Väsynyt ja uupunut olo?

Miten pääsisit yli siitä, että toinen ihminen on aiheuttanut väsyneen ja uupuneen olon toistuvilla teoillaan?
Täytyy voimaantua! Hyväksyä ja käsitellä tapahtunut, mitä voisin tehdä jatkossa toisin ja välttää vastaavanlaiset tapahtumat, miten vahvistan itsetuntoani, mistä saan uutta energiaa, mikä minua innostaa... Tällaisten asioiden pohtiminen ja niiden eteen pinnisteleminen (y)
 
vierailija
Täytyy voimaantua! Hyväksyä ja käsitellä tapahtunut, mitä voisin tehdä jatkossa toisin ja välttää vastaavanlaiset tapahtumat, miten vahvistan itsetuntoani, mistä saan uutta energiaa, mikä minua innostaa... Tällaisten asioiden pohtiminen ja niiden eteen pinnisteleminen (y)
Miten niin tuon kirjoittajan pitäisi tehdä jotain toisin, jos häntä on kerran satutettu? Syyllistät siis uhria? o_O
 
  • Tykkää
Reactions: tosiystävä
Täytyy voimaantua! Hyväksyä ja käsitellä tapahtunut, mitä voisin tehdä jatkossa toisin ja välttää vastaavanlaiset tapahtumat, miten vahvistan itsetuntoani, mistä saan uutta energiaa, mikä minua innostaa... Tällaisten asioiden pohtiminen ja niiden eteen pinnisteleminen (y)
Minua on auttanut paljon, että olen huomannut onnistuvani säännöllisesti eri touhuissa.
Ei pysty enää.Pettymyksiä liikaa.
Entä jos aloittaisit onnistumisen vaikka ihan pienistä asioista, kuten tiskaamisesta, roskien viemisestä, pyykinpesusta, aterian valmistuksesta?

Voisit hankkia oman vihkon onnistumisia varten ja kirjoittaa siihen päivittäin asioita, jotka menivät hyvin.

Esim. 14.12.2018
Onnistuin tänään
1.
2.
3.
jne.

Minusta tämä voisi olla tehokas apu!
 
vierailija
Entä jos aloittaisit onnistumisen vaikka ihan pienistä asioista, kuten tiskaamisesta, roskien viemisestä, pyykinpesusta, aterian valmistuksesta?

Voisit hankkia oman vihkon onnistumisia varten ja kirjoittaa siihen päivittäin asioita, jotka menivät hyvin.

Esim. 14.12.2018
Onnistuin tänään
1.
2.
3.
jne.

Minusta tämä voisi olla tehokas apu!
Ei ole kysymys tuosta. Pystyn kyllä hoitamaan perusasiat, ihmissuhteista tässä on kysymys.
 
  • Tykkää
Reactions: tosiystävä

Yhteistyössä