* V i i k o n l o p p u* -ketju. Mitä suunnitelmissa?

Täällä ei oikeestaan mitään (kerrankaan).

Tuulee ja olis hyvä keli viedä matot pihalle + siivota perinpohjin. Tulin töistä, keitin kahvit ja tuumasin: Olkoot. Teen huomenna, kun nyt on vaan hyvä olla näin :)

Tarkoitus oli, että 4-vuotias olis tullut huomenna yökylään, mutta tiedä sitten. Hän oli ollut kipeänä ja nyt sitten pikkusisar saman taudin kourissa :(
 
Mä ajattelin pitkästä aikaa otta omaa aikaa ompelukoneen parissa. Meijen pojat pisti tulemaan tilausta - toinen tarttis collegepuseroa jollain vinkeellä mausteella a la meitsi :D ja toinen sanoi että collegehousut olis kivat. Ihana päästä tekemään "äijämäistä" ompelusta rimpsumekkojen jälkeen :)

Mutta - muutoin ihan vaan meinattiin olla ja nauttia. Mieskin on kotosalla, joten tämä on luxusta. Lapsilla on viikonlopulle omia juoksuja ja menemisiä - sovittuja kaveritapaamisia ja -synttäreitä, joten yhtä avoimien ovien juhlaahan se tulee väistämättä olemaan :).

Mukavaa viikonloppua sinulle ja samaan vetoon ihan kaikille :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
uulolly
Olen kausitöissä ja eilen oli tämän vuoden viimeinen työpäivä. Tämä päivä meni lievästi krapuloidessa kun join eilen punaviinipullon vapaata juhlistaakseni. Viikonloppu menee nyt hyvinkin rennosti, vasta sen jälkeen alan siivoilemaan kotia tarkemmin, hoitamaan työttömyysasioita jne.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Mä ajattelin pitkästä aikaa otta omaa aikaa ompelukoneen parissa. Meijen pojat pisti tulemaan tilausta - toinen tarttis collegepuseroa jollain vinkeellä mausteella a la meitsi :D ja toinen sanoi että collegehousut olis kivat. Ihana päästä tekemään "äijämäistä" ompelusta rimpsumekkojen jälkeen :)

Mutta - muutoin ihan vaan meinattiin olla ja nauttia. Mieskin on kotosalla, joten tämä on luxusta. Lapsilla on viikonlopulle omia juoksuja ja menemisiä - sovittuja kaveritapaamisia ja -synttäreitä, joten yhtä avoimien ovien juhlaahan se tulee väistämättä olemaan :).

Mukavaa viikonloppua sinulle ja samaan vetoon ihan kaikille :)!
Ompelukoneesta tuli mieleen: minä olen nyt pari kertaa yrittänyt ommella tuolla koneella - eilen viimeksi. Joku lapsenlapsista on säätänyt kaikki päin... enkä saa hyvää tikkiä. Enää en säilytä konetta vaatehuoneen alahyllyllä.

Googletin koneen käyttöohjeitakin, mutta ei. En vaan osaa. Mulla on tosi yksinkertainen kone ja siltikään en osaa säätää niitä lankojen kireyksiä sun muita oikein.
 
Eipä mitään kummempaa suunitelmaa.
Kotitöitä ja leivon just kahvikakkua siskolle.
Katellaan telkkaria illalla.
Ihanaa syksyistä viikonloppua palstalaisille.
 
Viimeksi muokattu:
Olen kausitöissä ja eilen oli tämän vuoden viimeinen työpäivä. Tämä päivä meni lievästi krapuloidessa kun join eilen punaviinipullon vapaata juhlistaakseni. Viikonloppu menee nyt hyvinkin rennosti, vasta sen jälkeen alan siivoilemaan kotia tarkemmin, hoitamaan työttömyysasioita jne.
Valkkarista ei tulis niin iso krapula ;)
Mutta joo. Onnea työttömyysasioiden hoitoon :)
 
"Vanha"
Lepäilen, kun loukkasin itseni pelastaessani tuttavan lasta onnettomuudelta. Mies viihdyttää jälkikasvua ja lupasi kokkailla minulle jotain hyvää thaimaalaista ruokaa myöhemmin illalla. Huominen menee samoissa merkeissä, samoin sunnuntai. Jotain namia tekisi mieleni, mutta en taida viitsiä juoksuttaa miestä kaupoille enää. Tyydyn hedelmiin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
"milla"
[QUOTE="Vanha";30370022]Lepäilen, kun loukkasin itseni pelastaessani tuttavan lasta onnettomuudelta. Mies viihdyttää jälkikasvua ja lupasi kokkailla minulle jotain hyvää thaimaalaista ruokaa myöhemmin illalla. Huominen menee samoissa merkeissä, samoin sunnuntai. Jotain namia tekisi mieleni, mutta en taida viitsiä juoksuttaa miestä kaupoille enää. Tyydyn hedelmiin. :)[/QUOTE]

millainen onnettomuus?
 
jeepä jee
Huomenna jooga, sukujuhlat ja iltasauna. Sunnuntaina ehkä silakkamarkkinoita ihmettelemään, pihaakin tosin pitäis viel vähäsen loppusiivoilla talvee varten, vaikka enimmät tokikin jo tehty. Nii ja tietty ne kympin lenkit kummallekin päivälle johonkin saumaan.
 
Ompelukoneesta tuli mieleen: minä olen nyt pari kertaa yrittänyt ommella tuolla koneella - eilen viimeksi. Joku lapsenlapsista on säätänyt kaikki päin... enkä saa hyvää tikkiä. Enää en säilytä konetta vaatehuoneen alahyllyllä.

Googletin koneen käyttöohjeitakin, mutta ei. En vaan osaa. Mulla on tosi yksinkertainen kone ja siltikään en osaa säätää niitä lankojen kireyksiä sun muita oikein.
Heiii, tuttua huttua tuo :hug: :D - mullakin on olevinaan aivan simppeli kone mutta sen käyttäjä taitaa olla vielä simppelimpi :D, sillä mäkin osaan säätää sen mitä uskomattomimmille hyppypomppukengurutikeille alta nanosekunnin....ja ratkoja kiittä työnsarkaa :D

Käsikopelolla ja yrityksen ja erehdyksen kautta mä ainakin säätelen menemään, joskus jopa hyvinkin onnistuneesti. Pääasia, että tekee :)
 
nohh
Olen yksin. Sytytin kynttilät, keittiössä kiehuu sushiriisi. Kohta kaadan itselleni viiniä, herkuttelen sushilla ja katselen telkkaria koko illan. Takkaan voisi laittaa tulet myös.

Huomenna suuntaan ostoksille ja vietän jälleen illan omassa rauhassani.
 
"Naali"
Pari lasia hyvää viiniä, kahdenkeskeistä aikaa, saunaa(lapsi nukahtaa kasin maissa) huomenna lasten kurpitsajuhlaa, kummitustaloa, ja illemmalla metsä-retkeä ja makkaranpaistoa. Sunnuntaiksi mummille syömään, ei muuta ohjelmaa :)
 

Yhteistyössä