Välikysymys: MIKSI teit lapsen?

nooo
Ekan lapsen teimme, koska halusimme mieheni kanssa lapsen; tuntui vaan siltä, että on sen aika. Sama toisen lapsemme kohdalla. Kolmas sitten tuli ehkäisystä (kuparikierukka) huolimatta ja loppujen lopuksi tuo alkuun järkyttänyt yllätys on ollut todella mieluinen. Nyt meidän perheemme tuntuu "kokonaiselta". =)
 
mun syyt
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Uteliaisuudesta. Halusin kokea äitiyden.
Peesi. Olen suurperheestä ja jotenkin on niin tylsää kaksistaan miehen kanssa. Kaipaan tänne vähän meteliä :D Muutenkin tykkään lapsista tosi paljon ja viihdyn niitten seurassa...
 
vieras
Koska olen egoisti, halusin nähdä millaisia lapsia saan, jotain jota rakastaa ja joka rakastaisi takaisin ja ettei tarvisi olla vanhana yksin, ilman vieraita vanhainkodissa.
 
Keittiönoita
Elämäntilanne oli silloin sellainen, että siihen lapsi sopi. Tosin arvioin tilanteen täysin väärin, mutta en mäkään mikään meedio kuitenkaan ole. Eli aika pitkälti olen lapseni hankkinut niin, että "joko nyt tai sitten ei ollenkaan".
 
Aksu81
Exä halusi jo vuosia lasta, mutta koska olin kuitenkin aika nuori niin en ollut heti ihan valmis päätökseen, kun jo 18-vuotiaana olinkin 6-vuotiaan pojan isäpuoli.
Mutta lapsen tekeminen oli elämäni paras teko. Ei kaduta yhtään.
 

Yhteistyössä