Vähänkö suomenruotsalaiset ovat röyhkeitä.

  • Viestiketjun aloittaja taas näin
  • Ensimmäinen viesti
taas näin
Jemenin sieppauksen tiedotustilaisuuden alussa kerrottiin, että kysymyksiä saa esittää suomeksi ja englanniksi, niin eikös rantahurri melkein heti sönköttänyt kysymystään ruotsiksi.
 
"mie"
Anna mun kaikki kestää :( siis ihan ruotsiksi kehtasi jotain kysyä. APUA !!!!
Mä olen aina ajatellut että jos esim. uskaltaa kysyä Stoccan herkkuosastolla jotain suomeksi myyjältä on ihan perusjuntti.
 
pelisäännöt ovat yhteisiä
[QUOTE="mie";28479856]Anna mun kaikki kestää :( siis ihan ruotsiksi kehtasi jotain kysyä. APUA !!!!
Mä olen aina ajatellut että jos esim. uskaltaa kysyä Stoccan herkkuosastolla jotain suomeksi myyjältä on ihan perusjuntti.[/QUOTE]

Suomi ja enkku oli sovittu keskustelun kieliksi, joten eikö kaikilla olisi syytä noudattaa pelisääntöjä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelisäännöt ovat yhteisiä;28479896:
Suomi ja enkku oli sovittu keskustelun kieliksi, joten eikö kaikilla olisi syytä noudattaa pelisääntöjä?
Kyllä, mutta itse ihmettelen miksi ruotsinkieli ei ollut mukana. Luulisi kuitenkin että kysyjä olisi osannut englantiakin.
 
hahhah
Alkuperäinen kirjoittaja pelisäännöt ovat yhteisiä;28479896:
Suomi ja enkku oli sovittu keskustelun kieliksi, joten eikö kaikilla olisi syytä noudattaa pelisääntöjä?
Onneksi suomenkieliset osaavat aina ja kaikkialla käyttäytyä hienosti, edustavasti ja ei-röyhkeästi. Varsinkin kanariansaarilla :D

Mitkä murheet taas jollakin.
 

Yhteistyössä