Välikausikengät?

Tämä ei taida kuulua ihan tänne, mutta kysynpä kuitenkin. Minkälaiset välikausikengät teidän pienokaisilla on tai aiotte hankkia? Meidän pojalla tällä hetkellä Kuoman talvisaappaat, mutta mitkä seuraavaksi, kun pakkaset loppuu? Ei kai sitä suoraan kesäkenkiinkään voi siirtyä??? Kumisaappaat toimii märällä säällä, mutta entäs kuivemmalla? :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2005 klo 11:42 mamma-72 kirjoitti:
Meillä on tosiaan kumpparit ja sitten varrelliset (mutta vuorettomat)Footin saappaat ja lisäksi tarralenkkarit.
Siis noi Footin saappaat on sellaset nupukkipintaset, missä on tarranauhakiinnitys ja heppakuvio hapsuineen. Meillä on ollut käytössä myös lyhytvartisia kävelykenkiä, esim. Kavatilla on hyviä.
 
lazy
Kumpparit pitää ostaa,että on kun "loska kelit" alkaa,sitten kun kevät kuivenee viin lenkkarit. Menee kesälläki,mut sandaalit tms. pitää sitten olla kun on hyvät&lämpimät ilmat.
 
Minä olen ajatellut että kumpparit kun on märkää, muut kävelykengät kuivalle ilmalle. Ja kesäksi sandaalit, toivottavasti on lämpimämpää kuin viime kesänä... Tyttö on nyt 1v6kk, ja ajattelin ostaa vielä nauhalliset kävelykengät mieluummin kuin lenkkarit. Kavatin kenkiä olen kenkäkaupan ikkunassa jo ihastellut, ne luultavasti haetaan kunhan lämpenee.
 

Yhteistyössä