V*ttu mikä juhannus tästä tulee!! Äijä oli kyllä nyt kuspäiden kuningas... :(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja alalyytikko:
Teeppä semmoinen tempaus, että olet niinkuin ei mitään olisi tapahtunut. Kun hän kotiutuu, niin olet aivan kuin hän töistä tulisi. Yleensä tuommoinen käytös laittaa omantunnon niin koville että on pahempi kuin se että alkaisit rähjäämään. Kirjoitat lapulle ne ruoat mitkä vei, ja annat kouraan että käy nämä kaupasta hakemassa kun oli jostain syystä häipyneet jääkaapista. Sillee viileesti vaan olet ja touhuilet normaalisti. Kyllä se siitä ratkee selittelee ja puolustelee. Siinä vaiheessa otat vakavan keskustelun jottako miksi noin mulkku oli teitä kohtaan.
Mun mielestä semmosella ihmisellä joka voi tehdä niin kuin ap:n mies tässä tapauksessa ei ole omaatuntoa ollenkaan, jos olis niin se olis perunu reissunsa kavereiden kanssa jo silloin kun se on ollu ajattelun tasolla..

Tosin mä luulen että tää on mieheltä suunniteltu juttu, sen kertoo se että ei ole edes halunnu suunnitella yhteistä juhannusta ap:n ja lapsensa kanssa.
 
Tiuhti
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhti:
Ehkäpä tuo on juuri se ongelma: mies saa mennä niin paljon kuin lystää. Monikaan perhe ei toimi niin, että toinen osapuoli saa mennä minne vaan ja milloin vaan. Perheen pitäisi yhdessä keskustella tekemisistä. Päätökset tulisi tehdä yhdessä, eikä niin että toinen vain menee, miten huvittaa. Sen vuoksi tulee juuri näitä tällaisia ikäviä tilanteita:/
Mä oon eri mieltä.

Sen pitäisi lähteä miehestä itsestään, ettei halua mennä niin paljon. Jos hän on kotona ainoastaan vaimon sanelemana, niin ennnen pitkää hän ottaa hatkat joka tapuksessa.
En todellakaan tarkoita, että jompikumpi osapuoli saisi sanella säännöt (esim. että vaimo määräisi, kuinka paljon mies saa viettää aikaa kavereiden kanssa). Päätökset tehdään YHDESSÄ. Keskustellaan asioista ja yritetään päätyä MOLEMPIA osapuolia tyydyttävään ratkaisuun. Fiksu mies (tai nainen) ymmärtää, minkä verran perheellinen voi mennä ns. omiin menoihinsa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhti:
Ehkäpä tuo on juuri se ongelma: mies saa mennä niin paljon kuin lystää. Monikaan perhe ei toimi niin, että toinen osapuoli saa mennä minne vaan ja milloin vaan. Perheen pitäisi yhdessä keskustella tekemisistä. Päätökset tulisi tehdä yhdessä, eikä niin että toinen vain menee, miten huvittaa. Sen vuoksi tulee juuri näitä tällaisia ikäviä tilanteita:/
Mä oon eri mieltä.

Sen pitäisi lähteä miehestä itsestään, ettei halua mennä niin paljon. Jos hän on kotona ainoastaan vaimon sanelemana, niin ennnen pitkää hän ottaa hatkat joka tapuksessa.
Näin just mä ajattelen. Tai sitä, etten jaksa kattella mököttävää äijää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alalyytikko:
Teeppä semmoinen tempaus, että olet niinkuin ei mitään olisi tapahtunut. Kun hän kotiutuu, niin olet aivan kuin hän töistä tulisi. Yleensä tuommoinen käytös laittaa omantunnon niin koville että on pahempi kuin se että alkaisit rähjäämään. Kirjoitat lapulle ne ruoat mitkä vei, ja annat kouraan että käy nämä kaupasta hakemassa kun oli jostain syystä häipyneet jääkaapista. Sillee viileesti vaan olet ja touhuilet normaalisti. Kyllä se siitä ratkee selittelee ja puolustelee. Siinä vaiheessa otat vakavan keskustelun jottako miksi noin mulkku oli teitä kohtaan.

