V****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! älkää avatko jos ette jaksa kiukkusta avautumista.

  • Viestiketjun aloittaja KYPSÄ
  • Ensimmäinen viesti
KYPSÄ
MINÄ olen kipeänä, lämpöä ja kuumetta, nenä vuotaa ja päätä särkee.
MIES on terve kun pukki.

MINÄ teen ruuan, MINÄ käytän koirat ulkona, MINÄ hoidan 100% lapsen, MINÄ hoidan tiskit ja teen v**** KAIKEN ja mies vaan makaa sohvalla.

äsken tiuskasin sille että älä nyt vaan rasita ittees, niin tää totee et mitä tässä nyt sit muka pitäis tehdä???!!!

NO EI KAI SAATANA MITÄÄN KUN MÄ OLEN KAIKEN JO TEHNYT!!!!!!!!!!!!

Joka asiaan olen sanonut miehelle et voisitko tulla ja tehdä ja auttaa, niin tää vastaa et JOOJOO KOHTA eli ei ikinä. ei koirien ja lasten tarvii odottaa tuntitolkulla toisen "joojookohtaa" näliss'ään ja pissahätäisinä ja PLÄÄÄÄÄH.

mä oon niin vihanen ja väsyny ja kipee et tekis mieli mennä ja mäjäyttää turpaan tota ukkoo niin että tuntuu. mä en nyt siedä sitä silmissäni.

peitto korviin ja terve.
 
Helekutti
Siis en vittuile, jos niin luulet. Annan vain hyvän koulutusvinkin. Itse olen tuohon samaan ansaan langennut, pidin sitten pikakoulutuksen isännälle esimerkkien kera....
 
ap
Siis en vittuile, jos niin luulet. Annan vain hyvän koulutusvinkin. Itse olen tuohon samaan ansaan langennut, pidin sitten pikakoulutuksen isännälle esimerkkien kera....
kyllä tiskit ja siivoukset odottaa, mutta en mä halua et esim.maito ja voi pilaantuu pöydälle tai lapsi tai lemmikit kärsii toisen saamattomuudesta.. ei kaikkia asioita ole todellakaan pakko tehdä nyt ja tässä, mut esim.ruuanlaitto on pakko kun lapsen on saatava ruokaa.. ja jos ei mies sitä laita, niin pakko se on itse kun lapsen on saatava syötävää.
jos ei lasta ja koiria olis niin mulle olis ihan sama vaikka hukuttais paskaan ja nähtäis nälkää likasissa vaatteissa.... (no ei nyt ihan sama, mutta.... pointtini ehkä tuli selväksi...)
oon vaan niin väsyny ja vihanen ja PETTYNYT tohon mieheen nyt.
 
näytä sille tämä viesti
Mun ex oli vastaava.* Vink*
Nykyisellä on päävastuu tiskeistä, lasten nukuttamisesta, ja siivouksesta, mulla ruuasta ja pyykeistä. Jos toinen on kipee niin sitten toinen hoitaa kaiken ( paitsi minä en jaksais oikein sitä iltasatua, mies lukee niin kauan kunnes joutuu sairaalaan).
Nii-in , tyytymätön olin ennen, yksin olin onnellisempi. ja uudemn miehen kenssa onnellisin <3
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21967872:
miehes ei osaa ennustaa eikä ymmärrä auttaa jos et suoraan sano mitä haluat.
ja sä oot vissiin mies kun et ymmärrä lukemaas?
mä olen sanonut sille ja satoja kertoja hitto vieköön, suorempaa ei vois enää sanoo.
"VIE KOIRAT ULOS" "joojookohta" menee vartti, puoli tuntia, tunti... MENE JO! joojookohta... "&¤&/(&/!%/(&/)(/(¤%&&&##!!!!!!!!!
 
"una"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21967872:
miehes ei osaa ennustaa eikä ymmärrä auttaa jos et suoraan sano mitä haluat.

oon samaa mieltä. miehet on sellaisia ettei niillä oo omia aivoja ollenkaan millä ajatella omatoimisesti ja tarjoutua auttamaan esimerkiksi sairaana olevaa vaimoaan ilman erillistä pyyntöä.
 
"vieras"
Miehelläs taitaa olla ymmärryksessä vähän vikaa. Itsepähän sitä passailet :whistle:
mä taidan olla ainoa joka ymmärtää ap:ta, pakkohan jonkun on koirat ja lapsi hoitaa...??
mistä me tiedetään vaikka mies ei tekis mitään vaikka ap lähtis esim.jonnekin muualle sairastaan ja jättäis miehen lapsen ja eläinten kanssa, kaikki "näkis nälkää" ja tekis tarpeensa sisälle?

mä itse vihaan tota passaamis-sanaa, mut johtuu varmaan siitä et saan paljon samanlaista "kritiikkiä" kun ap kun MUKA passaan miestäni kaikkien mielestä vaikka TYKKÄÄN tehdä kotityöt sun muut omalla tavallani, enkä vaadi miestä niihin osallistumaan kun esim.viemällä muun perheen jonnekin siksi aikaa et saan siivottua tms.
 
"Jarra"
Just. Eli siis päätit mennä rähisemään äijällesi ihan omaa kiukkuasi. Mahdatte olla tosielämän vastine Kummelin "Älkää ny itteenne teloko!" -hahmoille. Tosta rähähdyksestäsi toki kenen tahansa pitää pystyä tulkitsemaan todellinen sisältö; "Kultaseni, minulla on huono olo ja menen lepäämään". Ei jestas, älä nalkuta =)
 
Mä huutaisin tossa tilanteessa niin että varmasti menis tajuntaan.

Tuo on niin ärsyttävää- joo joo kohta........ ja sitten ihmetellään että mikäs rouvalle NYT tuli, kun aikaa kuluu ja turhautunut rouva ottaa ihan tyhjästä nokkiinsa kun justiinhan minä mies tässä AIOIN mennä ja tehdä....

Ja palstan tulkinnat on taas niin ennalta arvattavia.... :stick:
 

Yhteistyössä