Vähähiilarisen ruokavalion ansiosta psoriasis katosi!

Elikkäs olen nyt noin kuukauden ajan ollut melko tarkasti vähähiilarisella ruokavaliolla ja noudattanut parhaani mukaan Antti Heikkilän ravinto-oppeja. Käytännössä se tarkoittaa sitä kohdallani, että olen jättänyt sokerit, viljat (ehkä kerran viikossa pala ruisleipää) makaroonit, jauhot, perunat pois. Syön TODELLA paljon kasviksia ja marjoja, jonkin verran hedelmiä. Lihaa, kanaa, kalaa, kananmunia, luonnonjogurtteja, siemeniä. Myös lisäaineita olen vähentänyt ruuastamme ja ruuanlaitossa käytän voita, kermaa ja oliiviöljyä.

Ja kuukauden jälkeen painoa on pudonnut 4kg! Ja polvissani sekä kyynärpäissäni ollut ihopsoriasis on oikeasti kadonnut!!!! Ennen rasvasin päivittäin, milloin milläkin kuivia kohtia ja mikään ei auttanut. Ei edes kortsoni.
Myös vatsavaivat (närästys, löysä vasta, mahakivut, ilmavaivat) ovat poissa. Ja mainittakoon että minulla ei ole keliakiaa, mahasta on koepalatkin aikanaan otettu.

Joten jos on kellään mitään vaivaa, suosittelen lämpimästi kokeilemaan ja siitähän sitä helposti huomaa sopiiko itselle vai ei =)
 

Yhteistyössä