pakko kokeilla tätä itekki ku äijä joskus palaa ryyppyreissultaan
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alalyytikko:
Teeppä semmoinen tempaus, että olet niinkuin ei mitään olisi tapahtunut. Kun hän kotiutuu, niin olet aivan kuin hän töistä tulisi. Yleensä tuommoinen käytös laittaa omantunnon niin koville että on pahempi kuin se että alkaisit rähjäämään. Kirjoitat lapulle ne ruoat mitkä vei, ja annat kouraan että käy nämä kaupasta hakemassa kun oli jostain syystä häipyneet jääkaapista. Sillee viileesti vaan olet ja touhuilet normaalisti. Kyllä se siitä ratkee selittelee ja puolustelee. Siinä vaiheessa otat vakavan keskustelun jottako miksi noin mulkku oli teitä kohtaan.
Ei huono idea. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhti:
En todellakaan tarkoita, että jompikumpi osapuoli saisi sanella säännöt (esim. että vaimo määräisi, kuinka paljon mies saa viettää aikaa kavereiden kanssa). Päätökset tehdään YHDESSÄ. Keskustellaan asioista ja yritetään päätyä MOLEMPIA osapuolia tyydyttävään ratkaisuun. Fiksu mies (tai nainen) ymmärtää, minkä verran perheellinen voi mennä ns. omiin menoihinsa.
Juu, mutta kun puhuit että kuinka paljon saa mennä, ja saa olla kavereiden kanssa. Mun mies saa mennä niin paljon kuin sitä huvittaa, mutta ei hän mene tai käy kavereillaan juuri koskaan. Viihtyy kotona.

Eli molemmilla on vapaus tehdä sitä mitä lystää. Tai meillä ainakin. Mutta kun kumppania arvostaa ja rakastaa, niin ei mielessä ole päällimmäisenä mitkään ryyppyreissut poikien kanssa tai töiden jälkeen kaljalle menemiset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhti:
En todellakaan tarkoita, että jompikumpi osapuoli saisi sanella säännöt (esim. että vaimo määräisi, kuinka paljon mies saa viettää aikaa kavereiden kanssa). Päätökset tehdään YHDESSÄ. Keskustellaan asioista ja yritetään päätyä MOLEMPIA osapuolia tyydyttävään ratkaisuun. Fiksu mies (tai nainen) ymmärtää, minkä verran perheellinen voi mennä ns. omiin menoihinsa.
Juu, mutta kun puhuit että kuinka paljon saa mennä, ja saa olla kavereiden kanssa. Mun mies saa mennä niin paljon kuin sitä huvittaa, mutta ei hän mene tai käy kavereillaan juuri koskaan. Viihtyy kotona.

Eli molemmilla on vapaus tehdä sitä mitä lystää. Tai meillä ainakin. Mutta kun kumppania arvostaa ja rakastaa, niin ei mielessä ole päällimmäisenä mitkään ryyppyreissut poikien kanssa tai töiden jälkeen kaljalle menemiset.
Näin sen kuuluukin mennä. Epäilen myös, ettei kauheen paljoa perhettään osaa arvostaa...
 
Tiuhti
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhti:
En todellakaan tarkoita, että jompikumpi osapuoli saisi sanella säännöt (esim. että vaimo määräisi, kuinka paljon mies saa viettää aikaa kavereiden kanssa). Päätökset tehdään YHDESSÄ. Keskustellaan asioista ja yritetään päätyä MOLEMPIA osapuolia tyydyttävään ratkaisuun. Fiksu mies (tai nainen) ymmärtää, minkä verran perheellinen voi mennä ns. omiin menoihinsa.
Juu, mutta kun puhuit että kuinka paljon saa mennä, ja saa olla kavereiden kanssa. Mun mies saa mennä niin paljon kuin sitä huvittaa, mutta ei hän mene tai käy kavereillaan juuri koskaan. Viihtyy kotona.

