väkivaltaa lasta kohtaan..

  • Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti
vieras
En.
Mustelmia kyllä löytyy tuon esikoisen jaloista niin paljon tällä hetkellä, pyöräharjoitusten tuloksena, että neuvolassa varmaan jo epäilisivät väkivaltaa.. :D
 
unikuu108
AP lisää vettä myllyyn:

kun äsken oli villein nukkumaan meno ikinä:

menin rauhoittelemaan poikaa. (pientä unikoulua menossa)niin tutit oli lattialla ja vieressä jotain tahraa..ajattelin että onkohan tullut puuroa ylös kun niin raivokkaaasti huuti äsken. joten pistin valot ja vertahan se oli.nostin päätä ja poika oli naamasta ihan veressä.pinnasängyn laidat veressä,kädet veressä ja lakana,nallet jne..kaikki ihan veressä.
huusin miehen makkariin ja otin pojan syliin.poika ei itkenyt enää. itseasiassa lopetti itkemisen silloin kun tulin huoneeseen. mies pyyhki naaman ja katsottiin että mistä veri tulee ja suustahan se. etumaisten hampaiden yläikinessä oli jälki. ja ylihuuli vähän turvonneen näköinen. ei antanut hirvesti ronkkia.
oli sitten kaatunut varmaan tutti suussa pinniksen laitaa vasten.. nyt nukkuu tuolla ja rauha maassa. petivaatteet meni vaihtoo ja yöpuku ja nallet kans.. ja unipussi..

jäin vaan miettimään(katsonut liikaan elokuvia) että kun mies kävi ennen minua lepyttelemässä poikaa ja se on käyttäytynyt vähän hermoheikosti viime aikoina. rikkoi pojan joululahjakitaran ihan säpäleiksi ja hiekkaleluämpärin murjoi suutuspäissään.. myös löi vessan oven vieren lommon seinään..
niin nukuttaessa poikaa äsken mietin että entäs jos mieheni olikin lyönyt poikaa ja tuli sitten ihan pokkana tänne olohuoneeseen.. kauhee mielikuva..
 
En ole epäillyt. Mutta mieheni ei esim. paisko tavaroita, hakkaa seiniä tai ole muutenkaan väkivaltainen. Jos olisi, niin ehkä ihmettelisin lapsille ilmestyneitä outoja vammoja. Tai siis taatusti ihmettelisin :/
Yleensä jos epäily herää, sille on perusteet. Luota vaistoosi.
 
Pinjuska taas..
Nyt luettuani viimeisimmän tekstisi niin jos minun ukollani olisi yhtä huono itsehillintä että hajottaisi lapsen leluja ym tavaroita suutuspäissään niin tarkkailisin kyllä visusti tilannetta lapsen ja isän välillä!
 
unikuu108
AP täydentää:

tähän on nyt pakko kertoo että meillä oli piiiiiiiiiiitkä keskustelu sit illemmalla vielä. miehen mukaan on ihan normaalia rikkoa tavaroita ja lyödä seinää.. (kröhöm..ääliö..)mut sain hänet tajuamaan että mä pelkään itseni ja pojan puolesta tälläistä käytöstä..että tuskin hän haluaa että vaimo ja lapset pelkäävät kotona miestä ja isää..
selvisihän siinä moni muukin asia mutta ainakin tuo.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pinjuska taas..:
Nyt luettuani viimeisimmän tekstisi niin jos minun ukollani olisi yhtä huono itsehillintä että hajottaisi lapsen leluja ym tavaroita suutuspäissään niin tarkkailisin kyllä visusti tilannetta lapsen ja isän välillä!
Kaverini ei ole ikinä lyönyt tai tukistanut lasta, vaikka muutama astia tai puhelin on särkynyt. Mutta kyllä sitä kannattaa tarkkailla, jos kerta on huolissaan asiasta.
 

Yhteistyössä