Väsymys

Minulla on kaksi tyttöä, joista nuorimmainen 11 kuukautta. Menkat alkoivat pari kuukautta sitten. Sen jälkeen olen ollut tosi väsynt ja huimannut sekä oksettanut. Ruoka ei maistu, yleensä olen aina syönyt hyvin. Mieliala on korkealla ja olen lenkkeillyt ja käynyt jumpassa, joten itsellenikin on ollut aikaa. Tein jo raskaustestinkin, mutta negaa näytti. Voisiko hemoglobiini laskea jo yhtien menkkojen jälkeen? Vai mitä tämä väsymys oikein on. Tyttö kyllä ollut taas kipeä ja nukkuu huonosti. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
 
DIESELmom harmaana
ethän ole hormonaalista ehkäisyä alkanut käyttää? niiden sivuvaikutuksiin kuuluu unihäiriöt väsymys ja muut semmoiset..

tai jos olet allerginen niin nyt parhaaseen koivu yms allergia aikaan se saattaa väsyttää.
 
Meillä on nyt 13 kk vanha poika ja olen kyllä välillä ollut tosi väsynyt. Eli erityisesti silloin kun poika on nukkunut huonosti muutaman yön, olen ollut tosi väsynyt ja samalla myös on huimannut. Hemoglobiinista en tiedä, itselläni se on aina ollut hyvä, noin 150 eli minulla väsymys ei ole ainakaan siitä johtunut (verikoe otettu äskettäin). Itse myös huomaan olevani erityisen väsynyt, jos en saa nukutuksi yhteenmenoon riittävän monta tuntia ja lapsi on valvottanut yöllä vähän väliä, jolloin itsekin on kunnolla herännyt monta kertaa yössä.
 

Yhteistyössä