Vähän mahtava tää vähähiilarinen dieetti!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vähähiilarinen on kyllä mainio elämäntapa. Takana nyt noin kaksi ja puoli vuotta eikä koskaan olo ollut parempi. :) Mahavaivat, iho-ongelmat, yllättävät syömishimot ja muut entisen elämän riesat ovat vain kaukainen muisto.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Vähähiilarinen on kyllä mainio elämäntapa. Takana nyt noin kaksi ja puoli vuotta eikä koskaan olo ollut parempi. :) Mahavaivat, iho-ongelmat, yllättävät syömishimot ja muut entisen elämän riesat ovat vain kaukainen muisto.
Oletko noudattanut vähähiilarista ruokavaliota koko ajan? Paljon hiilareita suurinpiirtein päivässä? Vai syötkö "normaalisti" joskus?
Tippuiko paino alussa paljonkin?

Ap kyselee :D
 
Mä noudatin tuota pari kolme kuukautta, ja paino putosi kohisten, olo oli mitä mainioin...
Pitäisi oikeesti aloittaa taas. Se oli kaiken lisäksi kivaa, kun ei tarvinnut välttää rasvoja =). 7 kg pitäisi pudottaa, pikaisesti |O .
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostuneelle:
käytännössä jätät pois kaikki viljatuotteet.. ei leipää, muroja, kastikkeita (paitsi tietysti kermaa..)
Eikä ainoastaan viljatuotteet, vaan myös sokerit (koskee myös hedelmiä, niissä on hedelmäsokeria) ja peruna jätetään pois.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Kertokaas tiivistetysti mitä tarkoittaa vähähiilihydraattinen ruokavalio?
Jätetään kaikki hiilaripommit pois! Eli pasta, peruna, riisi, leivät jne.
Syödään lihaa, kanaa, kalaa, kasviksia, kananmunia, rasvaa. :)
 
mitä te syötte perunan, makaroonin ja riisin tilalla? Mä oon ite harkinnu kokeilla (ei painon vuoksi mutta omien maha-ongelmien vuoksi) tuota vähähiilarista diettiä mutta arveluttaa tuo, että mitä sitä käytännössä voi syödä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
mitä te syötte perunan, makaroonin ja riisin tilalla? Mä oon ite harkinnu kokeilla (ei painon vuoksi mutta omien maha-ongelmien vuoksi) tuota vähähiilarista diettiä mutta arveluttaa tuo, että mitä sitä käytännössä voi syödä :/
Mä söin esim. kukkakaalimuussia, voita joukkoon, nam :p . Paistettua sipulia ja paistettua paprikaa :p . Vihanneksia kaikessa muodossaan (tuoreena, keitettynä, uunissa valmistettua kerman tai munamaidon kera).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
hei...nyt mä kiinnostuin!!

mitä te syötte? noin niinku usenmiten =)
Minä syön useinmiten aamupalaksi joko paistettua kananmunaa tai sitten turkkilaista jogurttia. Päivän mittaan lihaa, kanaa tai kalaa. Lisukkeeksi kukkakaalia, parsakaalia, kurkkua jne. Ja kermakastiketta! :p

Erittäin helppo ruokavalio, nälkää ei tarvitse nähdä. Eilen illalla herkuttelin kerma-rahka-mansikalla :p Ja tummaa suklaatakin söin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
mitä te syötte perunan, makaroonin ja riisin tilalla? Mä oon ite harkinnu kokeilla (ei painon vuoksi mutta omien maha-ongelmien vuoksi) tuota vähähiilarista diettiä mutta arveluttaa tuo, että mitä sitä käytännössä voi syödä :/
Mä söin esim. kukkakaalimuussia, voita joukkoon, nam :p . Paistettua sipulia ja paistettua paprikaa :p . Vihanneksia kaikessa muodossaan (tuoreena, keitettynä, uunissa valmistettua kerman tai munamaidon kera).

No miten on, laihtuuko tässä kaikki? Kun mun oikeesti ei kärsis laihtua yhtään mutta oma maha on niin sekasi, että sen vuoksi haluttais kokeilla.....?
 
vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaapa:
sitten vieä niitä konkreettisia lukemia mittarissa, kun olette tätä noudattaneet...Josko alkais itsekkin.
Minulla takana vasta kaksi viikkoa, induktiolla aloitin. Eli hiilarit alle 20 g päivässä. Tosin tästä lipsuin muutamana päivänä :D
Senttejä on kadonnut useita vyötäröltä, lantiolta ja reisistä. Kiloja suurinpiirtein 3 nyt kahden viikon aikana. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
hei...nyt mä kiinnostuin!!

mitä te syötte? noin niinku usenmiten =)
Minä syön useinmiten aamupalaksi joko paistettua kananmunaa tai sitten turkkilaista jogurttia. Päivän mittaan lihaa, kanaa tai kalaa. Lisukkeeksi kukkakaalia, parsakaalia, kurkkua jne. Ja kermakastiketta! :p

Erittäin helppo ruokavalio, nälkää ei tarvitse nähdä. Eilen illalla herkuttelin kerma-rahka-mansikalla :p Ja tummaa suklaatakin söin :D
kiitsa! :flower:

mites noi jugurtit ja muut? pitääkö olla niitä maustamattomia ja sit itte lisää marjat??
 

Yhteistyössä