Eli molemmilla on vapaus tehdä sitä mitä lystää. Tai meillä ainakin. Mutta kun kumppania arvostaa ja rakastaa, niin ei mielessä ole päällimmäisenä mitkään ryyppyreissut poikien kanssa tai töiden jälkeen kaljalle menemiset.
Kaikki eivät ole ns. kotikissoja:) Kyllä mun mies (ja kyllä myös minäkin) varmasti haluaisi mielellään mennä vähän enemmänkin kavereiden kanssa, mutta ymmärtää sen, että se ei olisi reilua meidän perhettämme kohtaan. Eikä meillä kummallakaan ole päällimmäisenä mielessä mitkään ryyppyreissut kavereiden kanssa, vaan molemmille tärkeintä on oma perhe ja sen kanssa vietetty aika. Ja kunnioitetaan ja rakastetaan toisiamme niin paljon, että ei tulisi mieleenkään tehdä tuollaista kuin mitä ap:n mies teki. Me laaditaan yhdessä säännöt ja keskustellaan menoistamme niin, ettei kummallekaan tule paha mieli (ei siis kummallakaan vapautta tehdä mitä lystää, jos sen nyt niin voi sanoa ) . :)
 
voi
miksi annoit ottaa? onko se väkivaltainen? ja miksi hän ei halunnut perheen kanssa mökille, kun ei alunperinkään vastannut sulle mitään?

taidat olla aika tossun alla. mies käyttää sua vaan hyväksi. teet ilmeisesti ruoat ja hoidat kodin ja hän loisii ja käy vieraissa.
 
voi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja alalyytikko:
Teeppä semmoinen tempaus, että olet niinkuin ei mitään olisi tapahtunut. Kun hän kotiutuu, niin olet aivan kuin hän töistä tulisi. Yleensä tuommoinen käytös laittaa omantunnon niin koville että on pahempi kuin se että alkaisit rähjäämään. Kirjoitat lapulle ne ruoat mitkä vei, ja annat kouraan että käy nämä kaupasta hakemassa kun oli jostain syystä häipyneet jääkaapista. Sillee viileesti vaan olet ja touhuilet normaalisti. Kyllä se siitä ratkee selittelee ja puolustelee. Siinä vaiheessa otat vakavan keskustelun jottako miksi noin mulkku oli teitä kohtaan.
Mun mielestä semmosella ihmisellä joka voi tehdä niin kuin ap:n mies tässä tapauksessa ei ole omaatuntoa ollenkaan, jos olis niin se olis perunu reissunsa kavereiden kanssa jo silloin kun se on ollu ajattelun tasolla..

Tosin mä luulen että tää on mieheltä suunniteltu juttu, sen kertoo se että ei ole edes halunnu suunnitella yhteistä juhannusta ap:n ja lapsensa kanssa.
olen tässä samaa mieltä. jos ap vaan viileillee tuollaiselle sontakasalle, niin se on vaan ihan tyytyväinen että pääsi kuin koira veräjästä. ja vaimo palvelee ja siivoaa ja passaa.
 
sääli on sairautta
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Oon koko viikon kysynyt, josko mentäis mökille kolmistaan, me ja poika. Tai yksi kaveripariskunta mukaan, joilla on samanikäinen lapsi kuin meillä. Minkään sortin vastausta en ole saanut, jotain vaan on mumissut. :headwall:

No nyt illalla tuli pieni riita, lähti kaverinsa luo. Tuli pihaan autossa muutama kaveri ja haki jääkaapista kaiken mahdollisen, mitä olin meille jussiks varannut. :kieh: Voiko joku olla noin ilkeä vai onko niin tyhmä?!!! :kieh:

Tekipäs hyvää avautua johonkin... :D
Oletpas ihanan miehen kanssa. Ja nytkö olette ilman ruokaa? Jussi ei ole edes vielä alkanut. Naapuripihallakin jo juhlat pystyssä. Olisipa kurjaa omistaa tuollainen mies.
 
