Välikysymys: Parasta sinussa?

Rukoilijasirkka
Mun mies sanois tähän että kokonaisuus. Mutta kaiketi kuitenkin silmät ja katse, koska se sanoi eilen, että pitäisi peittää minulta myös silmät, jos minusta haluaisi ei-innostavan. :)
 
vieras
Fyysisesti kait nätiksi kehutut kasvot + urheilullisuus. Toisaalta oon aika persjalkainen kyllä...

Mutta se mitä mies minussa rakastaa on pään sisällä. Hän on sanonut ettei voisi elää tyhmän ja sieluttoman naisen kanssa, jolla ei ole keskustelukykyä. Tai tyyliä. Minulla miehen mukaan on:)
 
....
Olen kiltti. Juu siis oikeasti olen =). Yritän aina nähdä hyvää ihmisissä ja itse tehdä hyvää. (Kunnon naiivi tyttökirjojen hahmo suorastaan :p)

Fyysisesti varmaan parasta ovat suurehkot silmät ja tasainen hammasrivi. Muuta kaunista ei sit olekaan, pottunokkaa ja hyllypyllyä...
 
harmaa
Mun kroppa. Oon hoikka, mut kuitenkin peppua löytyy ja on pieni ja pyöreä. Rinnat on kokoa a, mutta näyttää isommilta kropassani kun oon muuten niin laihahko.
Todella usein miehet kehuu mun kroppaa :) Eniten persettä ja just tuota hoikkuutta on kehuttu.
 
haver
Enää ei varmaan mitään, vielä muutama vuosi sitten katseita sai pitkän, kiharan punaisen tukan ja isojen silmien vuoksi. Ja hymyn, hymykuoppien ja pisamien. Nyt ei ole kun pisamat ja isot silmät, ja niiden alla mustat rinkulat ja turvotusta :( Ei oo oikein ollut helppoa tää elämä viime vuosien aikana.
 
Omasta puolestani sanoisin kasvot ja sääret, toisaalta taas ajattelevan, syvän minän, joka pyrkii hyvään ja lempeään, itsensä edistämiseen ja jatkuvaan henkiseen kasvuun.


.... Ja joka taitaa olla tooosi väsynyt, kun kirjoittaminen takkuaa näin.
 

Yhteistyössä