahdistaa, on ihmisten toivottomuus ja epätoivoiset teot.
Ja itse asiassahan tuo, Jeesuksen paluu, on todella positiivinen asia, eikä ainakaan itselleni mikään maailmanloppu :D. Mutta ihan tätä päivää, jalat tulevasti maan pinnalla eletään.
 
Jeips
Uusi vuosi ja uudet tuulet...aloitan työnohessa opiskelun joten toivon jaksavani niin töissä kuin koulussakin ja ennen kaikkea olla siinä samalla hyvä äiti ja puoliso.
Töissäkin on tulossa muutoksia joten siltäkin osin pitäisi olla hyvä vuosi tulossa. Duunipaikan sijainti muuttuu joten tulee ns pakosta hieman kuntoiltua heti kun vain pyöräilykelit sallivat.
 
"kipsukka"
Huh helvetti tätä vuotta. Uusi vuosi, uudet kujeet. Pääsen helvettiin mua pahasti kuluttaneesta työstä. Vuorotteluvapaalle ja aion alkaa opiskelemaan avoimessa yossa, ja toivon pääseväni yliopistoon myös varsinaiseksi opiskelijaksi - ja toivottavasti kokonaan uusille urille. :)
 
taalla jossain
Toivottavasti tulee parempi vuosi, saadaan ongelmia selvitettya ja paasisin rauhassa takaisin kotiini. Kun ei mikaan ikavakaan tilanne jatku loputtomiin, kaikesta kylla selviaa tavalla tai toisella.
 
....v.....
Odotan eka että tuleeko se maailmanloppu vuoden päästä. Oon odottanut sitä pelolla jo vuosia, joten kiva että se viimein selviää ja voi jatkaa elämää jos ei se tuu. Jos ei se maailmanloppu tuu niin sitten opiskelen loppuun tai haen uutta opiskelupaikkaa. Sitä ennen teen siivoushommia ja seurailen elämänmenoa.
 
....
Odotan eka että tuleeko se maailmanloppu vuoden päästä. Oon odottanut sitä pelolla jo vuosia, joten kiva että se viimein selviää ja voi jatkaa elämää jos ei se tuu. Jos ei se maailmanloppu tuu niin sitten opiskelen loppuun tai haen uutta opiskelupaikkaa. Sitä ennen teen siivoushommia ja seurailen elämänmenoa.
Ei sinun tarvitse elää pelossa tulevaisuuden suhteen. Voihan se maailmanloppu tulla ihan henkilökohtaisestikin. Ei me tiedetä elämämme päivien määrää. Sain henk kohtaisesti rauhan sisimpääni Jeesuksen kautta ja Jumala haluaa antaa rauhansa jokaiselle. Raamattu sanoo, että Jeesus tuli antamaan meille tulevaisuuden ja toivon. Mukava lukea teidän muidenkin ajatuksia :)
 
"vieras"
katoin nuo tähti hommelit ja maanjäristykset? Huomenna pitäs järistä mutta aika hiljasta näyttää olevan näillä seismic monitiroilla. Itse voit tarkistaa järistys runsauden seismic iris. monitor hakusanoilla. Se jos tulossa se näkys jo nyt?
 
Ensi vuonna pääsen kuljettamaan tavaraa ja vaatteita orvoille ja muille vähäosaisille sekä mahdollisesti myös Viroon. Ehkä saadaan laitettua pikkuinen alulle jos hyvin käy.. Taino, jos saisin tahtoni läpi, pikkuinen saattaisi syntyä 2012 puolella vielä. Aion saada asuntoa sisustettua enemmän. Toivon, ettei kukaan läheiseni kuole ensi vuonna. Eipä tässä kait muuta
 
Odottavat positiiviset fiilikset. :) En usko, että mitään äärimmäisen järisyttävää tapahtuu, tai että ihmiset yhdessä yössä muuttuis astetta paremmiksi, mutta ehkä jotain... :) Ehkäpä joissain asioissa tulee käänne parempaan päin. :) Tai ehkäpä ihmisten mielissä tapahtuu jotain pientä, joka aikaa myöten tuottaa paljon hyvää.
Odotan myös, että minussa tapahtuu muutosta parempaan. Sekä fyysisesti että henkisesti.
 
"vieras"
2012 mutta on huomennakin aika moni planeetta hetkellisti linjassa mutta ei kaikki joten jos tulee järistyksiä johtusko siitä. 5,0 järistykset jää huomioimatta. Ne ei oikeestaan aiheuta muuta kuin talon tärinää. siitä suuremmat on tuhoisia. kuu aiheuttaa vuoroveden? 21.12.2011
 

Yhteistyössä