Mitähän ukko tykkäis, kun joku perjantai-ilta pokkana vetäisit pakatun matkalaukun esiin, nappaisit jääkaapista sen ostamat saunakaljat ja makkarat megeen ja häipyisit sillä autollanne jossa turvaistuin. Huikkaisit vaan ovelta jotta morjens ja hyvää viikonloppua, nähdään sunnuntai-iltana jos selviän siihen mennessä. Ja sit oikeesti olisit koko viikonlopun pois, etkä vastais puhelimeen. :kieh:
 
voi
tuollainen mies ei ole isä, joka vie lapsensa ja vaimonsa ruoat kaapista mennessään kavereilleen.
ja jos on isä/vanhempi, hoitaa lastaan eikä ryyppää kavereiden kanssa ilman lasta.

se on paskaperse, jolla vielä korvantaustat märkinä.
 
pheeeshi
Alkuperäinen kirjoittaja voi:
tuollainen mies ei ole isä, joka vie lapsensa ja vaimonsa ruoat kaapista mennessään kavereilleen.
ja jos on isä/vanhempi, hoitaa lastaan eikä ryyppää kavereiden kanssa ilman lasta.

se on paskaperse, jolla vielä korvantaustat märkinä.
on tainnut "iskä" jäädä teinin tasolle.
 
:hug: sinulle,uskomattoman lapsellinen veto!!Mistä teillä sitä riitaa sitten oli?Mieskö ois halunnut mennä kavereiden kanssa mökille ja sä taas ystäväperheen...

Mun mies ei kyllä uskaltaisi moista tehdä minulle :kieh: ja jos tekisi niin en kyllä tiedä yhtään miten reagoisin.Luultavasti ensitöikseni kävisin puhkomassa mökillä jokaikisen auton renkaat :LOL: :whistle:
 
Rouva
:eek:

Ei voi kyllä taas kerran kuin vain ihmettellä. Että joku voikin olla noin kamala omalle vaimolle ja lapselleen. En ymmärrä teitä, jotka yritätte taputella ap:n miehen päätä ja ymmärtää.

Minusta siinä ei ole mitään ymmärtämistä. Miten paljon teiltä heruisi sympatioita äidille, joka juhannuksena vie auton, ruuat ja turvaistuimen ja valloittaa perheen kesämöksän jättäen isin 6 kk ikäisen lapsen kanssa yksin koko juhannukseksi? Ilman juhannusruokia tai mahdollisuutta mennä omalle mökilleen tai ylipäätänsä lähteä mihinkään??

Mun täytyy kyllä sanoa, että jos mulle tapahtuisi noin, se olisi ensimmäinen ja viimeinen kerta. Tollasen pennun kanssa voi lasta kasvattaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
:hug: sinulle,uskomattoman lapsellinen veto!!Mistä teillä sitä riitaa sitten oli?Mieskö ois halunnut mennä kavereiden kanssa mökille ja sä taas ystäväperheen...

Mun mies ei kyllä uskaltaisi moista tehdä minulle :kieh: ja jos tekisi niin en kyllä tiedä yhtään miten reagoisin.Luultavasti ensitöikseni kävisin puhkomassa mökillä jokaikisen auton renkaat :LOL: :whistle:
Tuosta just riideltiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi:
miksi annoit ottaa? onko se väkivaltainen? ja miksi hän ei halunnut perheen kanssa mökille, kun ei alunperinkään vastannut sulle mitään?

taidat olla aika tossun alla. mies käyttää sua vaan hyväksi. teet ilmeisesti ruoat ja hoidat kodin ja hän loisii ja käy vieraissa.
Vielä kerran. :D En nähnyt, että otti jääkaapista jotain, kun kylvetin poikaa.
Enkä ole tossun alla. Kaukana siitä.

Ja vielä muutamaan kommenttiin, meillä on täällä kyllä muuta ruokaa. :)
 
sipsi
:hug: ap :(

Olen pahoillani puolestasi. En osaa kuvitella, kuinka raivoissani olisin aikoinani ollut, jos mies olisi tehnyt minulle tuollaisen v.ittumaisen tempun :( Kyllä parisuhteessa puolisona ja isänä on pystyttävä sanomaan, jos haluaa olla juhannuksena kavereiden kanssa :( mieluummin kuin perheen, eikä tehdä tuollaista naurettavaa temppua :(

Itse olisin ehkä ajan saatossa voinut jotenkin antaa anteeksi, mutta unohtaa en ikinä moista temppua voisi...

Toivon, että pääset pienen kanssa juhannuksen viettoon jonnekin (appivanhemmat? Pahoittele, etteiole nyt ruokatuliaisia, kun mies vei kaiken kavereilleen mökillenne :LOL: )

Ja toivon, että teillä olisi kiva juhannus :hug:
 

Yhteistyössä