V***u s*****a tota p*******n visa electronia!

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
onko se vika siinä kortissa vai puljun verkkoyhteyksissä?
Puljun masiinassa tai yhteyksissä. Ei kuulemma toiminu muidenkaan kortit.
Samaa vikaa ollut tänään monessa liikkeessä, eli yhteyksissä vika.
Kuvittelis että siinä vois olla jonkin sortin varasysteemi.

:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Se vissiinkin tökkii koska tarkastaa sitä katetta, joten joutuu ottamaan yhteyden suoraan pankkiin. Ja pankkikortilla taas tehdään se velotus vasta viimestään yöllä kun pääte ottaa yhteyden pankkiin. Ja siksi pankkikortilla voi tili mennä miinukselle, electronilla ei.

Eikö näin?

Mullakin joskus tökkii, mutten ole nähnyt haitaksi. Täällä kun kuitenkin on automaatteja aika tiuhassa...
kyllä mulla on menny electron miinukselle muutaman kerran, viimex toissa päivänä. kävin kattoos maatilta et paljo on rahaa ja sitä oli 29egee, ja kauppaan meni 26. no sit sattumalta kävin illalla nettipankis niin tili miinuksella 7 euroo, ja 2.50 oli menny palvelumaksuja ja silti olis pitäny jäädä vielä 50 senttii. on mulla joskus ollu 40euroo miinuksella, kuitit oon tarkistanu mut en tiedä mistä noi johtuu
 
Alkuperäinen kirjoittaja katus:
kyllä mulla on menny electron miinukselle muutaman kerran, viimex toissa päivänä. kävin kattoos maatilta et paljo on rahaa ja sitä oli 29egee, ja kauppaan meni 26. no sit sattumalta kävin illalla nettipankis niin tili miinuksella 7 euroo, ja 2.50 oli menny palvelumaksuja ja silti olis pitäny jäädä vielä 50 senttii. on mulla joskus ollu 40euroo miinuksella, kuitit oon tarkistanu mut en tiedä mistä noi johtuu
Onpa outoa :eek:
Mitenkähän se onnistuu tuolla kortilla menemään miinukselle :|

 
Nipsuneiti
Tökki tänään myös minulla!! Eli on tainnut olla ihan yleisesti vikaa linjoissa... Ei toiminut kahvilassa eikä Anttilassa. Piti sitten mennä Otolle nostamaan, ja sieltä kyllä rahaa putkahti ulos ongelmitta.
 
kassaneiti
electronin viat on todella yleisiä, yleiset linjat todellakin tukkeutuu välillä pahasti. ja tälle ei kauppa voi mitään. ja monesti kun homma menee myös niin että pankkiautomaatillakin voi olla ongelmia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Ei ollu eka kerta kun ei toiminu. |O |O |O |O Siis mikä siinä on että sitä systeemiä ei saa sellaiseksi että se toimis? Hieno homma lähteä ajamaan toista kymmentä kilometriä lähimmälle automaatille että saa kaupasta ostokset mukaansa. ***** ******** |O |O |O |O |O |O
Hommaa Visa Debet - kortti. Toimii paremmin ja pitäisi olla saatavilla joka pankista.

 
Vieras
Juu meidän kaupassa asiakkaat maksanut electronilla niin tullut ei myyntilupaa, sit koittanut toisen kerran niin mennyt läpi. Mutta ei kaikilla ole oikeesti sitä rahaa siä tilillä vaikka hinais 200 krt sitä korttia siinä eestaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kassaneiti:
electronin viat on todella yleisiä, yleiset linjat todellakin tukkeutuu välillä pahasti. ja tälle ei kauppa voi mitään. ja monesti kun homma menee myös niin että pankkiautomaatillakin voi olla ongelmia.
Kyllä niissä kauppojen omissakin yhteyksissä on välillä se vika. Täällä on tuossa liikenneasemalla usein häiriöitä yhteydessä, mutta keskustassa Electron toimii normaalisti.
 
Hupsis
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Se on tosi noloa olla ostosten kans kassalla ja kassa höylää ja häöylää ja sanoo että tää teiän krotti ei nyt käy, ei kai löydy yhteyttä :ashamed: Mä vaihdoin electronin pankkikorttiin.
Niinpä. Miestä aina hävettää olla mun kans jos maksan ja näin käy. Ja niin käy usein! Onneksi ukolla on pk ja voi pelastaa tilanteen. Tulee just sellainen olo, että yrittää maksaa ilman katetta...ja tilanne ei ole se!
 
jensku
Mulla on yhdistelmä master eli luotto ja debit. Nyt on vaan niin että monesti on käynyt sillain jotta olen sanonut et pankki-puolelle niin kuinka ollakaan veloitus on mennyt luoton puolelle. Toi uusi debit-tunnus siinä kaupan kassan näytöllä tuntuu olevan monelle aika vieras juttu ja sitten vaan valitsevat sen masterin.
 
Rahina
Joskus auttaa jos elektronin sujauttaa semmoiseen ohueen kahisevaan muovipussiin ja vetää sen läpi sen magneettiraidan. Meillä Anttilassa esim. on sellaiset kortinlukijat, että ei lue aina vanhemmista korteista sitä raitaa, mutta tämä saattaa auttaa. Kaikki myyjät ei suostu, mutta jotkut tietää niksin. Toinen vinkki on laittaa ohut läpinäkyvä teippi sen magneettiraidan päälle. Ja sitten vaan uusi kortti tilaukseen nettipankin kautta, nämä ovat vain väliaikaisratkaisuja. Uuden kortinhan saa ilmaiseksi, koska kortti on viallinen.
 

Yhteistyössä