Vaativat appivanhemmat (valitusta ja huokailua)

Nyt on pakko avautua.

Omat vanhempani eivät tokikaan ole täydellisiä, mutta en muista koska viimeksi olisivat pyytäneet/vaatineet/tarvinneet minulta tai mieheltäni yhtään mitään, ennemminkin ovat apuna jos jotain tarvitaan... Mutta miehen vanhemmat.. huoh..ARGH....Plaah.

Joka hemmetin välissä ollaan jotain vailla. "Puhelin ei toimi, tietokone on jumissa, se ja se homma pitäisi tehdä, vapaa-ehtoistyöhön tarvitaan apua, urheilujoukkue tarvii puuhaamiestä se ja se tarvii muutto apua tai auton korjaajaa" Eikä siinä mitään jos näitä tulis edes kerran viikossa mutta kun joka SAATANAN päivä!! Leveää polla. Ja mies on niin hyvin opetettu tähän orjatyöhön ettei osaa edes kieltäytyä. "Ne on mun vanhemmat, pakkohan mun on auttaa"

Hyvin pian saa omistautua täysin tälle hemmetin hyppyyttämiselle koska tämä täti ei jaksa enää. Ugh, olen puhunut. :headwall:
 
"..."
Appivanhempasi näyttävät oikein kunnolla pompottavan teitä! keksi menoja teille, niin miehen on vain pakko kieltäytyä. Eihän tuo muuten näytä osaavan sanoa heille ei. Tiedän, että ei taida olla näin yksinkertainen ratkaisu....:) Jaksamista sulle ja yritä olla kovana! itse en kyllä jaksaisi...
 
"vieras"
Meillä oli samanlaista, vaikea vielä kieltäytyä kun asuvat vieressä että voivat käydä päivän mittaan muistuttelemassa, tai tulivat heti aamulla pyytämään jotain kun huomasivat että meillä herättiin, enkä sitten ehtinyt koskaan miehen kanssa sopia mitään kahdestaan ensin. Me juteltiin miehen kanssa ja sanoin että minä tarvitsen miestäni ja lapsi isäänsä, vanhempiaan saa toki auttaa, mutta ei sen takia saa jättää vaimon ja lapsen tarpeita huomiotta. Aluksi oli myös vaikeaa kun ei itse olisi viitsinyt pyytää mieheltä mitään, kun toinen oli väsynyt vanhempien teettämistä hommista.
 

Yhteistyössä